2005 Sorenton

ESP toimiiko

Harkitsen käytetyn Sorenton ostoa, onko ESP:ssä tai jarruassistentissä ollut sanomista? vuoden 2005 malleissa? entä ajotietokone? onko toiminut niinkun pitääkin? onko ajotietokoneen kulutuslukemat olleet oikeita?

19

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vastausta

      Selvästikin tiedät, ettei mainittuja varusteita ko. vuosimallin Sorentossa ole (tosin jarruassistentista en ole varma). Jos nuo varusteet kiinnostavat, kehotan katsomaan edellisen malliuudistuksen jälkeisiä malleja.

      Ei voi kuin ihmetellä, mihin kirjoituksesi tähtäsi.

      • ...infoa

        Ei siinä ole edes sitä jarruassistenttiä.


      • valovuotta niin
        ...infoa kirjoitti:

        Ei siinä ole edes sitä jarruassistenttiä.

        sitten saat ko. varusteet............ehkä.


      • Kyllä löytyy
        valovuotta niin kirjoitti:

        sitten saat ko. varusteet............ehkä.

        Kyllä kyseiset varusteet nyky-Sorentosta löytyvät:
        http://www.kiamotors.fi/?p=481

        Harvinaisen lapsellinen aloitus taas kerran. Jos joku ostaa auton ilman mainittuja varusteita, kyllä hän varmasti on asiasta tietoinen ostopäätöksen tehdessään.


      • valovuosi,
        valovuotta niin kirjoitti:

        sitten saat ko. varusteet............ehkä.

        sillä mitataan matkaa.


      • tyhmä olet.
        valovuosi, kirjoitti:

        sillä mitataan matkaa.

        Kuinka kauan on mennyt aikaa kun on mennyt pari valovuotta. Kas kummaa aikaa on kulunut pari vuotta. Ja valovuosi sen takia että kian polku tulee olemaan pitkä. Ymmärsitkö vai pitääkö vääntää kialangasta malli?


      • varustetaso lähes
        Kyllä löytyy kirjoitti:

        Kyllä kyseiset varusteet nyky-Sorentosta löytyvät:
        http://www.kiamotors.fi/?p=481

        Harvinaisen lapsellinen aloitus taas kerran. Jos joku ostaa auton ilman mainittuja varusteita, kyllä hän varmasti on asiasta tietoinen ostopäätöksen tehdessään.

        yhtä hyvä kuin historiikkidatsunin.


      • totta on
        tyhmä olet. kirjoitti:

        Kuinka kauan on mennyt aikaa kun on mennyt pari valovuotta. Kas kummaa aikaa on kulunut pari vuotta. Ja valovuosi sen takia että kian polku tulee olemaan pitkä. Ymmärsitkö vai pitääkö vääntää kialangasta malli?

        Kian polku tulee olemaan pitkä, Tarkoitat siis, että se on kestävä auto. Silti valovuodella mitataan matkaa ääliö.


      • mutta mikä?
        varustetaso lähes kirjoitti:

        yhtä hyvä kuin historiikkidatsunin.

        Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?


      • niin laatutuiedotonta
        mutta mikä? kirjoitti:

        Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?

        Eiheii, ei täällä niin laatutiedotonta porukkaa asu,onneksi.


      • törppö osaisit
        totta on kirjoitti:

        Kian polku tulee olemaan pitkä, Tarkoitat siis, että se on kestävä auto. Silti valovuodella mitataan matkaa ääliö.

        lukea.


      • ei ole mitään
        törppö osaisit kirjoitti:

        lukea.

        vaikeuksia lukemisessa, sulla tuntuu olevan ainakin luetun ymmärtämisessä pösilö.


      • OLE 05sessa

        MITÄ???????
        Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!


      • Vm--
        OLE 05sessa kirjoitti:

        MITÄ???????
        Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!

        -87


      • EDES 06sessa
        Vm-- kirjoitti:

        -87

        Ei ole edes 2006 vuosimallin Kia Sorentossa !!!!


      • sinä kuule
        OLE 05sessa kirjoitti:

        MITÄ???????
        Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!

        siinä -87 tojossa, siinä sitä on varusteita, jotka puuttuvat mersustakin, karvanopatkin jopa.


      • sairaus....
        sinä kuule kirjoitti:

        siinä -87 tojossa, siinä sitä on varusteita, jotka puuttuvat mersustakin, karvanopatkin jopa.

        Ei kukaan puhu 87 toyotasta muut kun sinä??? tässä keskustelussa puhutaan KIA SORENTON varustelusta


      • mutta mikä? kirjoitti:

        Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?

        Mikäkö minua korpeaa tai suorastaan vituttaa? No, nolo paljastumiseni tietysti. Erehdyin kirjoittamaan aivan samanlaisen solvauksen Tojotasta iltapäivälehden keskusteluun kuin tännekin. Sinne piti kirjaantua ja solvaukseni julkaistiin minun omalla nimellä. AUTS.


    • Anonyymi

      03-06 Sorennoissa ESP:nä toimii takana kitkalukko. Se ei ole yhtähyvä tiellä kuin esp mutta se taas on parempi maastossa. Niistä myöskin löytyy ajotietokone, mutta hyvin alkeellinen sellainen. Ajaja laskee kulutuslukemat itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe