Nyt varmaan monet naiset saa tästä hepulin kun tulen tänne heidän reviirille.
Tätä sitä saa kun tunkeutuu tuonne isien jutuille.
Eli, onko vaimoni lesbo?
Hänellä on lesbo työkaveri. Hän pitää yhteyttä lesbotyökaveriinsa säännöllisesti työajan ulkopuolella.
Hän kirjoittaa salaa lesbotyökaverilleen tekstiviestejä.
Jos kysyn että keneltä yöllinnen viesti tuli, niin tarkoituksella hän näyttää muita viestejä.
Onko vaimoni lepakko?
Onko vaimoni lepakko
5
924
Vastaukset
- ?!?
Entäs jos vaimollasi onkin suhde toiseen mieheen, ja joku viaton työkaveri onkin vain peitetarina? Niin tai näin, yölliset tekstiviestit naimisissa olevalla naisella on perverssiä ja pettämistä joka tapauksessa...
- Tristar
"yölliset tekstiviestit naimisissa olevalla naisella on perverssiä ja pettämistä joka tapauksessa... "
Heehee :D tekstiviesti väärään aikaan on pettämistä, hehheheee :D missä raja menee? Kello kahdeksan jälkeen?
Taivaan vallat, jos minun mieheni olisi noin epäluuloinen olisi piru merrassa jo. Yöaikaan kun saattaa tekstiviestiejä tulla keneltä tahansa kaverilta, sukulaiselta tai työnantajalta joka sattuu olemaan silloin hereillä.
Minä veikkaisin että ap:n vaimo pelkää miehen suhtautuvan omituisesti lesbokaveriin, eikä ymmärrettävästikään tahdo näyttää toisen ihmisen henkilökohtaisia viestejä. Jos naienn tilittää ap:n vaimolle ongelmistaan tai vastaavasta mistä ystävät yleensäkin puhuvat, ei sitä nyt jumankekka ruveta miehen kanssa ruotimaan ellei mies ole ystävä myös!
Hullua porukkaa.
- adalmiina81
Hiukan vaikea sanoa täällä keskustelupalstalla. Jospa puhuisit vaimosi kanssa?
- mapee
peiliin ja mieti miksi ei kerro totuutta? Olisiko selitys siellä..
- Anonyymi
Minä en tiennyt että vaimoni voi lesboilla. Menin mökille päivää aikaisemmin syksyllä ilta oli jo pimeänpuolella, mökillä ei ollut ketään kävelin saunalle.
Siellä näin valoa kävelin ikkunan ohi, pysähdyin katsomaan, Minna oli lauteilla haarat levällään työkaveri Riitta imi pillua. Minna nojasi käsillä taakseppäin ja Riitta hieroi nännejä ja nuoli, Minnan pääoli taakseppäin ja kuulin huokailuja Minnan vatsa jännittyi vähän väliä ja kohta kuului kiljahduksia. Riitta nousi suutelemaan kunnon kielareita useita. Minna laskeutui nuolemaan Riitta huudahteli heti kiimoissaan Minna nuoli innokkaana,
Kun naiset tuli saunasta vähän säikähtivät, kysyivät heti olenko ollut pitkään sanoin just tulin onko minulle löylyä kun olette noin punaisia, nauroivat on siellä sinulle löylyä.
Ilta myöhään sanoin nukkukaa te parisängyssä minä nukun sohvalla. Puhuivat melko pitkään makkarissa kuulin kuinka Minna sanoi en ole ennyt tehnyt noin, mutta se oli ihanaa. Ei mennyt pitkään kun Minna kävi puistelemassa olin nukkuvinani, kuulin kun sanoi Riitalle on väsynyt ajamisesta.
Kuulim kuinka Minna huokaili imet nännejä ihanasti Riitta sanoi vain entä täältä.
Minna huokaili ihana kieli jatka minä laukean kohta kuului pitkä urina voin vain kuvitella kuinka lantio tärisi, nukahdin siihen ajatukseen jos saisin molemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408