Voi jumalauta ihmisiä! Siis en todellakaan ymmärrä miks tota pösilöä oikeen höösätään?! Tekee se mitä vaan niin aina annetaan anteeks ku onhan se "kaikkien aikojen mäkihyppääjä"...voi helvetti, kaikkien aikojen PELLE plus joku merilä-siivestelijä-blondi sen lakeijana, vidu et naurattaa. Olin kerran tän niin sanotun laulajan keikal (ystäväl polttarit siellä, oli pikku pakko olla, kaaso ku olin) ni sehän se suosio on kun se nois räkälöis joikuu ja yleisö on kännis ni silloinhan vaikka "takakulmien tavis-Tarmo" olis kova sana siellä mutta meneppäs Sankar'Tyhjäpää-Matti johonkin tasokkaaseen paikkaan vetää settis ni moniko olis hurraas ja akat kirkuus, hoh hoijaa. Voi turpea-naama-kotka kun tulisit vastaan niin sanoisin kyllä enemmänkin!!! Oisko eläkkeelle jäänti kova sana???!!!
SIIS MATTI???!!!
8
712
Vastaukset
- Matin suosiota,
mutta kai "räkälässä" kännisistä se on niin hieno mies. Tekeepä se mitä tahansa, niin aina se on esim. seiskassa; Matilla pappamopo, Matti etelässä, Matilla iso maha..jne.
Matti oli aikansa sankari mäkihypyssä ja hyvä niin, mutta annettais jo olla. Ei kiinnosta tippaakaan..!!!!!!!!!!!- jorma hynnisen veli
Eiköhän tää homma perustu siihen et Matti on tavallaa vaan omanlaatunen tapaus koko Suomessa. Ensin surkeista oloista treenas ittensä hyvällä taustatuella mäkien valtiaaks ja oli 80-luvun kovimpia suomalaisurheilijoita liki koko vuosikymmenenen. Siinä sitten lähti mopo käsistä pojalta ja muilta iteltään ja kuvioihin ilmesty kaikenlaiset huijarit, viinat ja pillerit ja epäonnistuneet ihmissuhteet. Sittenkun kaikki alettiin kertoa lehdissä eteenpäin ja homma jatkuu yhä liekö ihme et Nykänen on hiukan pimahtanu. En usko et kyseessä on täysin ääliö ihminen vaan se pyöritys on vieny kaiken järjen miehestä. Ja ketäpä ei ahdistais jos kaikki kerrotaan aina iltapäivälööppien etusivuilla?
- jorma hynnisen veli
vietin baari-illan Matista paljon tietäneen seurassa ja hän väitti Matin olevan kuin joltain planeetalta tullut liikunnallinen ihmelapsi jolta äly on jääny jonnekin kauas matkalle.
Jokatapauksessa ihmettelen siltikin suuresti et 40 mitalin mies ja kansallissankari vajosi pikkuhiljaa rapajuopon tasolle.- Matti on jees
rapajuoppo ei saa kultamitalia mäkihypyssä. Matti on maailmanmestari 2008 mäkihypyssä.
Kävele sä vaan paskalle jos kunto kestää. Naurettavaa halveerata Mattia. EhkäMatti ottaa ehkä ei se on hänen asiansa. Keskity säkin omiisi ja jos Matista on sanottavaa niin sano se asiallisesti mulkero. - tunteneena
Matti on jees kirjoitti:
rapajuoppo ei saa kultamitalia mäkihypyssä. Matti on maailmanmestari 2008 mäkihypyssä.
Kävele sä vaan paskalle jos kunto kestää. Naurettavaa halveerata Mattia. EhkäMatti ottaa ehkä ei se on hänen asiansa. Keskity säkin omiisi ja jos Matista on sanottavaa niin sano se asiallisesti mulkero.voin sanoa, että on sydämellinen tyyppi, mutta tästä puolestahan ei julkisuudessa puhuta. Silloin lehdet eivät möisi. Onhan hänelle sattunut ja tapahtunut kuten monelle muullekin, mutta taviksista ei kande kirjoitella (em syystä). Kuka heittää ensimmäisen kiven?
- Enkeli television päällä
tunteneena kirjoitti:
voin sanoa, että on sydämellinen tyyppi, mutta tästä puolestahan ei julkisuudessa puhuta. Silloin lehdet eivät möisi. Onhan hänelle sattunut ja tapahtunut kuten monelle muullekin, mutta taviksista ei kande kirjoitella (em syystä). Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Tärkeää on että jokaista ihmistä kunnioitetaan ja heidän vakaumuksiaan.
- pöperere
Matti on jees kirjoitti:
Kävele sä vaan paskalle jos kunto kestää. Naurettavaa halveerata Mattia. EhkäMatti ottaa ehkä ei se on hänen asiansa. Keskity säkin omiisi ja jos Matista on sanottavaa niin sano se asiallisesti mulkero.mä en ole mattia halveerannu toisinku tuhannet muut suomalaiset. Ihmettelen vaan miten asiat meni niinkin pieleen kun kummiski ura oli mitä mahtavin ja kaikkialla ovat sanoneet et piti olla mahollisuudet vaikka mihin.
- Frank Pappa
Ei kai toi show edes ketään kiinnostais ellei kyseessä ois mäkihypyn ihmelapsi. Ja ei se Mattia itteäkään kiinnostais ellei sais hirveesti pätäkkää tosta kiertelystä.
Vankilassa ollessaan sano ettei sitä pelleilyä lavalla kestäis ilman viinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279