Mulla ei nyt just ole tarpeeksi rahaa auton katsastukseen. On ollut juhlia ja lomareissukin vei rahaa.
Katsastaako mikään konttori velaksi, maksaisin kyllä syksyllä kun saan opintotukea.
Pikaluottojakin olen joutunut ottamaan lomaa varten.
Voiko katsastusta siirtää
11
2863
Vastaukset
- luoton antaminen
katsastusasemalla.Kannattaisiko poistaa auto liikenteestä muutamaksi kuukaudeksi.Siitäkin ottavat 10.60€,mutta eipä mene käyttöveroa,vakuutusmaksua,bensakuluista puhumattakaan.Köyhyys on tuttua monille muillekin.
- asettaa
arvot kohdalleen itse. Jos on jo valmiiksi tiukkaa, auton hukkaaminen on se ensimmäinen säästökohde. Tai hei, pikavipillähän sitä saapi katsastuksen verran rahaa nopeasti.
Konttorit harjoittavat käteiskauppaa kuten kaikki muutkin. Luotolla myyntiä ei juuri ole, asiakas hoitaa itse luoton rahoitusyhtiöstä.- saa velaks
katsastusta, tietty jos sul on luottokortti...
Mut yksikään asema ei katsasta yksityisten autoja velaksi, elämää varmempi asia.
tosi on!
- katsastaisit ......::
Miksi katsastaa ollenkaan ? Käryn riski on
erittäin pieni. Siis turhaa nöyristelyä. - kyllä onnistuu - kats. ins
Voi siirtää. Odota seuraavan vuoden katsastusaikaa ja vie sitten. Säästö n. 70e..
- menossa...
ilman katsastusta,,pidät valot kunnossa ja muutenkin,käytä vyötä,aja nopeusrajoitusten mukaan,,,hyvin menee,,
jos saan pikku sakot, olen voittanut silti. - silloin
menossa... kirjoitti:
ilman katsastusta,,pidät valot kunnossa ja muutenkin,käytä vyötä,aja nopeusrajoitusten mukaan,,,hyvin menee,,
jos saan pikku sakot, olen voittanut silti.kun ajat kolarin teknisen vian takia..
- lottovoiton riksi
silloin kirjoitti:
kun ajat kolarin teknisen vian takia..
Tutkitus promille onnettomuuksista aiheutuu teknisen vian takia - ja nämäkin autot on yleensä leimattuja ;)
lottovoiton riksi kirjoitti:
Tutkitus promille onnettomuuksista aiheutuu teknisen vian takia - ja nämäkin autot on yleensä leimattuja ;)
Johtuu juuri siitä, että katsastus on pakollista.
- Kille
lottovoiton riksi kirjoitti:
Tutkitus promille onnettomuuksista aiheutuu teknisen vian takia - ja nämäkin autot on yleensä leimattuja ;)
Suurin osa onnettomuuksista sattuu parkkipaikoilla. Syynä on se, että suomalaiset eivät osaa käyttää vilkkuja parkkipaikoilla.
Suurin osa niistä katsastetuista autoista, joissa tekninen vika aiheuttaa kolarin, on teknisenä vikana liian kuluneet renkaat. Katsastuksessa arvioidaan ne renkaat ja siinä kunnossa kuin ne ovat katsastushetkellä. Laillinenkin rengas on usein liian kulunut. - kakkosnelosenpätkä
menossa... kirjoitti:
ilman katsastusta,,pidät valot kunnossa ja muutenkin,käytä vyötä,aja nopeusrajoitusten mukaan,,,hyvin menee,,
jos saan pikku sakot, olen voittanut silti.ei niitä autoja joka vuosi kannata katsastaa,sitten vasta kun on tehnyt jotain muutoksia autoon esim;turbo tai jokin muu vastaava minkä pitää näkyä otteessa,sillä jos napsahtaa ja sulla ei ookkaan auto ollu koskaan leimattu esim turbolle nii sitte voi käyä kusisesti....kokemusta on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683