http://www.srk.fi/index.php?p=ajankohtaista
Eli mitään tiedotettavaa ei toisin sanoen ole! Uskomme on vahva, sillä kaita on se tie, jonka kautta taivaseen päästään!
SRK tiedottaa
9
477
Vastaukset
- vl-pakana
"Vanhoillislestadiolainen kristillisyys haluaa toimia kirkon perustehtävän mukaisesti. Haluamme julistaa muuttumatonta Jumalan sanaa sekä toimia kristillisen sanoman levittämiseksi ja lähimmäisen rakkauden toteuttamiseksi. Haluamme pitää kunniassa Jumalan sanasta nousevat arvot. Näin haluamme tukea kirkkoa pysymään perustehtävässään.
Suviseuratiedotus
28.6.2008"
Lähimmäisen rakkaus on suuri asia!- Ikäviä kokenut
Kuinka vl-tyyppinen naapuri, työ- tai opiskelutoveri osoittaa kyseisen lähimmäisenrakkauden esim. minulle?
Ikäviä kokenut kirjoitti:
Kuinka vl-tyyppinen naapuri, työ- tai opiskelutoveri osoittaa kyseisen lähimmäisenrakkauden esim. minulle?
Juoruamalla takanapäin sinusta. Käytännön osoittamaa vl-rakkautta.
- boris
Devoit kirjoitti:
Juoruamalla takanapäin sinusta. Käytännön osoittamaa vl-rakkautta.
on tarvittaessa valmis valehtelemaan ja kieroilemaan sekä tuomitsemaan sinut helvettiin raamatun ja kaikkien lakien vastaisesti.
- Ymmärryksestä osaton
Kirjoitit: "Uskomme on vahva, sillä kaita on se tie".
En ymmärtänyt kausaalisuhdetta. Selitä!- admata.
>> En ymmärtänyt kausaalisuhdetta. Selitä!
Tuohon sopisi hyvin vl:ien yleisvastaus:
"Älä moisella päätäsi vaivaa - usko ainoastaan. Uskoa ei voi järjellä selittää. Pitää vain uskoa." - vl-pakana
Uskon, että Jumalan oikeita lapsia pilkataan ja halveksutaan. Tie taivaaseen ei lavea kuin moottoritie, vaan taivaspaikasta pitää kilvoitella tosissaan ja kysyä syntejä anteeksi.
- joku oli
admata. kirjoitti:
>> En ymmärtänyt kausaalisuhdetta. Selitä!
Tuohon sopisi hyvin vl:ien yleisvastaus:
"Älä moisella päätäsi vaivaa - usko ainoastaan. Uskoa ei voi järjellä selittää. Pitää vain uskoa."kysynyt, miten voi tietää, että vl on ainoa oikea usko, kysyjälle oli vastattu, ettei sitä voi mistää tietää, mutta me vain uskomme niin. Aamen.
- Minäkin ymmärtämätön
vl-pakana kirjoitti:
Uskon, että Jumalan oikeita lapsia pilkataan ja halveksutaan. Tie taivaaseen ei lavea kuin moottoritie, vaan taivaspaikasta pitää kilvoitella tosissaan ja kysyä syntejä anteeksi.
>taivaspaikasta pitää kilvoitella tosissaan
Noinhan jehovat hokevat: pitää tunkea itsensä 144000:een välittämättä siitä, syrjäyttääkö omilla tavoitteluillaan jokun muun paikasta.
>ja kysyä syntejä anteeksi.
Miksi kysellä asioita, jotka on jo Raamatussa kerrottu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991