Olen 22-vuotias mies ja minulle on syntynyt pelko että olisin saanut hivin. Noin kuukausi sitten baari reissun jälkeen menin tuntemattoman naisen asunnolle harrastamaan seksiä.
Yhdynnässä käytimme kondomia mutta kun vedin peniksen pois pillusta siemensyöksyn jälkeen havaitsin että kortsu oli luiskahtanut pois paikaltaan. Kondomi vedettiin pillusta ulos ja havaitsin että siellä oli spermaa joten se oli luiskahtanut pois todennäköisesti vasta siinä vaiheessa kun olin ottamassa penistä pois emättimestä.
Suuseksiä harrastimme suojaamattomasti, molemmat antoi toisilleen suuseksiä. kuitenki melkoisen vähän toisiamme sieltä suulla hyväilimme ehkä kymmenisen sekuntia.
Pari viikkoa tämän session jälkeen ilmaantui kuumeen kaltaisia oireita kuten kuumia ja kylmiä väreitä/aaltoja ja voimattomuutta sekä jalkakipuja, mittasin kuumeen silloin mutta sitä ei ollut vaikka tuntui aivan vastaavalta kun olisi ollut kuume. Olin silloin intissä viimeistä viikkoa. Oireet olivat koko viikon mutta kun pääsin siviiliin ja sain nukuttua ja levättyä hyvin nämä oireet katosivat nopeasti.
Noin viikko tästä eteenpäin ilmaantui lievää kurkkukipua ja joitakin päiviä eteenpäin myöskin reilua nuhaa ja nukumaanmennessä yskää. Kävin sitten lääkärissä ja siellä todettiin korvatulehdus ja kurkussa jotain pientä tulehduksen poikasta.
Sain tähän korvatulehdukseen antibiootit jotka alkoivat muutamien päivien päästä tehota ja oireet alkavat kadota mutta edelleen on yskää ja lievää ärtyisyyttä kurkussa mutta selvästi olen parantumassa ja oireet vähenevät päivä päivältä, edelleen on antibioottikuuria vähän kesken.
Kuitenkin aika kauan tämä sairaus kaiken kaikkiaan kesti.
Pelkään kuollakseni että nämä kaikki edellemainiut oireet ovat hivin alkuoireita ja olen todella paniikissa, todennäköisesti syyttä mutta asia pyörii liikaa mielessä.
Mitä mieltä olenko todennäköisesti ihan turhaan paniikissa ja kommenttia ja näkökantoja olisi mukava saada oliko tässä seksijutussa kovatkin riskit saada tartunta?
kysyin tältä muijalta silloin onko hänellä mitään tauteja ja vastasi että ei ole. Mutta pelko on kova!
Pelko hiv tartunnasta.
5
1702
Vastaukset
- ErkkiHumpparinen
Hepatiitti... ainakin tuo kuumeilu viittaisi siihen... hepatiitti oireilee alussa kuumeella...ja naisesi ei välttämättä tiedä jos hänellä on se, koska se voi olla myös oireeton. Mutta käy nyt testeissä ihmeessä!
- HIV-testiin, tosin
se testi jota tarkoitan maksaa sitten yksityisellä n. reilut 200 euroa, mutta mielenrauhasta maksaa, eikö totta.
Olet voinut saada minkä tahansa sukupuoliteitse tarttuvan taudin, joko varsinaisessa yhdynnässä tai sitten oraaliseksissä.
Eli testeihin, testeihin.... - mennä.
Kannattaa mennä vaikka terveyskeskukseen testeihin, ei maksa mitään ja saat varmuuden siitä että ei ole sukupuolitauteja. vähän virtsaa purkkiin ja verikoe niin homma on selvä ja sitten vaan odottelemaan tuloksia.
- epätodennäköistä
Oireesi voivat olla ihan psykosomaattisia tai sen korvatulehduksen aiheuttamia. HIV ei tartu kovin helposti, jos altistus oli pientä kondomin käytön takia. C-hepatiitti ei tartu edes normaalisti sukupuoliyhdynnässä, koska virusta ei esiinny emätinnesteessä. B-hepatiitti puolestaan tarttuu helposti, mutta yleensä taudista paranee itsestään, vain 10 % tartunnan saaneista jää taudin kantajaksi. B-hepatiittia vastaan voi suojautua rokotteella.
- hoitsu*
nyt on pakko korjata, että b-hepatiitin kantajaksi jää vain 5%:a, eli suurin osa paranee itsestään.
alkuperäisen kirjoittajan kysymykseen vastausta.. hiv on todellakin huono tarttumaan (kuten edellä oleva kirjoittaja mainitsi), että tuskin olet saanut sitä. tässä tapauksessa enemmän vaaraa taitaa olla naisen puolella (en kuitenkaan tarkoita, että sinulla olisi hiv). toisekseen hiv on onneksi aika harvinainen suomessa eli todennäköisyys saada hiv on aika pieni. voit toki käydä kaikissa sukupuolitautitesteissä mielenrauhasi vuoksi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670