Josef Straka tulee takas! Kuulin et vuoden lappu on jo taskus, nyt vain odotellaan tiedottamista!
Straka tulee!
8
588
Vastaukset
- Ässäfans
Sen verran kovaa palkkaa tienaa venäjällä että kaikki sm-liigaseurat saavat vain nähdä päiväunia miehestä. Ässät ja Lukko saavat kummatkin jäädä uneksijoiden peräpäähään.
- kesoili
Mee takas sinne porilaisten osioon sen persepojus kanssa keskustelemaan.
- kysyttiin?
kesoili kirjoitti:
Mee takas sinne porilaisten osioon sen persepojus kanssa keskustelemaan.
T: apina raumalta
- poriin
kysyttiin? kirjoitti:
T: apina raumalta
Jos straka on sm-liigaan tulossa, niin ei ainakaan Poriin,kiitos!!! Ei enempää mitään perkeleen raumalaisia Ässiin! Niitä on jo 1 kpl!
- Lugu mestikseen! Fanclub
poriin kirjoitti:
Jos straka on sm-liigaan tulossa, niin ei ainakaan Poriin,kiitos!!! Ei enempää mitään perkeleen raumalaisia Ässiin! Niitä on jo 1 kpl!
Ässäfans tuli vain rauhallisesti ja ystäväisesti keskustelemaan tänne ja mitä te pellet sitten teitte? No raumalaistyyppisesti käyttäydyitte kuin juntit.
Nyt tiedetään kenen syy on satakunnan huono yhteishenki tällä hetkellä. No pikkujunttikylä rauman.
Rauma on myytävä ruotsille! - jatkoajasta tuttu
Lugu mestikseen! Fanclub kirjoitti:
Ässäfans tuli vain rauhallisesti ja ystäväisesti keskustelemaan tänne ja mitä te pellet sitten teitte? No raumalaistyyppisesti käyttäydyitte kuin juntit.
Nyt tiedetään kenen syy on satakunnan huono yhteishenki tällä hetkellä. No pikkujunttikylä rauman.
Rauma on myytävä ruotsille!Moro kyrpäpää. Tulit sitten tänne parkumaan pahaa oloasi saatanan Kemiralainen. Mee imemään kaverisi Näkkärin kullia saatanan homo.
- Luguu mestigseen.
jatkoajasta tuttu kirjoitti:
Moro kyrpäpää. Tulit sitten tänne parkumaan pahaa oloasi saatanan Kemiralainen. Mee imemään kaverisi Näkkärin kullia saatanan homo.
Ei ole Korkki sillä korkki on liian viisas/suurivaltainen keskustellakseen mitättömien Lukkofanien kanssa joilla on munan paikalla pillu.
Mitä sinulla on homoja vastaan? Taidat olla oikea Rasisti ja joku Neanderthali kivikaudelta. Ime kuule itse sitä omaa hk-sinistäsi kun olet muutenkin niin tyhmän.
Lugu o kovihuono. - jatkoajasta tuttu
Luguu mestigseen. kirjoitti:
Ei ole Korkki sillä korkki on liian viisas/suurivaltainen keskustellakseen mitättömien Lukkofanien kanssa joilla on munan paikalla pillu.
Mitä sinulla on homoja vastaan? Taidat olla oikea Rasisti ja joku Neanderthali kivikaudelta. Ime kuule itse sitä omaa hk-sinistäsi kun olet muutenkin niin tyhmän.
Lugu o kovihuono.Haista sinä vittu saatanan aivoinvalidi. Mä vihaan sun lisäksesi homoja, mustalaisia ja työttömiä sosiaalipummeja eli jokaista saatanan perkeleen porilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389