Venetrailereita halpoja?

740€

Tietääkö kukaan onko tuollainen 740e venetraileri halvin uusi vai vieläkö voisi muutaman kympin halvemmalla saada jostain?

6

5356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakkaa tinkimästä

      Omituista on tää suomalainen säästäminen. Jos venettä meinaa kuljettaa niin pitäskö tosta hinnasta vielä tinkiä?
      No, kyllä halvemmallakin löytyy, kunhan pari kuukautta kierrät Suomea, käyt ehkä Virossakin, elikkäs poltat halvan etsimiseen rahaa muutaman satasen, ja tienaat 40 egee.
      Suomalainen kärrinostaja on ku se entinen mummo, joka ajoi perheen kans 200 kilometriä että sai voipaketin markan halvemmalla.
      Joo, kyllä halvempia venetrailereita löytyy. Ei muuta ku ettimään vaan!

      • 740€

        Ei tuokaan ole paha hinta,mutta jos vielä vähän halvemmalla siitähän oli kyse!


      • 3bg
        740€ kirjoitti:

        Ei tuokaan ole paha hinta,mutta jos vielä vähän halvemmalla siitähän oli kyse!

        Mitä olen seurannut niin tuo 740 on halvimpia mitä uusia on (arvaan että kyseessä on Akun pienin malli?).
        Pidä varasi ettet joudu kahta kertaa kaupoille, ensin se halvin ja sitten se mikä olisi pitänyt heti ostaa. Yleensä traileri valitaan sen mukaan mikä on oikean kokoinen veneelle, eikä pelkästään hinnan mukaan. Saakos udella mille veneelle etsit traileria?


      • 740€
        3bg kirjoitti:

        Mitä olen seurannut niin tuo 740 on halvimpia mitä uusia on (arvaan että kyseessä on Akun pienin malli?).
        Pidä varasi ettet joudu kahta kertaa kaupoille, ensin se halvin ja sitten se mikä olisi pitänyt heti ostaa. Yleensä traileri valitaan sen mukaan mikä on oikean kokoinen veneelle, eikä pelkästään hinnan mukaan. Saakos udella mille veneelle etsit traileria?

        Terhi 440:lle ja 4km suuntaansa matkaa kun en viitsi jättää rantaan rikottavaksi ja varastettavaksi!
        No osaatko sanoa tekeekö tollasella Akulla mun hommassa mitään?


      • 3bg
        740€ kirjoitti:

        Terhi 440:lle ja 4km suuntaansa matkaa kun en viitsi jättää rantaan rikottavaksi ja varastettavaksi!
        No osaatko sanoa tekeekö tollasella Akulla mun hommassa mitään?

        Kyllä tuo Aku tuommoisessa käytössä kestää, mutta se on aika pieni mitoiltaan. Kaksi asiaa sinun pitäisi ennen ostoa tarkistaa:
        - Terhi 440 on käsittääkseni aika leveä ja tasapohjainen. Tarkista että se mahtuu Akun lokasuojien väliin, tuo traileri on erittäin kapea
        -Aku on myös erittäin lyhyt ja Terhi siihen pitkän puoleinen. Tarkista että saat Terhin siihen tarpeeksi eteen, jotta aisapaino on riittävä 20-30 kg. Ja jos se vielä onnistuu, katso että onko auton perän ja veneen välillä tarpeeksi liikkumatilaa että mahdut käymään takaluukulla vaivatta.

        Noi 800 eurolla saa uudehkoja käytettyjä mutta vähän isompia hyviä trailereita, itse kyttäisin ehkä myös semmoista.


      • 740€
        3bg kirjoitti:

        Kyllä tuo Aku tuommoisessa käytössä kestää, mutta se on aika pieni mitoiltaan. Kaksi asiaa sinun pitäisi ennen ostoa tarkistaa:
        - Terhi 440 on käsittääkseni aika leveä ja tasapohjainen. Tarkista että se mahtuu Akun lokasuojien väliin, tuo traileri on erittäin kapea
        -Aku on myös erittäin lyhyt ja Terhi siihen pitkän puoleinen. Tarkista että saat Terhin siihen tarpeeksi eteen, jotta aisapaino on riittävä 20-30 kg. Ja jos se vielä onnistuu, katso että onko auton perän ja veneen välillä tarpeeksi liikkumatilaa että mahdut käymään takaluukulla vaivatta.

        Noi 800 eurolla saa uudehkoja käytettyjä mutta vähän isompia hyviä trailereita, itse kyttäisin ehkä myös semmoista.

        Täytyypä tuumata,näytti seuraava Aku olleen jotain 900 ja siinä olis lehtijousetkin!
        Otampa selvää vielä noista käytetyistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe