Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seksi on turha asia

poikuus tallella

En tarvitse seksiä. Sitä tulee ulos joka tuutista. Ihan kuin maailmassa ei olisi muita asioita. Aion elää loppuikäni vanhana poikana. Ihmetyttää, että on olemassa kaikenmaailman seksiongelmia. Että siitäkin asiasta saadaan ongelma aikaan.

16

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StippaS

      Voi älä hyvä mies tuolla tavalla itseäsi rankaise ja jättäydy pois jostain noin ihanasta asiasta!!

      Opettele luovimaan mitkä asiat innostavat ja mitkä eivät. Totta nimittäin on, että seksiä tulee tyyliin ovista ja ikkunoista eli pitää osata noukkia ne parhaat, omat palat ;)

      Sama kuten nyt vaikka mainosten kanssa, niitä saakeli sylkee postiloota, toosa ja jopa netti ynnä järkäleen kokoiset mainostuutit kaupungin keskellä.. Sitä pitää vaan osata katsoa sieltä ne omat jutut ja jättää muut ihan omaan merkityksettömään arvoonsa.

      Ole Mies! Tiedä mitä haluat ja miten haluat! ;)

    • Virgo78

      Eniten naurattavat, tai pikemminkin ärsyttävät, nämä survivorit ja muut telkkarin reality-hömpät, joissa kilpailijat alkavat viikon jälkeen valittamaan kun on seksiä ikävä. Voi elämä...

      Meikäläisellä on sukukypsyyden puhkeamisesta kohta 20 vuotta, eikä asia vaivaa ollenkaan. Ihan sama olenko seksittä puoli vuotta vai 5 vuotta vai loppuelämän... Maailmassa on vähintään 500 tärkeämpääkin asiaa.

      Jos todellinen rakkaus sattuu joskus kohdalle niin totta kai seksi kuuluu asiaan, mutta muuten kiinnostaa päivän bensan- ja maidonhintakin huomattavasti enemmän. :-D

      • kertaa

        masturboit keskimäärin kuukaudessa tai vuodessa?


      • Virgo78
        kertaa kirjoitti:

        masturboit keskimäärin kuukaudessa tai vuodessa?

        En tiedä, ei ole tilastoa. 10/kk?


      • noin joka kolmas-
        Virgo78 kirjoitti:

        En tiedä, ei ole tilastoa. 10/kk?

        päivä?

        Jos kerran seksittömyys ei ole niin tärkeää että sitä kaipaisit, niin olehan sitten myös masturboimatta se puolivuotta.

        Pystyisitkö olemaan tästä päivästä lähtien tasan kuusi kuukautta ilman masturbointia ja kumppanin kanssa harrastettua seksiä?

        Jos pystyt ja suostut siihen, niin silloin et todellakaan tarvitse seksiä mihinkään. Jos taas väität että ilman miestä voit olla vaikka puolivuotta, mutta vähintään joka kolmas päivä pitää sormeilla itseään, niin ei se seksuaalisuus kovin pohjilla sinullakaan ole.

        Katsos kun seksi ei ole pelkästään sitä mitä harrastetaan toisen ihmisen kanssa. Sinä viestissäsi paljastit että elämässä on 500 muutakin tärkeämpää asiaa kuin seksi, tämä tarkoittaisi sitä että myös sinun seksuaalisuutesi on pohjamudissa, eli että sinä et tarvitse masturboimallakaan saatua tyydytystä lainkaan kun pitää miettiä kauppalaskuja ja muuta sellaista tärkeämpää.


      • Virgo78
        noin joka kolmas- kirjoitti:

        päivä?

        Jos kerran seksittömyys ei ole niin tärkeää että sitä kaipaisit, niin olehan sitten myös masturboimatta se puolivuotta.

        Pystyisitkö olemaan tästä päivästä lähtien tasan kuusi kuukautta ilman masturbointia ja kumppanin kanssa harrastettua seksiä?

        Jos pystyt ja suostut siihen, niin silloin et todellakaan tarvitse seksiä mihinkään. Jos taas väität että ilman miestä voit olla vaikka puolivuotta, mutta vähintään joka kolmas päivä pitää sormeilla itseään, niin ei se seksuaalisuus kovin pohjilla sinullakaan ole.

        Katsos kun seksi ei ole pelkästään sitä mitä harrastetaan toisen ihmisen kanssa. Sinä viestissäsi paljastit että elämässä on 500 muutakin tärkeämpää asiaa kuin seksi, tämä tarkoittaisi sitä että myös sinun seksuaalisuutesi on pohjamudissa, eli että sinä et tarvitse masturboimallakaan saatua tyydytystä lainkaan kun pitää miettiä kauppalaskuja ja muuta sellaista tärkeämpää.

        En tarvitse toista ihmistä, jolloin ei voida puhua seksistä. Seksuaalisuus on toki täysin eri asia. Enkä puhunut mistään tasavälisestä tahdista masturboinninkaan suhteen, eli "vähintään joka kolmas päivä" on väärin sanottu; välillä voi mennä reilusti yli viikkokin.

        Niin ja ilman miestä voin olla vaikka sata vuotta, koska en ole homoseksuaali. ;-)


    • Hanna 72

      "poikamies hanskoja viikossa? ;)

    • eli agree with ya. Olin 22 kun rupesin ukkoni kanssa seurustelemaan ja yhä neitsyt. Ei ollut ukot tai niiden "metsästys" kiinnostaneet kun oli muita intressejä ja harrastukia. Yhä menee niin ettei minua vain joku päivä kiinnosta seksi, eikä tosiaan johdu siitä ettenkö ukostani pitäisi tai olisi paha päivä, mutta kiinnostus vain on jossain muussa, kuten nyt eräässä kirjassa :)

      • miten on

        ukkosi kiinnostus, onko hänen kiinnostuksensa sinussa vai jossain muualla? Ei sillä etteikö hän sinua varmaan rakastaisi, mutta jos hän kaipaa seksiä, niin varmaan hän on jo sitä muilta naisilta hakenut kun sinun nenäsi on kirjassa etkä näe lainkaan pidemmälle.


      • miten on kirjoitti:

        ukkosi kiinnostus, onko hänen kiinnostuksensa sinussa vai jossain muualla? Ei sillä etteikö hän sinua varmaan rakastaisi, mutta jos hän kaipaa seksiä, niin varmaan hän on jo sitä muilta naisilta hakenut kun sinun nenäsi on kirjassa etkä näe lainkaan pidemmälle.

        ihan uteliaisuuttani kysyny.

        lainatakseni ukkoni sanoja "sinä olet tärkein asia mulle nyt ja tulevaisuudessa", eli eiköhän kiinnostus ole minussa. Mutta tuskin minä ainoana olen hänen ajatuksissaan (vihjaan nyt harrastuksiin ja kirjallisuuteen joka häntä kiinnostaa) ja sama toistepäin.

        ´ei sillä etteikö hän sinua varmaan rakastaisi´ Rakastava ihminen EI lähde säälittävästi muualta seksiä hakemaan vain koska ei yhtenä päivänä saa omalta kumppaniltaan! Moinenhan vihjaisi että ihminen on liki seksiaddikti eli rupeaa kutkuttamaan kun yö lähenee eikä kuluneena päivänä ole panoa saanut. Tietääkseni en sanonut että päiväkausia lukittisin housujani jonkun kirjan takia.. Ja pitäähän lukemisen välissä pitää pausseja ;)

        Lisätään vielä eräs tärkeä seikka; koska emme asu poikakaverini kanssa yhdessä, näemmä toisiamme viikon välein eikä kumpikaan ole asiasta valituksensanaa pöytään iskenyt. Sitäpaitsi poikaystäväni ei ole yöelämässä hilluja kuten en minäkään joten minun on todella vaikea kuvitella häntä juoksemassa pikapanon perässä :D


    • Jomp

      Olet vissiin pienimunainen tai lihava, kun et ole ikinä kaunista ja hyvää naista saanut? Tai naista edes yleensäkkään. Naispuolista koiraa ei lasketa.

      • munkk

        luostariin olisi parempi sinun hakeutua jossa voit toteuttaa toiveensa. tosin sielläkin joutuu runkkaamaan joka päivä ja homouskaan ei ole tuntematon asia.


    • voi sulkea

      mielestä täysin pois .keho niin kuin keskeltä poikki.ajatuskin on vastenmielinen .

      enemmän hyviäpuolia ei tule petetyksi ei jätetyksi.ei tarvitse turista joutavia ,haikailla kenenkään perään.

      kaikki samanlaisia sikoja pettureita .hyvä että onni on potkaissut piakkoin 10 vuotta mennyt on sutjakaasti ei ole lihanhimo rasitteena --siitä olen kiitollinen.

      • katkeruutesi

        syö sinua kuitenkin sisältä käsin ja sen huomaa.

        Varo vain ettei tule sydänkohtausta tuollaisen katkeruuden kanssa.


    • lime tiger

      Itse olen hiukan yli 30 vuotias ja seksiä en ole harrastanut kuin muutamia kertoja eläessäni koska naiset on aina nauraneet kokemattomuudelleni ( minkäs minä sille mahdan etten ole mikään sanavalmis naisten iskijä tai joku tiikeri sängyssä ) moiset kommentit on sen verran nakertaneet itseluottamustani sen verran paljon etten luota itseeni yhtään nykyään.
      naispuolisia kavereita mulla on paljonkin ja pystyn juttelemaan niitä näitä heidän kanssaan koska en ole ikinä tehnyt minkään näköisiä iskuyrityksiä heitä kohtaan ja he tietävät myös sen että en ole pyrkimässä sänkyyn heidän kanssaan.
      Olipas pitkä ja typerä valitus
      ps: selibaattia jo/vasta 5v.

      • fgsfdg

        Sama tarina ja sama ikä kuin lime tigerilla sekä vuosia vähintään sama ilman seksiä. Kiinnostus on lopahtanut. Epäonnistumisen pelko ja se kaikki vaiva ovat yksinkertaisesti niin suureksi kumuloituneet, että lopulta saatava palkinto ei ole enää kaiken pelon ja vaivan arvoista.

        Hulluinta on, että ehdokkaita minulla on vuosien varrella ollut ja niitä tulee kuukausittain lisää sekä tutuista löytyy ns. varmoja kymmenisen naista. Saisin tänään jos voittaisin pelkoni ja huomenna. Olen naureskellut, että koska olen ystävystynyt lukuisten tällaisten "varmojen" kanssa, saisin halutessani 5 naista per päivä jos oikein järjestelisin asiat. Mitä minä sitten teen? No runkutan pikaseen et menee kiima ohi ja teen muita asioita, unohdan koko jutun. Ei kiinnosta, koska todennäköisintä on että epäonnistun ja ikäni huomioiden naisen odotukset ovat tietysti korkealla. Huono itsetunto, erityinen herkkyys kärsiä epäonnistumisesta ja suuret odotukset -mahdoton yhtälö. Olen venkoillut tilanteista ulos tekosyillä jne jo vuosia. Lopulta seksin merkitys on etääntynyt ja näen koko touhun aivan järjettömän yliarvostettuna ja ylimerkityksellisenä siihen nähden, että siinä hinkataan vain kahta elintä yhteen ja päästellään ääniä. Koen esimerkiksi lukemisen jne mielekkäämpänä ja merkityksellisempänä tekemisenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe