Jujutsu Raumalla

vastausta odottava

Olen tässä miettinyt, että mikä on Jujutsun tilanne Raumalla tällä hetkellä. Ja mitä ikärajoja jujutsussa on kun täytän vasta jouluna 16 ja mitä nyt lueskelin Hokytoryun sivuilta niin en saanut oikein mitään tolkkua.

Olen nyt judossa ollut nelisen vuotta ja mietin että voisiko tuota lajia kokeilla?

7

3149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fryslård

Pienen kelaamisen jälkeen näin että Ju-Jutsua harrastettaisiin raumalla, en kyllä oikeen uskonut :I
      Dojon osoitteeksi väitetään Karjalankatu 15.

ja tässä vähän yhteystietoja, kenelläkään ju-jutsu tyypeistä ei ole edes sähköposti/puhelinnumeroa näkyvillä.

LAJI YHTEYSHENKILÖ(T) PUHELIN SÄHKÖPOSTI
      JUDO Aulis Pihlajamäki (3 Dan) 040-595 5517 aulis. pihlajamaki(at)kolumbus.fi
      Kaj-Peter Pesonen (1 Dan) 040-911 3889 kasa. haje(at)dnainternet.net
      Juho Kaskisto (1 Dan)
      Heikki Helassalo
      JU-JUTSU Petri Keränen (1 Dan)
      Börje Laihonen
      Ville Pörhölä
      KARATE Pasi Liukas (2 Dan) 050-366 1543 pasifax(at)dnainternet.net
      Tommi Viljanen
      Tomi Salo
      SUMO Marko Pihlajamäki (4 Dan) 040-753 7728 pihlajamaki(at)kolumbus.fi

• raumalla

Raumalla oli enne kovat jujutsu-kesaleirit, siella opettivat briti, Clark, Morris ja ranskailainne Sailly, semmosta jujtusua ei enaan nae, nykyjutsu on pehmohommaa ja nuo kaverit pyyhkivat mennen tullen nykyporukan.

• SamuRaiRai

MMA Rauma on ainakin Raumalla. Olen kuullut, että siellä on ihan hyvää treeniä ja aika hyvin käy porukkaa vetämässä leirejä.
      Siellä on ainakin vapaaottelua, lukkopainia, thainyrkkeilyä ja BJJ:tä. Juu ja Krav Magaa.
      www.mmarauma.com/forum

• soodadiida

Mää ite oon 12 ja harrastanu judoo jotai puoltoist vuot tai enemmän ja jujutsu olis kiva mut olisko yhtään paikkaa josa se ei olis k-16 -.-'

• --

Jujutsu on K-14 täällä Samuraissa. Tosin sinulta ei tule kukaan henkkareita kysymään vaikka olisitkin nuorempi.

• ex-jäsen

Samurai on kirosana Raumalla :D

• ihmettelenpähä vaan

tää nyt on jo tosi vanha keskustelu mut ihmettelen vaan et mitennii on samurai kirosana raumalla???? ihan hyvä meininki siel tuntuu olevan ja asiansa osaavat senseit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2368
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1603
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1588
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      64
      1277
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1277
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      243
      1043
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      936
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      859
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      849
    Aihe