Mulla on yks ongelma. Mulla on rinnat. Eikä mitkään karvaiset miesrinnat, vaan sellaset mitä naisilla on. Myös peräni on pyöreä kuten naisilla. Yritän piilottaa tämän kaiken vaatteiden alle, mutta stressi on kova. Muuten näytän samalta kuin ikätoverini, eikä löysissä vaatteissa minun muotojani ei huomaa.
Käytän rintaliivejä, koska rintani (75B) heiluisivat muuten vapaana ja näkyisivät esim juostessa vielä selvemmin. Yläasteella rinnat eivät häirinneet, olivat vielä pienet silloin. Pelottaa vain, että joskus joku näkee olkaimeni tms. ja sana leviää.
Tämän takia en uskalla aloittaa suhdetta yhden tytön kanssa. Pelkään, että hän jättäisi minut, kun saisi tietää rinnoistani. Rinnoistani ei tiedä kukaan.
Mitä minun tulisi tehdä? Kaikki vinkit, ajatukset, mielipiteet ovat tervetulleita.
Hävettää
4
1001
Vastaukset
- kuulostaa
aika kiusalliselta ongelmalta. Mitäpä jos kävisit juttelemassa lääkärin kanssa asiasta?
- Luin jostain
ihan vasta tuollaisesta ongelmasta, on kai verraten yleinenkin ongelma (et siis ole yksin ongelmasi kanssa). Mene koulun terkkarille ja pyydä apua, hänen tulee varata sinulle aika lääkärille. Jos hän ns kammottava noita-akka, voit soittaa terveyskeskukseenkin ja varata itse ajan, silloin kyllä joudut todennäköisesti odottelemaan viikkoja. Mutta vaivasi on hoidettavissa, kunhan vain ensin pääset lääkärille.
Kuulostaa omituiselta, 75B. Taidat olla aika hoikka poika, ku on noin pieni ympärys. Hoikilla pojilla ei yleensä ole rintoja. Tukevimmilla kylläkin. Ihanko itse ostit liivisi? Eikös äitee ole huomannu rintsikoita pyykkikorissa? : )
- joten ei elämäsi
tarvi pilalle mennä. Mene lekuriin ja hoida asia kuntoon.Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657