Mitä biisejä soittivat keikalla?

niiimps.

Mitäs kaikkea bändi soitti keikalla? (Tampereella?)

Kiitos vastanneille :))

7

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

      Ne samat kappaleet mitä muillakin tämän kiertueen keikoilla:

      (Ennen Churchillin puhetta tuli pätkä Transylvaniaa, nauhalta)
      01. Intro - Churchill's Speech
      02. Aces High
      03. 2 Minutes to Midnight
      04. Revelations
      05. The Trooper
      06. Wasted Years
      07. The Number of the Beast
      08. Run to the Hills
      09. Rime of the Ancient Mariner
      10. Powerslave
      11. Heaven Can Wait
      12. Can I Play With Madness?
      13. Fear of the Dark
      14. Iron Maiden
      -----------------------------
      15. Moonchild
      16. The Clairvoyant
      17. Hallowed Be Thy Name

      • nimensä veroinen

        Eka kerta Maidenin keikalla ja hienommin ei olis voinut se neitsyys mennä! Siinä vaiheessa, kun Trooper alkoi soida, olin jo niin tohkeissani että meinasin lirauttaa housuun.

        Thank you, Iron Maiden!


      • uwi
        nimensä veroinen kirjoitti:

        Eka kerta Maidenin keikalla ja hienommin ei olis voinut se neitsyys mennä! Siinä vaiheessa, kun Trooper alkoi soida, olin jo niin tohkeissani että meinasin lirauttaa housuun.

        Thank you, Iron Maiden!

        Joo, keikka oli sairaan kova. Paskanmaku jäi niistä kolmesta urposta jotka ratinas ei malttanu pitää persettä penkissä. Ymmärrän et toi bändi pistää vipinää kinttuun, mut jos pitää heilua ja hyppiä ku idiootti ni menis saatana kentälle. Itse oli ostettava istumapaikka kun ei tällä hetkellä pysty kauaa seisoon. Mut ei se niitä vitun juntteja kiinnosta


      • Aimo Kulaus
        uwi kirjoitti:

        Joo, keikka oli sairaan kova. Paskanmaku jäi niistä kolmesta urposta jotka ratinas ei malttanu pitää persettä penkissä. Ymmärrän et toi bändi pistää vipinää kinttuun, mut jos pitää heilua ja hyppiä ku idiootti ni menis saatana kentälle. Itse oli ostettava istumapaikka kun ei tällä hetkellä pysty kauaa seisoon. Mut ei se niitä vitun juntteja kiinnosta

        Eikö nimenomaan ole junttimaista istua perse tantturassa siellä katsomossa ?? ^^ Siis, en väitä etteikö saisi istua jos siltä tuntuu, mutta jos alkaa napista siitä että porukka haluaa peräti seisoa ja kenties hypähdellä hevibändin keikalla, niin huhhuh... Kaikille kun ei niitä kenttäpaikkojakaan riitä. Kentälläkään ei lyhyempi ihminen näe juuri mitään, ja silti on hauskaa. Mistäs se johtuu???
        Kaveri oli Tampereen keikalla ja kuuleman mukaan yleisö oli todella vaisua perjantaihin verrattuna. Helsinki oli kova, kuten aina. :)

        Juuh, perjantaista sen verran, keikka oli huippu, vaikkei settilista tunnetusti kaikkein omaperäisin ollut (paria poikkeusta lukuunottamatta). Kolmas kerta oli allekirjoittaneelle, ja itsellä kyllä meinasi pissi lirahtaa housuun Ancient Marinerin aikana. Huh.


      • Pera
        Aimo Kulaus kirjoitti:

        Eikö nimenomaan ole junttimaista istua perse tantturassa siellä katsomossa ?? ^^ Siis, en väitä etteikö saisi istua jos siltä tuntuu, mutta jos alkaa napista siitä että porukka haluaa peräti seisoa ja kenties hypähdellä hevibändin keikalla, niin huhhuh... Kaikille kun ei niitä kenttäpaikkojakaan riitä. Kentälläkään ei lyhyempi ihminen näe juuri mitään, ja silti on hauskaa. Mistäs se johtuu???
        Kaveri oli Tampereen keikalla ja kuuleman mukaan yleisö oli todella vaisua perjantaihin verrattuna. Helsinki oli kova, kuten aina. :)

        Juuh, perjantaista sen verran, keikka oli huippu, vaikkei settilista tunnetusti kaikkein omaperäisin ollut (paria poikkeusta lukuunottamatta). Kolmas kerta oli allekirjoittaneelle, ja itsellä kyllä meinasi pissi lirahtaa housuun Ancient Marinerin aikana. Huh.

        Totuushan on, että todella kovalla Maidenin keikalla istumakatsomokin seisoo ja pui nyrkkiä ja on muutenkin menossa mukana koko setin ajan.

        Sellaista ei nyt tällä kertaa Tampereella ollut.


      • Miisu~
        Pera kirjoitti:

        Totuushan on, että todella kovalla Maidenin keikalla istumakatsomokin seisoo ja pui nyrkkiä ja on muutenkin menossa mukana koko setin ajan.

        Sellaista ei nyt tällä kertaa Tampereella ollut.

        Itsekin hieman ihmettelin, mikä porukkaa vaivaa kun ainakin siellä taaempana kentällä jengi seisoi kädet kyynärpäitä myöten ristissä, välillä jonku jalka saattoi ehkä vipattaa, taisi olla vahinko. Itse en pystynyt seisomaan hetkeäkään hartaana paikoillani, meno oli sen verran hyvä. Oma rajoittunut pituuskin kyllä vaati sen, että täytyi hyppiä nähdäkseen, mutta ensisijaisesti se johtui järkyttävän hyvästä menosta. Ilmeisesti muilla sitä ei ollut.

        Olin talvella KoRnin keikalla, satuin saamaan paikan katsomosta. Siellä ei tainnut istua kukaan ja ilma oli tukkaa täynnä. Tuohon verrattuna IM:n katsojien meno oli siis aika paljon rauhallisempi.


      • amis musaa
        Miisu~ kirjoitti:

        Itsekin hieman ihmettelin, mikä porukkaa vaivaa kun ainakin siellä taaempana kentällä jengi seisoi kädet kyynärpäitä myöten ristissä, välillä jonku jalka saattoi ehkä vipattaa, taisi olla vahinko. Itse en pystynyt seisomaan hetkeäkään hartaana paikoillani, meno oli sen verran hyvä. Oma rajoittunut pituuskin kyllä vaati sen, että täytyi hyppiä nähdäkseen, mutta ensisijaisesti se johtui järkyttävän hyvästä menosta. Ilmeisesti muilla sitä ei ollut.

        Olin talvella KoRnin keikalla, satuin saamaan paikan katsomosta. Siellä ei tainnut istua kukaan ja ilma oli tukkaa täynnä. Tuohon verrattuna IM:n katsojien meno oli siis aika paljon rauhallisempi.

        murkkujen amis musaa, jossain hesassa on vasemmistonuoria sen verran, että ne kännissä joraa maidenia, mutta ei siitä muut jaksa innostua, mennen vuosikummenen (80-luku) heviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe