mistä saa windows 95 ilmasiks

Nimetön

tietääkö kukaan mistä saa windows 95 ilmasiks ja käynnistyslevykkeen

12

2470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mistään. Rahalla saat Windows Vistan joka nykyinen tuote. Jossain kierrätyskeskuksissa saattaa olla jotain Windows 98:a.

    • joka on paras

      jos et löydä ysivitosta xp:n saa kaupoista

      toimii varmasti paremmin sinun koneellasi kuin edellisen ehdottama vista

      • XP:n toimitus jälleenmyyjille loppui viime kuun lopussa, voi olla hankalaa saada.

        Windows XP ei kyllä ole paras.


      • ^^^^
        M-Kar kirjoitti:

        XP:n toimitus jälleenmyyjille loppui viime kuun lopussa, voi olla hankalaa saada.

        Windows XP ei kyllä ole paras.

        Mitä sinä jankutat vastaan,suosittelen miettimään ensin mitä kertoo

        voin sen verran opettaa sinua että xp:tä voidaan myydä niin paljon kuin varastoissa on


      • ^^^^ kirjoitti:

        Mitä sinä jankutat vastaan,suosittelen miettimään ensin mitä kertoo

        voin sen verran opettaa sinua että xp:tä voidaan myydä niin paljon kuin varastoissa on

        Tietysti myydään. Ja 20 päivään ei ole tullut täydennyksiä eikä niitä ole tulossa. Viimeisiä myydään pois.


      • Pidä paikkaansa
        M-Kar kirjoitti:

        Tietysti myydään. Ja 20 päivään ei ole tullut täydennyksiä eikä niitä ole tulossa. Viimeisiä myydään pois.

        Microsoft ei niitä enää pahemmin toimittele, mutta kaupoissa XP:tä kyllä riittää. Kysäsin Verkkokaupasta XP:n saatavuutta, niin minulle kerrottiin, että ainakin tämän vuoden loppuun asti saatavuus on turvattu. Eli tavaraa maailmalla riittää.


      • Pidä paikkaansa kirjoitti:

        Microsoft ei niitä enää pahemmin toimittele, mutta kaupoissa XP:tä kyllä riittää. Kysäsin Verkkokaupasta XP:n saatavuutta, niin minulle kerrottiin, että ainakin tämän vuoden loppuun asti saatavuus on turvattu. Eli tavaraa maailmalla riittää.

        OK. Asiaan saattaa kyllä vaikuttaa se, että Windowseja ei juurikaan osteta erikseen. Väistymässä oleva tuote joka tapauksessa.


      • Vanha 95
        M-Kar kirjoitti:

        OK. Asiaan saattaa kyllä vaikuttaa se, että Windowseja ei juurikaan osteta erikseen. Väistymässä oleva tuote joka tapauksessa.

        joka on laillinen vaan käynnistyskorput olen hukannut,taitaa olla 300 meganen tiedonjauhaja,nopea kuin mikä ja oikein naurattaa virran kytkeytyessä kone on heti toimintavalmis ja kun sulkee se sulkeutuu heti.

        Kyllä on ajat muuttuneet nyt kun naputtelen XP:n kanssa,vaikka ei niitä edes voi verrata keskenään.

        En kylläkään käytä konetta enää mutta elävä muisto tuo on ajalta ruuhi ja mela.


      • sieltä saa ostaa
        Vanha 95 kirjoitti:

        joka on laillinen vaan käynnistyskorput olen hukannut,taitaa olla 300 meganen tiedonjauhaja,nopea kuin mikä ja oikein naurattaa virran kytkeytyessä kone on heti toimintavalmis ja kun sulkee se sulkeutuu heti.

        Kyllä on ajat muuttuneet nyt kun naputtelen XP:n kanssa,vaikka ei niitä edes voi verrata keskenään.

        En kylläkään käytä konetta enää mutta elävä muisto tuo on ajalta ruuhi ja mela.

        eikä maksa paljon,unohtui äsken se kertoa.


      • Nimetön
        sieltä saa ostaa kirjoitti:

        eikä maksa paljon,unohtui äsken se kertoa.

        mulla on MS-DOS,WIN 3.11 , Win 98 , Win 98se,win 2000 ,win ME ja Win XP. Mutta ei Win 95 mulla oli se ennen mut ei sen levyy


    • sitä..

      jollei myydä niin pakko varastaa..

      • gffg

        sen kyllä saa ostaa huutonetistä mutta en haluu
        maksaa vaikka se onki mitätön hinta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe