Mulla ei nyt just ole tarpeeksi rahaa auton katsastukseen. On ollut juhlia ja lomareissukin vei rahaa.
Katsastaako mikään konttori velaksi, maksaisin kyllä syksyllä kun saan opintotukea.
Pikaluottojakin olen joutunut ottamaan lomaa varten.
Voiko katsastusta siirtää
11
2669
Vastaukset
- luoton antaminen
katsastusasemalla.Kannattaisiko poistaa auto liikenteestä muutamaksi kuukaudeksi.Siitäkin ottavat 10.60€,mutta eipä mene käyttöveroa,vakuutusmaksua,bensakuluista puhumattakaan.Köyhyys on tuttua monille muillekin.
- asettaa
arvot kohdalleen itse. Jos on jo valmiiksi tiukkaa, auton hukkaaminen on se ensimmäinen säästökohde. Tai hei, pikavipillähän sitä saapi katsastuksen verran rahaa nopeasti.
Konttorit harjoittavat käteiskauppaa kuten kaikki muutkin. Luotolla myyntiä ei juuri ole, asiakas hoitaa itse luoton rahoitusyhtiöstä.- saa velaks
katsastusta, tietty jos sul on luottokortti...
Mut yksikään asema ei katsasta yksityisten autoja velaksi, elämää varmempi asia.
tosi on!
- katsastaisit ......::
Miksi katsastaa ollenkaan ? Käryn riski on
erittäin pieni. Siis turhaa nöyristelyä. - kyllä onnistuu - kats. ins
Voi siirtää. Odota seuraavan vuoden katsastusaikaa ja vie sitten. Säästö n. 70e..
- menossa...
ilman katsastusta,,pidät valot kunnossa ja muutenkin,käytä vyötä,aja nopeusrajoitusten mukaan,,,hyvin menee,,
jos saan pikku sakot, olen voittanut silti. - silloin
menossa... kirjoitti:
ilman katsastusta,,pidät valot kunnossa ja muutenkin,käytä vyötä,aja nopeusrajoitusten mukaan,,,hyvin menee,,
jos saan pikku sakot, olen voittanut silti.kun ajat kolarin teknisen vian takia..
- lottovoiton riksi
silloin kirjoitti:
kun ajat kolarin teknisen vian takia..
Tutkitus promille onnettomuuksista aiheutuu teknisen vian takia - ja nämäkin autot on yleensä leimattuja ;)
lottovoiton riksi kirjoitti:
Tutkitus promille onnettomuuksista aiheutuu teknisen vian takia - ja nämäkin autot on yleensä leimattuja ;)
Johtuu juuri siitä, että katsastus on pakollista.
- Kille
lottovoiton riksi kirjoitti:
Suurin osa onnettomuuksista sattuu parkkipaikoilla. Syynä on se, että suomalaiset eivät osaa käyttää vilkkuja parkkipaikoilla.
Suurin osa niistä katsastetuista autoista, joissa tekninen vika aiheuttaa kolarin, on teknisenä vikana liian kuluneet renkaat. Katsastuksessa arvioidaan ne renkaat ja siinä kunnossa kuin ne ovat katsastushetkellä. Laillinenkin rengas on usein liian kulunut. - kakkosnelosenpätkä
menossa... kirjoitti:
jos saan pikku sakot, olen voittanut silti.ei niitä autoja joka vuosi kannata katsastaa,sitten vasta kun on tehnyt jotain muutoksia autoon esim;turbo tai jokin muu vastaava minkä pitää näkyä otteessa,sillä jos napsahtaa ja sulla ei ookkaan auto ollu koskaan leimattu esim turbolle nii sitte voi käyä kusisesti....kokemusta on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001