Nyt on hankittu sellanen pari tonnii lupporahaa.
Eli idea on tässä, tolla summalla ei saa asioita mitä haluun, ni oisko mahollista sijottaa ne jotenki et ois mahis saaha kovat voitot?
Riskit tietenki kuuluu asiaan, mutta mennään nyt niistä välittämättä.
Että onko aaisassa tai muualla kohteita mihin sijottamalla saattais saaha hurjia voittoja?
Aasiaan sijoittaminen
3
1023
Vastaukset
- Vakuusvaje
Helsingin pörssistäkin löytyy osakkeisiin perustuvia johdannaisia, joilla voi tehdä kovia voittoja, jopa satoja prosentteja päivässä. Tarkoitan optioita ja warrantteja, eikä sinun tarvitse kuin arvioida tai arvata kurssien tuleva suunta oikein.
Tosin tähän peliin lähtiessä on muistettava, että paha virhearvio tai yksinkertaisesti huono onni voi tyhjentää kassan kerralla. Ja jonkintasoinen perusasiantuntemuskin tarvitaan. Mutta jos et kerran välitä riskistä, niin...- Trumph
No harmi vaan et ei pahemmin perustietoo löyvy, muutakun vähäsen. Että jos voisit laittaa linkkiä tai jotai mistä vois lukee noista vähän enempi, ni ois hyvä.
- Vakuusvaje
Trumph kirjoitti:
No harmi vaan et ei pahemmin perustietoo löyvy, muutakun vähäsen. Että jos voisit laittaa linkkiä tai jotai mistä vois lukee noista vähän enempi, ni ois hyvä.
Tässä linkkikokoelma, josta pääset alkuun.
http://www.sijoitus.org/war.php
Ja toivon vielä, ettet tule minua moittimaan, jos sattuvat sormet kärähtämään näiden instrumenttien kanssa pelatessa. Sinua on varoitettu riskeistä. Itse olen oppirahani maksanut ja nykyisin pelailen näillä lähinnä laskumarkkinoilla, pienehköillä pääomilla ja rajoitetuin tavoittein. Tulokset ovat olleet yllättävän hyviä, kun ei yritä liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938