Eikös TamU tipu tänä vuonna jo nyt? Oli aika huono tulos viimeksi, kun vieraat pääsivät maalaamaan. Siis 1-0 ja 2-0 riittävät montenegrolaisille. Vaikutti ihan hyvältä ja taitavalta joukkueelta, vaikka pelituntuma on varmasti TamUa heikompi. Nyt kuitenkin yksi peli alla ja kotipeli. Näkikö joku tuon ensimmäisen osaottelun? Voisitko laittaa jotain raporttia tännekin?
Vastaukset 2
- saddsasdadsa
Lue TamUn nettisivuilta.
Jos itse tekisin rivin se olisi tällainen:
TPS-VPS 0,1,2-0,1
FK Buducnost-Tampere Utd 0,1-0,1
JJK-Atlantis 1,2,(3) - 0,1
PP-70-Ilves 1,2-0,1- miksa_9
on enintään 1-0 kotijoukkueelle jos tamu putoaa olin ratinassa seuraamassa ja tamun pelaajista loisti alkukauden tuoma huono itseluottamus edelleen.. tamu on sanoisinko selkeästi parempi kuin buducnost ja koska saumaa liigamenestykseen ei ole niin joukkue panostaa europeleihin. sitäpaitsi kaverin maali ratinassa oli ihan lälläripaska ei semmosia sais tulla eikä se kotietu ole niin iso asia kunhan tamu saa pelin kulkeen mikä tapahtunee jo keskiviikkona..tamulle 1,2 toisille 0,1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592