Thainyrkkeilyn

alkeiskurssi

http://www.sporttube.fi/view_video.php?viewkey=5572d1aece099af852d0

HTBC:n syksyn ensimmäinen alkeiskurssi starttaa keskiviikkona 20.8 klo 19.15. Treenit ovat kahdesti viikossa keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 19.15-20.45.

Kurssille ovat tervetulleita kaikki yli 13-vuotiaat naiset sekä miehet. Mukaan tarvitsee vain t-paidan, shortsit sekä juomapullon.

Alkeiskurssi kestää noin kahdeksan viikkoa, jonka jälkeen ryhmän jäsenet siirtyvät harjoittelemaan jatko- tekniikka- seka- ja ladythairyhmään.

Alkeiskurssin jälkeen HTBC:llä on mahdollisuus treenata ohjatuissa treeneissä seitsemänä päivänä viikossa. Tätä mahdollisuutta ei yksikään muu seura Suomessa tarjoa.

Kurssimaksu 110€ sisältää treeniaikaa kymmeneksi viikoksi.

Alkeiskurssin vetää HTBC:n päävalmentaja ammattilaisten maailmanmestari Petri Martinez.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut:

helsinki.thaiboxing(at)muaythai.fi tai 040-5286932

6

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruluoto72

Olen kuullut, että tän seuran alkeiskurssi on todella asiallinen, sopivasti asennetta ja perusjuttuja. Ilman turhia itkemisiä.

Mutta miten jatko, kun tää seura taitaa olla aika kilpailupainotteinen ja tälläinen lähemmäs 40v ukko ei enää kyllä siihen pysty :( Eli kuntoiluu lähinnä toi tulis olemaan

• On omat

ryhmät kuntoilijoille ja kisaajille. Ja siellä on muitakin vähän varttuneempia reenaamassa.

• 2kikka3
        On omat kirjoitti:

ryhmät kuntoilijoille ja kisaajille. Ja siellä on muitakin vähän varttuneempia reenaamassa.

Onko tuolla mahdollista sparrailla alkeiskurssin jälkeen muiden aloittelijoiden kanssa, vaikka ei olekaan taitoja, ei kait sitä muuten opi?

• lajia etsivä

oppiiks täs lajis tappelee? mä etsin semmost lajia mis opeteltais tappelee niin et pystyn itsepuolustaa itseäni kadul. onks teil näit purentaharjoituksia ja kivespotkuja? entäpä onko onko nää kyynerpääiskut sallittu selkärankaa ja tonne niskaa? jos noi on sallittu niin tää ois ihan varmasti mun laji.

• gulliver

Miksi ihmeessä pitää olla noin tyhmä? Luuletko olevasi hauska, oikeasti?

• asdfghjklöässsssssssssssssssss
        gulliver kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää olla noin tyhmä? Luuletko olevasi hauska, oikeasti?

taitaa olla joku 12 vuotias heittämäs hyvää läppää. Itse olisin vilpittömäst kiinnostunu täst lajist, helsinki vaan on matkan päässä.. :s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1642
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1601
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe