Janne Ahonen

Q7/4.2

Janne osti hienon Q7:n 170.000 euron hintaan!
Kyllä kelpaa ajella! Hienoa Janne!

35

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otti ja teki

      sen kummemmin autovalintaan ottamatta kantaa, mutta on se hyvä että Suomessa riittää tärkeää uutisoitavaa.

    • uutisesta!

      Kiitos hyvästä uutisesta.Tuli ihan hyvä fiilis,kun kerrankin jollakin rahaa ostaa noinkin arvokas auto.Vituttaisi kyllä itseä ajella jollakin alle 20ke kopilla.

    • on myös

      Q7, tuommoiset miehet ne ei ajele Tojotilla, hehehee...

      • 500

        Kimi juuri kehui, että ajellut tämän kesän Fiat 500:lle. Mahtuu kuulema hyvin parkkiruutuihin.


    • Ahosta

      Fiksuna mutta sitten meni ostamaan tuommoisen lehmän näköisen juntti citymaasturin. Olisi ostanut vaikka S6/RS6:en niin antaisin rispektiä...

      PS.Voihan sillä Q7:lla metässäkin ajaa jos metsä on asfaltoitu.

    • vain..

      Onko se jokin eri kori kun mainitsit että osti hienon Q7 Audin. Ainakin se normaali korimalli on helvetin ruma.

      • on vieläkin

        rumempi, maasturin ja coupén sekasikiö.


      • seikkaiIja
        on vieläkin kirjoitti:

        rumempi, maasturin ja coupén sekasikiö.

        Kumpaan sinulla noista on varaa?Ihan rohkeasti vain kortit pöytään.Olisihan se säälittävää huudella ja itse ajella 1000e rutkulla vai mitä :)


      • laittanut
        seikkaiIja kirjoitti:

        Kumpaan sinulla noista on varaa?Ihan rohkeasti vain kortit pöytään.Olisihan se säälittävää huudella ja itse ajella 1000e rutkulla vai mitä :)

        samaa kysymystä kun Q7-mallia haukuttiin?


      • Tosi on!
        seikkaiIja kirjoitti:

        Kumpaan sinulla noista on varaa?Ihan rohkeasti vain kortit pöytään.Olisihan se säälittävää huudella ja itse ajella 1000e rutkulla vai mitä :)

        > Kumpaan sinulla noista on varaa?

        Eräs tuntemani henkilö kertoi vuosikymmeniä sitten tarinan.

        Vuosijuhlissa oli joku TASAVALLAN vastanimetty vuorineuvos rahaa niin paljon ettei kellään tällä palstalla koskaan ole edes unissaan.

        Juhlissa oli myös eräs Mannerheimristin ritari, kenraali, joka sentään osasi käyttäytyä. Kenraali piti monokkelia silmässään juhlissa. Vuorineuvos aikansa öykkäröidessään ja muita halveksuessaan vihdoin sanoi kenraalille, "Mitä jos minäkin rupeaisin käyttämään tuota monokkelia? Kauanko sen totuttelemiseen menisi aikaa?" Tähän kenraali tokaisi: "No, tähän meiltä siihen meni noin kuusi sukupolvea." Tämän jälkeen koko muu loukattu seurue röhähti nauramaan, mutta vuorineuvospa silti rokaisi kenraalille: "Anteeksi en ymmärrä!"

        Ehkäpä Audiporukalta tämäkin meni yli hilseen niinkuin rahvaalta yleensä.


      • menee
        Tosi on! kirjoitti:

        > Kumpaan sinulla noista on varaa?

        Eräs tuntemani henkilö kertoi vuosikymmeniä sitten tarinan.

        Vuosijuhlissa oli joku TASAVALLAN vastanimetty vuorineuvos rahaa niin paljon ettei kellään tällä palstalla koskaan ole edes unissaan.

        Juhlissa oli myös eräs Mannerheimristin ritari, kenraali, joka sentään osasi käyttäytyä. Kenraali piti monokkelia silmässään juhlissa. Vuorineuvos aikansa öykkäröidessään ja muita halveksuessaan vihdoin sanoi kenraalille, "Mitä jos minäkin rupeaisin käyttämään tuota monokkelia? Kauanko sen totuttelemiseen menisi aikaa?" Tähän kenraali tokaisi: "No, tähän meiltä siihen meni noin kuusi sukupolvea." Tämän jälkeen koko muu loukattu seurue röhähti nauramaan, mutta vuorineuvospa silti rokaisi kenraalille: "Anteeksi en ymmärrä!"

        Ehkäpä Audiporukalta tämäkin meni yli hilseen niinkuin rahvaalta yleensä.

        se yli hilseen miksi aikuinen? ihminen voi yleistää yhden automerkin omistajat tyhmiksi.

        Eiköhän ajatusleikkisi kerro enemmän sinusta ja arveluttavasta arvomaailmastasi kuin "Audiporukasta".


      • Tosi on!
        menee kirjoitti:

        se yli hilseen miksi aikuinen? ihminen voi yleistää yhden automerkin omistajat tyhmiksi.

        Eiköhän ajatusleikkisi kerro enemmän sinusta ja arveluttavasta arvomaailmastasi kuin "Audiporukasta".

        > Eiköhän ajatusleikkisi kerro enemmän sinusta ja arveluttavasta arvomaailmastasi kuin "Audiporukasta".

        ...että yleistin tässä muut osalliset vähän turhaan, siitä anteeksipyyntö! Mutta se, että ihmisten varallisuus kytketään ylipäänsä automerkin valintaan, se kertoo jo jotain arvomaailmasta, jota en valitettavasti ymmärrä 6:ttä eri automerkkiä käyttäneenä 35:n vuoden autoilun merkeissä. Nuo kuuluvat tuohon samaan "vuorineuvos" porukkaan ketkä sitä tekevät.


      • ostanut..
        on vieläkin kirjoitti:

        rumempi, maasturin ja coupén sekasikiö.

        sellaisenkin vai miksi käännät jutun bemariin? Eikös tässsä ollut kyseessä Ahosen q7.


      • bemarin...
        ostanut.. kirjoitti:

        sellaisenkin vai miksi käännät jutun bemariin? Eikös tässsä ollut kyseessä Ahosen q7.

        järkyttävn rumaa ulkonäköa ei saa arvostella.

        Anteeksi.


      • saa, et
        bemarin... kirjoitti:

        järkyttävn rumaa ulkonäköa ei saa arvostella.

        Anteeksi.

        vain varmasti ymmärtänyt että nyt puhuttiin Audeista, jos haluat puhua Bemun rumasta ulkonäöstä niin avaa uusi keskustelu.


      • on ruma,
        saa, et kirjoitti:

        vain varmasti ymmärtänyt että nyt puhuttiin Audeista, jos haluat puhua Bemun rumasta ulkonäöstä niin avaa uusi keskustelu.

        ei se uutta keskustelua avaamalla siitä kaunistu.
        Tässä samassahan se hyvin käy, eli X6 on edelleen ruma.


      • kerroppa..
        on ruma, kirjoitti:

        ei se uutta keskustelua avaamalla siitä kaunistu.
        Tässä samassahan se hyvin käy, eli X6 on edelleen ruma.

        seuraavaksi millaista Valmetilla on kyntää sehän kuuluu tähän Ahosen Audikirjoitteluun yhtä paljon kuin Bemarin rumuus. Jos sinua noi Bemarit kiinnostaa niin vinkkinä: sillekkin merkille on omat sivut että terve menoa. Minulla on Audi ja siksi kirjoittelen tällä palstalla.


      • mutta...
        kerroppa.. kirjoitti:

        seuraavaksi millaista Valmetilla on kyntää sehän kuuluu tähän Ahosen Audikirjoitteluun yhtä paljon kuin Bemarin rumuus. Jos sinua noi Bemarit kiinnostaa niin vinkkinä: sillekkin merkille on omat sivut että terve menoa. Minulla on Audi ja siksi kirjoittelen tällä palstalla.

        voidaan tietysti kokeilla minkälaista on kyntää sinua...Ihan offtopiccina ja no bonds.


      • täältä
        mutta... kirjoitti:

        voidaan tietysti kokeilla minkälaista on kyntää sinua...Ihan offtopiccina ja no bonds.

        vielä puuttuikin. Arvaanko oikein autosi on TT.


      • Sullahan
        täältä kirjoitti:

        vielä puuttuikin. Arvaanko oikein autosi on TT.

        piti olla Audi...


    • ja mihin hintaan?

      Kiinnostaisi kovasti mihin suuntaan tuossa kaupassa raha liikkui. Maksoiko maahantuoja Ahoselle vai joutuiko Ahonen maksamaan autosta jotain.

      Tähän väliin sopii vanha tokaisu:

      Vaikka mies olisi rakentanut sata siltaa ja käynyt kerran homobaarissa, niin homohan se on. Ei sillanrakentaja.

      Sama pätee tässäkin tapauksessa. Ahonen on loppuikänsä Audin mannekiini loistavista urheilusaavutuksistaan huolimatta. Kukin voi mielessään pohtia arvoja joita Audiin yhdistetään ja miettiä mihin hintaan haluaisi oman nimensä niihin yhdistettävän.

      Ekologisuus vai isomoottoriset ympäristöntuhoajat. Turvallinen liikennöinti vai järjetön kaahaus. Toisten huomioon ottaminen vai öykkäröinti. Jalankulkijaturvallisuus vai rehvakas keulamuotoilu...

      En epäile hetkeäkään, etteikö Audin kannalta Ahosen maasturihankinta olisi kannattava hanke. Q7 - Eurooppalaisten Hummer - ei näinä heräävän ympäristötietoisuuden aikoina kaupaksi käy. Tuollaisen ainoa käytttötarkoitushan on toimia taustana rap-artistin videolla. Eipä ihme että sopivia Q7-ja on jäänyt nurkkiin lojumaan ja luovuttamalla se pidetylle urheilijalle saadaan positiivista näkyvyyttä merkille. Ja sitähän Audi tarvitsee.

      Tarkaan laskettu ja laskelmoitu juttu kaikkine lehtiartikkeleineen. Lisää aiheesta löytyy Wilhelm Reichin kirjasta Fasismin Massapsykologiaa. Kirja on yksi parhaita opuksia jos haluaa ymmärtää miten ja millä välineillä Audia yritetään vivuta laatuautojen joukkoon. Samalla ymmärtää paremmin näillä palstoilla riehuvaa Audijugendia.

      • vaan osti

        kuten Räikkönenkin.

        Melkoisen epätoivoista on jos pitää alkaa jo psykologian kirjoista etsimään syitä Audin ostamiselle.

        Minäkin ostin Audin koska se oli rahoilleni omasta mielestäni paras vastike. Ei siihen sen kummempia perusteluja tarvitse.


      • paikalla
        vaan osti kirjoitti:

        kuten Räikkönenkin.

        Melkoisen epätoivoista on jos pitää alkaa jo psykologian kirjoista etsimään syitä Audin ostamiselle.

        Minäkin ostin Audin koska se oli rahoilleni omasta mielestäni paras vastike. Ei siihen sen kummempia perusteluja tarvitse.

        ja näitkö paperit kun Ahonen teki kaupat, jos et niin älä kirjoittele. Ostiko Räikkönen itse Fiat 500, vai saiko sponssina . Varmasti maksoi käteisellä, joo joo Sinä ostit koska tuskin sinulle olisi kukaan autoa sponssannut edes päiväksi.Nää Räikköset joilla on fyrkkaa ostavat mitä tahtovat ja saavat myös sponssiksi mitä haluavat. Räikkösellä on myös muutama Ferrari varmasti on myös maksanut ne koska ovat paras vastine rahoille kun puhutaan urheiluautoista, eihän sillä ole mitään tekemistä asian kanssa että Räkä kilpailee Ferrarilla eihän. Yks auto jonka hän osti varmasti itse on vuoden -64 Vette josta rahat menivät hyväntekeväisyyteen, maksoi muuten autosta 200te.


      • näissä

        teorioissa on se, että vain 5m pitkän Audin ostaminen on rikos ihmisyyttä vastaan.
        5m pitkän bemarin tai 5m pitkän mesen ostamisessa taas ei ole mitään ihmeellistä.

        Tässähän tulee 1970-luku ja stalinistit mieleen. Sinäkin olet niin audivihan kyllästämä, että et edes tajua tätä.


      • päivystävät

        kommunistidosentit S24:ltä vielä puuttuivatkin.


      • autot,
        paikalla kirjoitti:

        ja näitkö paperit kun Ahonen teki kaupat, jos et niin älä kirjoittele. Ostiko Räikkönen itse Fiat 500, vai saiko sponssina . Varmasti maksoi käteisellä, joo joo Sinä ostit koska tuskin sinulle olisi kukaan autoa sponssannut edes päiväksi.Nää Räikköset joilla on fyrkkaa ostavat mitä tahtovat ja saavat myös sponssiksi mitä haluavat. Räikkösellä on myös muutama Ferrari varmasti on myös maksanut ne koska ovat paras vastine rahoille kun puhutaan urheiluautoista, eihän sillä ole mitään tekemistä asian kanssa että Räkä kilpailee Ferrarilla eihän. Yks auto jonka hän osti varmasti itse on vuoden -64 Vette josta rahat menivät hyväntekeväisyyteen, maksoi muuten autosta 200te.

        on ollut lamboa, cadillaccia, mersua jne...

        Et kai ihan tosissasi kuvittele, että kaiken mitä julkkis hankkii on parasta? Älä sotke omia mielikuviasi ja toisten hankintoja toisiinsa.


      • ollut kyse
        autot, kirjoitti:

        on ollut lamboa, cadillaccia, mersua jne...

        Et kai ihan tosissasi kuvittele, että kaiken mitä julkkis hankkii on parasta? Älä sotke omia mielikuviasi ja toisten hankintoja toisiinsa.

        vaan niiden reuhkojen maksajista. Jos et ymmärrä mistä kirjoitetaan niin älä kirjoittele.


      • taida..
        ollut kyse kirjoitti:

        vaan niiden reuhkojen maksajista. Jos et ymmärrä mistä kirjoitetaan niin älä kirjoittele.

        itse ymmärtää, "Räikkösellä on myös muutama Ferrari varmasti on myös maksanut ne koska ovat paras vastine rahoille kun puhutaan urheiluautoista, eihän sillä ole mitään tekemistä asian kanssa että Räkä kilpailee Ferrarilla eihän. Yks auto jonka hän osti varmasti itse on vuoden -64 Vette josta rahat menivät hyväntekeväisyyteen, maksoi muuten autosta 200te."

        Kirjoitus oli vastaus tuohon, sinä muuten et edelleenkään määrää täällä mistä kirjoitetaan, onneksi.


      • määräät..
        taida.. kirjoitti:

        itse ymmärtää, "Räikkösellä on myös muutama Ferrari varmasti on myös maksanut ne koska ovat paras vastine rahoille kun puhutaan urheiluautoista, eihän sillä ole mitään tekemistä asian kanssa että Räkä kilpailee Ferrarilla eihän. Yks auto jonka hän osti varmasti itse on vuoden -64 Vette josta rahat menivät hyväntekeväisyyteen, maksoi muuten autosta 200te."

        Kirjoitus oli vastaus tuohon, sinä muuten et edelleenkään määrää täällä mistä kirjoitetaan, onneksi.

        helvetin hintti? Et näemmä tajunnut ton jätkän pientä satiiria. Olet UUNO


      • kyllä...

        ...osui ja upposi. Loistavaa tekstiä. Toinen juttu onkin, uppoaako se kohdeyleisöön...Tuskin.


    • ajavat tietenkin

      järjen vastaisella Q7 autolla.

      • sen takia

        ostin Mese GL:n...

        Terv.
        Big Dick


      • niiiiin

        Voithan sinä itsellesi tuota uskotella.


    • oulunpoika

      Mitä helvetin hienoa on, jos Ahonen on saanut haltuunsa Q7 Audin? Miksi auton pitää olla hirmuinen syöppö ja saastuttaa taatusti erittäin paljon!
      Mulkun jatke se on tälle Ahoselle joka tapauksessa!! Tuollaiset polttoaine rosvoautot pitäisi kaikki saada lailla kiellettyä.
      Tämä purkaukseni ei ole kateutta, vaan tervettä ajattelua, vaikka omistan itsekin kyllä auton.
      Autoni on Honda Accord sedan diesel ja se on vielä järkevä. Tällä autollani joudun vetämään työssäni raskasta peräkärryä, johon Hondani riittää mainiosti.

      Että silleen!!

    • Anonyymi

      TYKKÄÄ POIKA OLLA ESILLÄ...HEHH


      Ahonen aikoo nimittäin palata takaisin mäkihyppykilpailuihin. Hän aikoo hypätä normaalimäen SM-kisoissa Rovaniemen Ounasvaaralla 14.–15. huhtikuuta.

      Hänellä ei ole suuria tavoitteita kisoihin – mäkikotka ei lähde taistelemaan palkintopallipaikasta.

      – Sanotaan näin, että tavoitteeni on olla keulan mittarikennoissa nopein. Ja tiedän, että minulla on kisan komein kypärä, Ahonen kertoi Ylelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe