PS-nuoret Turun Sanomissa

668

Perussuomalaisten nuorten moku-päivästä juttua Turun Sanomissa. Myös Helsingin Sanomat oli paikalla, mutta julkaisevat jutun myöhemmin...

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2008-07-20,104:2:553947,1:0:0:0:0:0

14

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotkut,

      sentään toimivatkin! Paikalla oli muuten ennätysmäärä väkeä?

      • ...

        Väkeä oli jutun mukaan paikkalla ihan kiitettävästi.

        "Puolueen entinen varapuheenjohtaja Saarakkala ja noin neljäkymmentä muuta perussuomalaista on Turkuun tuonut puolueen nuorisojärjestön monikulttuurisuuspäivä.

        Otos on varsin kattava, sillä alle kaksivuotiaalla järjestöllä on vasta vajaat 300 jäsentä."


      • oliko siellä
        ... kirjoitti:

        Väkeä oli jutun mukaan paikkalla ihan kiitettävästi.

        "Puolueen entinen varapuheenjohtaja Saarakkala ja noin neljäkymmentä muuta perussuomalaista on Turkuun tuonut puolueen nuorisojärjestön monikulttuurisuuspäivä.

        Otos on varsin kattava, sillä alle kaksivuotiaalla järjestöllä on vasta vajaat 300 jäsentä."

        Olavi?


      • ...
        oliko siellä kirjoitti:

        Olavi?

        Ei ollut. Ihan hyvä näin.


      • Ari Laakso
        ... kirjoitti:

        Ei ollut. Ihan hyvä näin.

        Perussuomalaisten nuorten pj ainakin osoitti lausunnoissaan (Turun Sanomat) selkeää rintamakarkuruutta.

        Ponnettomia ja onnettomia lausuntoja.


      • nyökyttelevät
        Ari Laakso kirjoitti:

        Perussuomalaisten nuorten pj ainakin osoitti lausunnoissaan (Turun Sanomat) selkeää rintamakarkuruutta.

        Ponnettomia ja onnettomia lausuntoja.

        Mamujen edessä. Turhaa olisikaan soiniWätyksiltä mitään periaatteita odottaa. Surkea esitys todella! Huh huh!


      • Hyvin muotoiltuja
        nyökyttelevät kirjoitti:

        Mamujen edessä. Turhaa olisikaan soiniWätyksiltä mitään periaatteita odottaa. Surkea esitys todella! Huh huh!

        Lausuntoja josta kyllä ilmeni kaiki olennainen!Kiiros P-S nuoret.
        Kyllä se tästä!Nousunne jatkuu.
        PERSUVAARI


      • Ari Laakso
        Hyvin muotoiltuja kirjoitti:

        Lausuntoja josta kyllä ilmeni kaiki olennainen!Kiiros P-S nuoret.
        Kyllä se tästä!Nousunne jatkuu.
        PERSUVAARI

        Kyllä, todellakin Saarakkalan lausunnoista oleellinen tuli esiin:
        Hänen antaessa harjoitetulle ulkomaalaispolitiikalle varovaisen hyvän arvosanan, huolimatta siitä, että joissakin rikostyypeissä mamujen osuus jopa 30% luokkaa, vaikka osuus väestöstä 2%!

        Jos tästä tulee hyvä arvosana Saarakkalan mielestä, niin millainen on tilanne kun hän antaa huonon arvosanan!

        Ponnetonta! Onnetonta!


      • Arvid Rössy, sekatyömies
        Ari Laakso kirjoitti:

        Kyllä, todellakin Saarakkalan lausunnoista oleellinen tuli esiin:
        Hänen antaessa harjoitetulle ulkomaalaispolitiikalle varovaisen hyvän arvosanan, huolimatta siitä, että joissakin rikostyypeissä mamujen osuus jopa 30% luokkaa, vaikka osuus väestöstä 2%!

        Jos tästä tulee hyvä arvosana Saarakkalan mielestä, niin millainen on tilanne kun hän antaa huonon arvosanan!

        Ponnetonta! Onnetonta!

        niin tyhmä miltä näyttää. Saarakkala ymmärtää tilastomatematiikan alkeita. Toisaalta Saarakkala tietää että Turun Sanomien toimittajalle ei voi laukoa samaa potaskaa mitä Mestarin opetuslapsille. Miksi et Ari hyvä kirjottaisi vaikkapa näytelmää, esimerkiksi Vihtori Kosolasta? Luulen että siitä tulisi "hyvä".


      • pönäköitynyt
        Arvid Rössy, sekatyömies kirjoitti:

        niin tyhmä miltä näyttää. Saarakkala ymmärtää tilastomatematiikan alkeita. Toisaalta Saarakkala tietää että Turun Sanomien toimittajalle ei voi laukoa samaa potaskaa mitä Mestarin opetuslapsille. Miksi et Ari hyvä kirjottaisi vaikkapa näytelmää, esimerkiksi Vihtori Kosolasta? Luulen että siitä tulisi "hyvä".

        Näkyy pönäköityminen alkaneen myös Saarakkalan kohdalla. Ehkä viina maittaa?
        Kun Ossia potkaistaan perseelle vajaan vuoden kuluttua ja Saarakkalasta tulee persujen uusi puoluesihteeri, silloin saattaa Vesku jo ulkomuodoltaankin muistuttaa isopönöä? Dorkaa.


      • Ari Laakso kirjoitti:

        Kyllä, todellakin Saarakkalan lausunnoista oleellinen tuli esiin:
        Hänen antaessa harjoitetulle ulkomaalaispolitiikalle varovaisen hyvän arvosanan, huolimatta siitä, että joissakin rikostyypeissä mamujen osuus jopa 30% luokkaa, vaikka osuus väestöstä 2%!

        Jos tästä tulee hyvä arvosana Saarakkalan mielestä, niin millainen on tilanne kun hän antaa huonon arvosanan!

        Ponnetonta! Onnetonta!

        Kyllä ne rikostilastot olivat esillä keskustelussa, mutta menestyneestä maahanmuuttoon kriittisesti
        suhtautuvista Eurooppalaisista puolueesta, ei ole yksikään niin kapeakatseinen että keskittyisi ainoastaan Mamu teemaan.


    • Ahmed-Olavi

      Ei ollut uhoava partaniekka uskaltautunut paikanpäälle vai töllistelikö kentien Adbullah Tammen kanssa pelkästään hyvän matkan päästä pusikoista korvat höröllään,leikkien että ei olisi muka kiinnostunut tapahtumasta?

    • mahtaa,

      Turun persuja sapettaa. Olavi paljon enemmän mainosta kuin moni persu. Kyllä Olavi osaa metkut.

      • osaavat

        yleensä kaikenmaailman ketkut..
        Turkulaisia osaa vedättää mies joka kiero kuin korkkiruuvi.
        Olette kai niin pölöjä, että joku kohta tajuu tulla myymään vanhoja kebabpizzeria kuljetusautoja kovalla katteella sinne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe