rivi mökkejä, näkymänä mäntyluodon teollisuusalue ja öljynporauslautat. Kalaa ei tule edes ongella. Sen verran on pilattu vedet. Jos joku joku luulee iskeneensä kultasuoneen, niin luultavasti katuu sitä katkerasti jälkeenpäin.
Reposaari pilattu
4
554
Vastaukset
- pilallalllalla
Asukkaat ovat siellä sen verran nyrpeitä mulkeroita että eiköhän se alue ole pilalla jo muutenkin.
- herää vihdoin henkiin
Perseestä revitty paikka se oli ennen noita uusia mökkeja. Asuin muutaman vuoden, enkä eläissäni ole nähnyt sisäänpäinlämpiävämpää ja ahdasmielisempää paikkaa Suomessa vaikka monessa paikassa olen ehtinyt asustella minäkin.
Jos nyt vihdoin sinnekin tulisi elämää, näkemystä, iloa ja avaruutta.
Muutos ei voi olla kuin ja ainoastaan hyväksi sille vihoviimeiselle tuppukylälle joka näytti hyvältä mutta oli valitettavan mätä sisältä.- Papparainen Parkanosta
Siikaisille. Siellä sitä asustaa sakki,joka ei siedä ulkopuolisia edes turisteina. Pahanilkisyys ja juoruileminen sekä vinoileva vittuilu kuuluvat Siikaislaisen luonteeseen jo syntymälahjana, samoin kuin hirvittävä kateus. Räpsöön sakki on pyhäkoululaisia noiden metsäläisjunrrien rinnalla. Pontikkakin maustetaan ihmispaskalla Sammissa.
Siikainen on suomen persereikien ehdoton ykkönen suvereenisti. - Ahlaste Ameriikka
Papparainen Parkanosta kirjoitti:
Siikaisille. Siellä sitä asustaa sakki,joka ei siedä ulkopuolisia edes turisteina. Pahanilkisyys ja juoruileminen sekä vinoileva vittuilu kuuluvat Siikaislaisen luonteeseen jo syntymälahjana, samoin kuin hirvittävä kateus. Räpsöön sakki on pyhäkoululaisia noiden metsäläisjunrrien rinnalla. Pontikkakin maustetaan ihmispaskalla Sammissa.
Siikainen on suomen persereikien ehdoton ykkönen suvereenisti.Nonyt saa Reposaari ansiotonta arvonnousua. Olen luullut, että siikaislaiset ovat mukavia, kuten myös räpsööläiset. Ainoastaan ahlaislaiset ovat tunnettuja kuppikunnistaan, riitaisista yhdistyksistään ja jatkuvista poliisihälytyksistä. Tulkaapa kaikki toteamaan, Reposaareltakin, minkälaisia olemme. Ensi lauantainakin kohteliaasti torilla tarjotaan kaffeet muillekin kuin ahlasilaisille. Ja Poikeliin saa pyöräillä. Olaan me mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628