Muuttaisi äkkiä sinne geuttemaalaan vai missä se on asunut?
Törkeää käyd' vain tekemässä jokin joululevy ja kerätä rahat pois.
Tekisi jotain omaa eikä enään kopioisi mitään Nighwish juttuja.
Nolottaa vähän Tarjan puolesta kun vain yrittää kopioda Nighwish juttuja siinä onnistumatta kovinkaan kyvin.
Lisää juttua , nämä artistit samalla viivalla tarjan kanssa , minun mielestä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=689&posting=22000000036589867
Muuttaisi äkkiä sinne
3
652
Vastaukset
- kato tubelta
Tarjan ei tarvitse ratsastaa NW:n nimellä, katso You Tubelta. Itse asiassa NW näyttää ratsastavan Tarjan nimellä. Kaikki laatujuttu on Tarjan ajalta. Suttujuttu sen jälkeen. Tarja on Kuusankosken tyttö, ei matki ketään.Go, strong. Terveiset myös Senior Capulalle, olet ihan "suomalainen".
- The Tarja
Eiköhän NW ole jäänyt jo pysäkille, niillä juna alkaa jo kulkea pääteasemaa kohti. Tarja menee omiaan. Hän ei ole enää Tuomas Holopaisen holhokki vaan nainen, joka uskaltaa olla rohkeasti itsensä. Sellainen on aina pelottanut joitakuita.
- nw 5245245
The Tarja kirjoitti:
Eiköhän NW ole jäänyt jo pysäkille, niillä juna alkaa jo kulkea pääteasemaa kohti. Tarja menee omiaan. Hän ei ole enää Tuomas Holopaisen holhokki vaan nainen, joka uskaltaa olla rohkeasti itsensä. Sellainen on aina pelottanut joitakuita.
lopettakaa jo se Tarjan tai NW haukkuminen, muusikot vaihtuu ja uusia tulee ja vanhat menee, itse Arvostan Tarjaa ja VANHA NW on mun juttu ja antaa poikien soittaa Anetten kanssa. Tosi fanit ostaa Tarjan sekä NW levyt, tosi fanit myös arvostaa muita tulokkaita kuten Katra, Tears of Magdalena, Amberian Dawn, Crimfall, Vanguard sekä ulkomaalaisista Edenbridge, Elis jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478