Mulla on yks ongelma. Mulla on rinnat. Eikä mitkään karvaiset miesrinnat, vaan sellaset mitä naisilla on. Myös peräni on pyöreä kuten naisilla. Yritän piilottaa tämän kaiken vaatteiden alle, mutta stressi on kova. Muuten näytän samalta kuin ikätoverini, eikä löysissä vaatteissa minun muotojani ei huomaa.
Käytän rintaliivejä, koska rintani (75B) heiluisivat muuten vapaana ja näkyisivät esim juostessa vielä selvemmin. Yläasteella rinnat eivät häirinneet, olivat vielä pienet silloin. Pelottaa vain, että joskus joku näkee olkaimeni tms. ja sana leviää.
Tämän takia en uskalla aloittaa suhdetta yhden tytön kanssa. Pelkään, että hän jättäisi minut, kun saisi tietää rinnoistani. Rinnoistani ei tiedä kukaan.
Mitä minun tulisi tehdä? Kaikki vinkit, ajatukset, mielipiteet ovat tervetulleita.
Hävettää
4
1012
Vastaukset
- kuulostaa
aika kiusalliselta ongelmalta. Mitäpä jos kävisit juttelemassa lääkärin kanssa asiasta?
- Luin jostain
ihan vasta tuollaisesta ongelmasta, on kai verraten yleinenkin ongelma (et siis ole yksin ongelmasi kanssa). Mene koulun terkkarille ja pyydä apua, hänen tulee varata sinulle aika lääkärille. Jos hän ns kammottava noita-akka, voit soittaa terveyskeskukseenkin ja varata itse ajan, silloin kyllä joudut todennäköisesti odottelemaan viikkoja. Mutta vaivasi on hoidettavissa, kunhan vain ensin pääset lääkärille.
Kuulostaa omituiselta, 75B. Taidat olla aika hoikka poika, ku on noin pieni ympärys. Hoikilla pojilla ei yleensä ole rintoja. Tukevimmilla kylläkin. Ihanko itse ostit liivisi? Eikös äitee ole huomannu rintsikoita pyykkikorissa? : )
- joten ei elämäsi
tarvi pilalle mennä. Mene lekuriin ja hoida asia kuntoon.Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431780- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11945Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38928- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875