Yksin Nizzaan

Nimetön

Heippa olen elokuussa lähdössä yksin Nizzaan. Olisiko jotain erityisiä vinkkejä matkalle? Toki kaikki nähtävyydet ovat samat, mutta onko jotain eritysitä mitä tulisi huomioda. Esim. voiko naispuolinen kaikkialla liikkua turvallisesti? Kuulen mielelläni myös muita kokemuksia kohteesta.

4

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli mieleen

että ota mukaan uimatossut, Nizzan keskustan ranta on kivinen,mutta IHANA kaupunki,Hyvää matkaa

• nainen 20 v.

Eli olin joulukuussa yksin Nizzassa, miehistä ei ollut uhkaa, sillä luokseni änkesi heitä viikon aikana vain muutama, joista puolet tosin maahanmuuttajia. Ainut poikkeus oli vika ilta: olin vähän myöhempään baareissa ja lähdin sitten yöllä pimeällä kulkemaan melkoisessa hiprakassa sivukatua hotellille. Oikeastaan se oli oma vikani, sillä tein tosiaan nuo kaikki tyypilliset "kerjää raiskatuksi" -jutut: liikuin pimeällä yksin syrjäistä sivutietä ja vieläpä juoneena. No, silloin joku musta mies yritti raiskata minut, onneksi kännissäkin järki siltä osin säilyi, etten ottanut pilleriä vastaan, ja tavallaan sain humalasta vielä lisävoimiakin työntää tuo minua lyhyempi ja melko laiha mies pois päältäni. Selvisin siis säikähdyksellä.

• :) Nizza

Tervehdys,
      Nizza .. olen käynyt yli 10 kertaa
      Minusta turvallinen paikka..
      Todella mukava ja nautittava paikka
      Koskaan ei ole mitään ikävää sattunut, mutta..
      ainahan on syytä katsoa mitä tekee ja milloin..
      O i k e i n h y v ä ä l o m a a s i n u l l e !

• Garcon

Aijon tehdä SEN ja muuttaa Nizzaan vuoden 2009 alusta! Siellä käyneet ja asuneet: toivoisin teiltä neuvoja ja ohjeita, miten selvitä parhaiten, ja mistä saada töitä helpoiten! Molempiin on tosin jonkinlainen alustava suunnitelma :> Asunto jo toin onneksi on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      319
      12375
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      49
      3601
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      84
      3202
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      129
      2976
    5. 103
      2918
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      67
      2660
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      158
      2578
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      274
      2481
    9. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      2
      1527
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1518
    Aihe