Kuka muka kuuntelee tosissaan tätä akkaa.
No, ekä muodikasta kuunnella tätä.
Mutta onneksi minä en ole ikinä mennyt massan mukana.
Nykyään aika tukevassa kunnossa.
katsokaa linkki, painivat samassa sarjassa minun mielestä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=689&posting=22000000036589867
Aivan KARSEE AKKA
4
949
Vastaukset
- MaIjAbÖö
No, jokasella on oma mielipide ja toi oli sun mielipide, mutta niiden jotka eivät pidä Maijasta on otettava huomioon se, että jotkut pitävät. Niin se vain on. Itse rakastan Maijaa..¨
Ja mitä sitten vaikka oiskin tukevas kunnos??!!?? Hän on hei haloo saanu talvella tytön, eikä ne raskauskilot ehkä hei ihan heti lähe!!! Miettisit vähän... - hyvä kysymys...
...kuka oikeesti kuuntelee tätä. Ilmeisesti monikin. Aivan hirveetä kamaa! Joka kerta kun tuo rääkyvä akka lauluineen tulee radiosta ulos, on aivan pakko vaihtaa kanavaa!
- Jeanne
"rääkyvä akka" kuulostaa söpöltä
ja kuvaa kyllä ihanaa Maijaa usein.
toinen hellittelynimi jonka varmaan allekirjoitatte on
IHANA KÄDELLINEN VARIS-JUMALATAR
alkakaa käyttää sitä!
ja kun "Maijan suu aukee korvasta korvaan kuin
linnunpojalla" niin sekin on ihan ääri-söpöä
ja mua on aina huvittanut miten ihmiset yrittää
haukkuu siten Maijaa. Maijahan on ÄÄRIMMÄISEN KAUNIS SÖPÖ JA HELLYYTTÄVÄ
JA
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
E!
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
I!
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Ä!
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! - Kuuntelee Maijaa. :)
Niin se on. Sillä äänellä saa sulatettua monen suomalaisen ja jopa ulkomaalaisen sydämmen.
Mutta myös vihaamaankin se saa...
Itse en voi sietää esim Anna Abreuta, Ari Koivusta, Antti Ruiskua, mutta en voi kieltää, etteikö noi menestyis. Kaikki kolme hyvä laulajia, mutta en vaan voi sietää. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019