Mulla on yks ongelma. Mulla on rinnat. Eikä mitkään karvaiset miesrinnat, vaan sellaset mitä naisilla on. Myös peräni on pyöreä kuten naisilla. Yritän piilottaa tämän kaiken vaatteiden alle, mutta stressi on kova. Muuten näytän samalta kuin ikätoverini, eikä löysissä vaatteissa minun muotojani ei huomaa.
Käytän rintaliivejä, koska rintani (75B) heiluisivat muuten vapaana ja näkyisivät esim juostessa vielä selvemmin. Yläasteella rinnat eivät häirinneet, olivat vielä pienet silloin. Pelottaa vain, että joskus joku näkee olkaimeni tms. ja sana leviää.
Tämän takia en uskalla aloittaa suhdetta yhden tytön kanssa. Pelkään, että hän jättäisi minut, kun saisi tietää rinnoistani. Rinnoistani ei tiedä kukaan.
Mitä minun tulisi tehdä? Kaikki vinkit, ajatukset, mielipiteet ovat tervetulleita.
Hävettää
4
1014
Vastaukset
- kuulostaa
aika kiusalliselta ongelmalta. Mitäpä jos kävisit juttelemassa lääkärin kanssa asiasta?
- Luin jostain
ihan vasta tuollaisesta ongelmasta, on kai verraten yleinenkin ongelma (et siis ole yksin ongelmasi kanssa). Mene koulun terkkarille ja pyydä apua, hänen tulee varata sinulle aika lääkärille. Jos hän ns kammottava noita-akka, voit soittaa terveyskeskukseenkin ja varata itse ajan, silloin kyllä joudut todennäköisesti odottelemaan viikkoja. Mutta vaivasi on hoidettavissa, kunhan vain ensin pääset lääkärille.
Kuulostaa omituiselta, 75B. Taidat olla aika hoikka poika, ku on noin pieni ympärys. Hoikilla pojilla ei yleensä ole rintoja. Tukevimmilla kylläkin. Ihanko itse ostit liivisi? Eikös äitee ole huomannu rintsikoita pyykkikorissa? : )
- joten ei elämäsi
tarvi pilalle mennä. Mene lekuriin ja hoida asia kuntoon.Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508