Miksei vois huorata vähän?

Ninni K

Olen miettinyt tota huoran hommaa, mikä siinä on niin kamalaa, jos esim. ottaa kerran kuussa yhden miehen, jonka kanssa käyttää kumia ja viipyy hänen luonaan vaikka muutaman tunnin?Minusta voitaisi pitää taloudellisesti ja muutenkin hyvä huoli, ja olisin kiltti ja ihana toiveiden täyttäjä vaikka vain sille yhdelle jokusen tunnin niin että kummallakin olis hyvä olo.On kai eri asia jos näitä on sata, tauditkin leviää, mutta entä sitten jos on vain se yksi tarpeeksi varakas?Minusta ei paha ollenkaan.Hänelle fantasiat ja palvelut, minulle parempi elämä taloudellisesti ja kivaakin vois olla...

57

4926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myy.

sielunsa saatanalle. Vain reppana hässii huoraa.

• Ninni K

Niin että raha tekee seksistä saatanallisen asian?Elikkä syytä ennemmin rahaa kuin naista...jos jotakin pitää syyttää.Tota, miten niin myy sielunsa?öö, en oikeen kässää nyt.Voinhan minä olla oma itteni kaiken muun aikaa ja mikseipä kivan miehen tavatessa ihan siinä paikan päälläkin.

• golfgti
        Ninni K kirjoitti:

Niin että raha tekee seksistä saatanallisen asian?Elikkä syytä ennemmin rahaa kuin naista...jos jotakin pitää syyttää.Tota, miten niin myy sielunsa?öö, en oikeen kässää nyt.Voinhan minä olla oma itteni kaiken muun aikaa ja mikseipä kivan miehen tavatessa ihan siinä paikan päälläkin.

Ei sinun kannata välittää ala-arvoisista kommenteista. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi katsoo. En henkilökohtaisesti pidä lainkaan huonona asiana sitä, että otat rahaa seksistä, jos mieleinen mies osuu kohdalle. Sivulliset eivät tiedä mitään koko jutusta. Parempi vaatia maksua kuin antaa ilmaiseksi. Nykypäivinä miehet lentävät kukasta kukkaan, jättävät naisen kun ovat saaneet ja hakevat uusia. Ei lainkaan huono ajatus löytää varakas mies, jota tapailla sopimusten mukaan ja pitää suu siitä kiinni.

• kyllä käy jos vaan
        Ninni K kirjoitti:

hinnasta sovitaan...olen mukava ja hyvännäköinen 3-kymppinen mies...176/85...ja jos kiinnostaa niin tehdään sponsorisopimus...? [email protected]

• jyri.

Tarvitseekos sitä kellekkään puhua? jos menet miehen tai hän käy sinun luona. Tiedän useita naisia kuten sairaanhoitajia, pankki naisia. Hoitavat sivu hommana muutamaa miestä.

• osoittaa

että sinulta on pudonnut aivot pois päästä.

• että sulla on

apinan aivot. :))))

• Jaska vaa
        että sulla on kirjoitti:

apinan aivot. :))))

Miten niin?Perustelehan...Minusta päinvastoin,hyviä pointteja hällä...

• jokaisen oma

asia että antaako maksua vastaan vai ilmatteeks.
      Omat on värkit ja eipä se kenellekään muulle kuulu. En minä ole ainakaan paljoa hyötynyt vaikka olen avioliitossa antanut ilmatteeks. Moni seikka on pannut sitä katumaan.
      Ja jos vaikka esim. mies on vailla seksiä, hänellä on rahaa siitä maksaa ja nainen tarvitsee rahaa ja on valmis sekstailemaan korvausta vastaan niin siitä vaan eli sanon vieläkin että se on jokaisen oma asia eikä kuulu toisille.

• poitsu x

just se on vaan kahden kauppa eikä kertakaikkiaan kuulu muille,kateellisista huolimatta

• ala-arvoista

Et tosiaan voisikaan olla mikään tasohuora.

• näin se on

saatanan lapsi.

• kuten pukkikin

Kaikki huoria puolustavat saavat itse bisneksiä
        alalta tavalla tai toisella.

• Onko parempi
        kuten pukkikin kirjoitti:

jakaa persettä peräkamarissa ja näytellä siveellistä vaiko rehellisesti sanoa antavansa rahasta.
        Minä olen antanut ukolleni vittua ja en ole siitä hyötynyt kovinkaan paljoa joten jos joku hyötyy naimalla niin mitäpä se muille kuuluu.
        Tiedossani on monia ns. tekopyhiä jotka ovat aviossa ja jakavat persettään vieraille ja jopa niin että mies tietää asiasta. Tekevätpä tämän vielä yhteisessä kodissa joten onko tämä tapa parempi. Eli että kunniankruunu pysyy päässä ihmisten silmissä.

• Mitä ihmettä
        kuten pukkikin kirjoitti:

Maksulliset naiset ovat ihmisiä!Minä en ole kajonnutkaan prostituoituihin, enkä sitä itse tehnyt mutta puolustan silti ihmisarvoa.Elän varsin siveellistä elämää jopa vanhoillislestadiolaisten mielestä.Pidätkö itseäs sitten parempana kuin ne jotka alalle menevät?Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.

• Aivoanalyytikko
        Onko parempi kirjoitti:

jakaa persettä peräkamarissa ja näytellä siveellistä vaiko rehellisesti sanoa antavansa rahasta.
        Minä olen antanut ukolleni vittua ja en ole siitä hyötynyt kovinkaan paljoa joten jos joku hyötyy naimalla niin mitäpä se muille kuuluu.
        Tiedossani on monia ns. tekopyhiä jotka ovat aviossa ja jakavat persettään vieraille ja jopa niin että mies tietää asiasta. Tekevätpä tämän vielä yhteisessä kodissa joten onko tämä tapa parempi. Eli että kunniankruunu pysyy päässä ihmisten silmissä.

on fiksummat aivot kuin sinulla.

• kuten pukkikin
        Onko parempi kirjoitti:

Se ja sama ottaako siitä rahaa.Täytyyhän huoran jo
        olla aika epätoivoinen ottaessaan rahaa.

• kehitysmaissa
        Mitä ihmettä kirjoitti:

Maksulliset naiset ovat ihmisiä!Minä en ole kajonnutkaan prostituoituihin, enkä sitä itse tehnyt mutta puolustan silti ihmisarvoa.Elän varsin siveellistä elämää jopa vanhoillislestadiolaisten mielestä.Pidätkö itseäs sitten parempana kuin ne jotka alalle menevät?Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.

Siellä ihan aikuisten oikeesti uhrataan alaikäiset
        neitsytmyytissään, niin tytöt kuin pojat.
        Siellä sinun pitäisi huutaa ääneen ihmisarvoa.Harvoin on lapsen oma valinta toimia äklöjen lihavien pappojen huorana.
        Kun täällä naikkonen huoraksi ryhtyy, on se huora
        ja huoran maine pysyy.

• apinan
        Aivoanalyytikko kirjoitti:

on fiksummat aivot kuin sinulla.

aivot parhaiten tuntee ja tietää joten pidä tietosi hyvänäsi.

• Sivistynyt mies
        Onko parempi kirjoitti:

ilmaishuora?

• vaan melko
        Sivistynyt mies kirjoitti:

ilmaishuora?

tavallinen suomalainen mies.
        Ts. omine vikoineen ja virheineen joskin joitain hyviä puoliakin on mutta ne mulkun himot on kaataneet paljon meillä ja siksi sanonkin että en itse ole hyötynyt. Jotkut ukot kun hourailee yli rajojen sen mulkkunsa kanssa.
        En tarkoita tällä "normaalia" huorissa käyntiä vaan paljon pahempaa.

• kusireiällä
        vaan melko kirjoitti:

tavallinen suomalainen mies.
        Ts. omine vikoineen ja virheineen joskin joitain hyviä puoliakin on mutta ne mulkun himot on kaataneet paljon meillä ja siksi sanonkin että en itse ole hyötynyt. Jotkut ukot kun hourailee yli rajojen sen mulkkunsa kanssa.
        En tarkoita tällä "normaalia" huorissa käyntiä vaan paljon pahempaa.

Kun himot menee yli sivistyksen, kannattaa jo
        luopua koko vehkeestä.Housutkin istuu paremmin.

• gdhjdhgjgfkgfhj

vaan. Kuka estää ja ketä kiinnostaa?

Herpestä(tai muitakaan tauteja) älä kuitenkaan ehdoin tahdoin mene hankkimaan, tuleva jälkikasvusi saattaa kärsiä siitä todella pahasti.

• huorapukin

Se olisikin ihana koston tunne, että huorissa
        salaa juossut äijä sais kuolemantaudin ja muija
        heittää hylkiön ulos.Vaimo kun ei toimi Äiti Te-
        resana vaan hänelle alkaa omakin elämä.

• tsjdfjkdgkdg
        huorapukin kirjoitti:

Se olisikin ihana koston tunne, että huorissa
        salaa juossut äijä sais kuolemantaudin ja muija
        heittää hylkiön ulos.Vaimo kun ei toimi Äiti Te-
        resana vaan hänelle alkaa omakin elämä.

Vähän kovaa "oikeutta" minusta.

• Ninni K

Värikkäitä vastauksia, puolesta ja vastaan mutta minulla on oikeus päättää mitä itseni kanssa teen, siihen lopputulokseen tulin.Ihanaa mennä ja tulla ja maksaa laskut helpolla.Hemmottelen oikein kunnolla sen miehen, kuka sitten onkin ja mistä...eikä kukaan voi estää!Tullaan nauttimaan oikeen ilolla!

• huoraa

Voi voi,kun elämä olisi pelkkää laskujen helppoa
        maksamista/maksattamista!Paljon täytyy sun huora oppia.

• Jeppe696

Jos asut sadan kilsan päässä hml niin voi kyllä tulla poikkeemaan minkälaista taksaa oot miettiny?

• onhan noita

Rakastajattaria ollut maailmansivu. Eikä tuollainen edes kuulu muille, joten miksi edes kysyit?

• mitä maineesta

Mutta näiden huorien käyttäjät eivät itse menisi
        huoraksi huoran paikalle,sekin kertoo jo jotakin.

• vähän
        mitä maineesta kirjoitti:

Mutta näiden huorien käyttäjät eivät itse menisi
        huoraksi huoran paikalle,sekin kertoo jo jotakin.

Kyllä se kysyntä naisille on aika paljon kovempi kuin miehille, joten asia ei mitenkään verrattavissa. Vai väitätkö, ettei asiakkaat itse antaisi naisille maksusta, jos kysyntää olisi vastaavalla tavalla (että vara valitakin)? Vähän sama kuin väitteet, ettei miehistä olisi synnyttämään lasta - no ei todellakaan, fysiikka kun ratkaisevilta osilta aikalailla epäsopiva kyseiseen puuhaan.

• mikä logiikka ?
        vähän kirjoitti:

Kyllä se kysyntä naisille on aika paljon kovempi kuin miehille, joten asia ei mitenkään verrattavissa. Vai väitätkö, ettei asiakkaat itse antaisi naisille maksusta, jos kysyntää olisi vastaavalla tavalla (että vara valitakin)? Vähän sama kuin väitteet, ettei miehistä olisi synnyttämään lasta - no ei todellakaan, fysiikka kun ratkaisevilta osilta aikalailla epäsopiva kyseiseen puuhaan.

Jos kerran reiästä ei niinkään väliä, miksi
        sitten mummut ja vammaiset jää paitsi ?

• mun luokse?
        mikä logiikka ? kirjoitti:

Jos kerran reiästä ei niinkään väliä, miksi
        sitten mummut ja vammaiset jää paitsi ?

Ei jää paitsi, se on varma. Pitää vaan itse osata pyytää.

• kolleegasi

Moikka Ninni!

Älä anna täällä nillittävien ääliöiden haitata sinua. Keksimäsi idea ei tosiaan ole mitenkään ainutlaatuinen ja kokemuksesta voin sanoa, että ihan toimivakin.

Erottuani pitkäaikaisesta avopuolisosta joitakin vuosia sitten en todellakaan kaivannut miestä rinnalleni (enkä kaipaa vieläkään), mutta seksiä teki edelleen mieli kun melko seksuaalisena itseäni pidän.

Yhden yön jutut tuntui enemmän huoraamiselta tai vähintään yhtä huoraamiselta joten kerran ihan läpällä sanoin pokailevalle kundille baarissa, että se on sitten X euroa jos minut tahdot. Kundi yllättäen suostu ja siitä se sitten lähti.

Nykyisellään elelen edelleen aktiivista sinkkuelämää, mutta tapaan kolmea ns. vakkaripanoa suunilleen kerran kahdessa kuussa. Mukavat lisätulot ja on se tosiaan ihan kivaa. Tuntuu oikeastaan vaan fuckbudeilta eikä asiakkailta kun on oppinut tuntemaan ne ja seksikin on ihan eri luokkaa kun yhden yön sähellyksissä.

Eipä tarvitse harkita lähteekö sille etelän matkalle tänä vuonna vai ei...

Kutsukaa huoraksi ken haluaa, sitähän minä teknisesti olen. Mutta kadulla itseään myyvään horomeikkiseen narkkariin minua on ihan turha verrata.

Mutta yksi vinkki Ninni. Sinulla on todennäköisesti varaa valita, joten ota sellainen kundi joka mielyttää myös sinua itseäsi edes jossakin määrin. Ja muista AINA käyttää kumia. Vaikka olis kuinka vakikumppani. Nämä miehet juoksevat melko monen naisen luona ja varmasti levittävät kaikenlaista jos et ole huolellinen.

• Elämän totuus

huora on saatanan lapsi. Kerran huora, aina huora. Huoran leima ei lähde millään pesuaineella.

• ei huolta
        Elämän totuus kirjoitti:

huora on saatanan lapsi. Kerran huora, aina huora. Huoran leima ei lähde millään pesuaineella.

Kun päätätte vakiintua ja lisääntyä,maine pulpah-
        telee aina säännöllisesti esiin.Viimeistään, kun
        lasta kiusataan koulussa.Selitä siinä sitten,että
        äiti on ottanut vastaan vaan 1-3 pokaa kahdessa
        kuussa tai 50 pokaa kuussa,ihan se ja sama.

• ÖÖÖ..
        Elämän totuus kirjoitti:

SAATANAA ei ole olemassakaan se voi olla korkeintaan
        sinun korvien välissä ja rupea sinäkin elämään . asiasta toiseen
        missä voisi kohdata edes kerran näitä luotettavia alan naisia .tosissan kiinnostunut

• käsitöihin
        ÖÖÖ.. kirjoitti:

missä voisi kohdata edes kerran näitä luotettavia alan naisia .tosissan kiinnostunut

Muista pestä tumputuksen jälkeen kädet.Niistä
        lähtee muuten inhottava haju kaikkialle.

• nainen alalla
        ÖÖÖ.. kirjoitti:

on kilpailija alalla jo olevalle.

Luuletko sä tosiaankin saavasi käytännöllisiä ohjeita alalla jo olevilta? Noin naivi se et voi olla, että sitä uskoisit?

• Ninni K
        nainen alalla kirjoitti:

on kilpailija alalla jo olevalle.

Luuletko sä tosiaankin saavasi käytännöllisiä ohjeita alalla jo olevilta? Noin naivi se et voi olla, että sitä uskoisit?

Sellanen idea tuli mieleeni että tautivaara pienenee kohdallani ilman muuta jos näin alkaisin toimia.Mutta mistä löytää se mies joka on tarpeeksi varakas, eikä ainakaan koeta halvimmalla mahdollisella päästä kun hän olisi se ainokaiseni, se lellikkini.Tässä varmaan se ongelma.Minä taas olisin hälle se luotettavampi versio maksullisesta, eli käytännössä kaiketi rakastajatar enempi, mutta toisaalta raha takaa sen että minä miellytän häntä, hänen ei tarvitse miellyttää ensisijaisesti minua, vaan voi maata vain nauttien kaikesta palvelusta jos niin tahtoo.Toisinsanoen mies voi levätä ja lakata yrittämästä mitään kun kaikki tuodaan eteen ja häntä palvellaan seksuaalisesti, sekä muutenkin miellyttävässä seurassa joten tästä lystistä mies voisikin jo haluta maksaa huomattavasti enempi kuin pikapanojen ollessa kyseessä.On todella naurettavaa että täällä jotkut kiihkomielisesti vastustaa tämänkaltaista "kahden kauppaa", mikä siinä niin suututtaa, en tajuu...

• sun viestiä
        Ninni K kirjoitti:

Sellanen idea tuli mieleeni että tautivaara pienenee kohdallani ilman muuta jos näin alkaisin toimia.Mutta mistä löytää se mies joka on tarpeeksi varakas, eikä ainakaan koeta halvimmalla mahdollisella päästä kun hän olisi se ainokaiseni, se lellikkini.Tässä varmaan se ongelma.Minä taas olisin hälle se luotettavampi versio maksullisesta, eli käytännössä kaiketi rakastajatar enempi, mutta toisaalta raha takaa sen että minä miellytän häntä, hänen ei tarvitse miellyttää ensisijaisesti minua, vaan voi maata vain nauttien kaikesta palvelusta jos niin tahtoo.Toisinsanoen mies voi levätä ja lakata yrittämästä mitään kun kaikki tuodaan eteen ja häntä palvellaan seksuaalisesti, sekä muutenkin miellyttävässä seurassa joten tästä lystistä mies voisikin jo haluta maksaa huomattavasti enempi kuin pikapanojen ollessa kyseessä.On todella naurettavaa että täällä jotkut kiihkomielisesti vastustaa tämänkaltaista "kahden kauppaa", mikä siinä niin suututtaa, en tajuu...

edellisessä viestissä on vastaan sun huoraamista?

Kyllä kaikille on ihan sama, mitä sä itse haluat tehdä eli jos sä haluat huorata niin evvk.

Mutta siitä huolimatta, tuskin kukaan huora tulee sua opastamaan, että mistä sä löydät itsellesi tarpeeksi rahakkaita tukijoita.
        Mielummin hän ottaa ne omiksi asiakkaikseen.

• Fiksu mies
        Ninni K kirjoitti:

vakuuttavaa kieltä siitä, etä olet TYHMÄ ihminen. Kana.

• kun sehän osaa
        Fiksu mies kirjoitti:

pakata uuden tipusen värkit kuoren sisälle josta ne nämä ihmispoloiset sitten syö, nami nami.
        Laittaapa ihmiset työntämään perseestään valmiiksi pakattua tavaraa, heh,heh.

• Saakutin joshua
        Elämän totuus kirjoitti:

niin miten sitten vanhoillislesdatiolaiset huoraa toisten kanssa vaikka ovatkin naimisissa?
        Ja miks Hihhuliseuroissa kerätään aina säkkikaupalla käytettyjä kortsuja kun paikkaa siivotaan seurojen jälkeen?
        Onko siellä saatanan lapset harrastaneet muutakin kuin rukoilua?
        Eikös Jeesus kutsunut kaikkia lapsia luokseen, olipa nämä huoria tai spitaalisia...

• Äijä
        Fiksu mies kirjoitti:

Miten perustelet tyhmyyden "fiksu mies"? Jos kerran olet niin fiksu niin perustele väitteesi.Minusta ihan välkky likka..

• vai tasohuora
        Ninni K kirjoitti:

Luuletko, ettei niillä varakkailla ole jo sinuakin
        tasokkaampia huoria ?Omine lukaaleine.Sen rahotta-
        jan ei tarvitse sulle ostella kutemiskämppääkään,
        se sulla on jo oltava.Eikä mikään Itiksen yksiö.
        Sinnepä on vähän vaikea rekvisiittaa hommata pit-
        källe diilille.

• halveksittujakin
        kun sehän osaa kirjoitti:

pakata uuden tipusen värkit kuoren sisälle josta ne nämä ihmispoloiset sitten syö, nami nami.
        Laittaapa ihmiset työntämään perseestään valmiiksi pakattua tavaraa, heh,heh.

Jos huora olisi edes keskitasoa fiksumpi,eihän
        se huorana toimisi.

• niin minäkin
        Saakutin joshua kirjoitti:

niin miten sitten vanhoillislesdatiolaiset huoraa toisten kanssa vaikka ovatkin naimisissa?
        Ja miks Hihhuliseuroissa kerätään aina säkkikaupalla käytettyjä kortsuja kun paikkaa siivotaan seurojen jälkeen?
        Onko siellä saatanan lapset harrastaneet muutakin kuin rukoilua?
        Eikös Jeesus kutsunut kaikkia lapsia luokseen, olipa nämä huoria tai spitaalisia...

Pyri samaistumaan Häneen.

• jeesukseen
        niin minäkin kirjoitti:

Pyri samaistumaan Häneen.

Säälittävää seliselittelyä.Huora on aina vaan huora ja maine seuraa kuin räkälöntti,mikä huora
        on itsekin.

• en minäkään
        jeesukseen kirjoitti:

Säälittävää seliselittelyä.Huora on aina vaan huora ja maine seuraa kuin räkälöntti,mikä huora
        on itsekin.

Mikä saa sinut pitämään itseäsi Häntä pätevämpänä?

• jesseä
        en minäkään kirjoitti:

Mikä saa sinut pitämään itseäsi Häntä pätevämpänä?

Et siis polje huoria rahasta? Arvostat ihmistä
        ostaaksesi häntä kuin tavaraa? Vai onko kaveruutesi jesseen vain yksipuolista ja teet
        kummiskin mitä itse haluut?

• maaginen äijä
        jesseä kirjoitti:

Et siis polje huoria rahasta? Arvostat ihmistä
        ostaaksesi häntä kuin tavaraa? Vai onko kaveruutesi jesseen vain yksipuolista ja teet
        kummiskin mitä itse haluut?

Ei Jessekään sortunut pysyvään parisuhteeseen.

• Pankkiirineito

Ei pankkiirinkaan elämä ole pelkkää ottoa, vaan välillä pitää pannakin!

• tasaisesti

Huoran moraali on kuin pankin moraali.

• kun voi
        tasaisesti kirjoitti:

Huoran moraali on kuin pankin moraali.

Moni nainen on katkera, kun ei tullut rahastaneeksi silloin kun markkina-arvo oli korkeimmillaan.

On liian myöhäistä, jos on päästänyt "parasta ennen" -päivän menemään ohi.

• vieraileva tähti

Niin että mistäs sopivan asiakkaan ts. suhteen löytäisi, kuitenkaan ei viitsisi kylillä asiasta huudella? Ei täälläpäin mitään bordelleja ole ;) Ja samahan tuo on, meneekö vieraan mukaan ilmaiseksi vai maksusta, aina vain parempi jos ns. vakihoito.

• kolme parasta

"Opiskelijatyttö" löytää takuuvarmasti "varakasta herraseuraa" sisällyttämällä nuo koodisanat treffi-ilmoitukseensa!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3190
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      30
      1752
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1310
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe