Mistä saa lemmikkisiilejä??
Tai sitten siilen häkkejä?
Siilin häkki
5
1421
Vastaukset
- kääppiösiili
Siiliä voidaan pitää terraariossa tai isossa gabberissa. Häkin minimi koko 100x50.
Siilejä myydään joissain eläinkaupoissa, mm. Puutorin akvaario.
Siiliyhdistyksen sivuilta löydät myös kasvattajia.- vieras siilifani <3<3
kiitos kääpiösiili, olen yrittänyt etsiä monesta paikasta... kiitos sinulle!!! :D
- kääppiösiili
vieras siilifani <3<3 kirjoitti:
kiitos kääpiösiili, olen yrittänyt etsiä monesta paikasta... kiitos sinulle!!! :D
:))
- Siilisti
Itse asiassa siili tarvitsee VÄHINTÄÄN 2 neliötä tilaa eikä sekään riitä kuin juoksupyörän kanssa. Asumus voi olla esim. aitaus, kaappiasumus tai ihan vaan vapaana. Siilihän ei tosiaan ole jyrsijä eikä se syö sähköjohtoja tms.
- Nippe-siilin mamma
Hei! Meidän siilimme häkki jäi tyhjilleen, joten olisimme valmiit myymään sen. Kaksikerroksinen uusi häkki maksaa varustetasosta riippuen 130 - 150 €. Myisimme omamme juoksupyörän ja ruokakupit hintaan 60 €. Asumme Turussa. Puh. 050 424 1924
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694811KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883755- 1833411
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?773181Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502909- 251984
- 241931
- 1791724
- 301676
- 431385