Onko ihastunut

toivon nin

Tapasin vesimies-miehen,katsoo silmiin ,helli ja hyväili kovin,puhui kauniisti minusta,antoi itse numeronsa ja on vastannutkin pariin viestiin,nyt tosin pari päivää ottamatta yhteyttä.Hän kertoi perheestään ja ystävistään minulle avoimesti siis ihan kaikesta.Kysynkin onko hän kiinnostunut minusta tosissaan.En tunne ennestään yhtään vesimiestä,miltä tämä kuulostaa.

5

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalea Vesimiestyttö

      on perusluonteeltaan usein ystävällinen ja kohtelias, sekä nauttii ihmisten seurasta. Avoimuuskin on monelle vesimiehelle tyypillistä. Minun mielestäni jo numeron antaminen kielii ainakin jonkinlaisesta kiinnostuksesta, onhan siinä kyse siitä että pidetään yhteyttä ainakin välillä. Pari päivää ei ole vesimiehen elämässä mitään. Hän on saattanut uppoutua vaikkapa kiehtovaan kirjaan, taiteelliseen projektiin, tai johonkin työasiaan intensiivisesti. Jopa suhteessa vesimies tarvitsee omaa aikaa ja ilmaa ympärilleen, sekä luottamusta. Iskemisvaiheessakin vesimiehen pitää jatkuvasti tuntea ettei hän ole "koukussa" eli omaa aikaa on oltava.

      Mielestäni tilanne kuulostaisi hyvältä. Olisi tietysti kiva tietää mitä merkkiä itse edustat :) Tässä vaiheessa tuskin on mahdollista sanoa onko kiinnostunut tosissaan, mutta jos haluaa pitää yhteyttä ja tuntui tykkäilevän, niin ainakin alku on hyvä. Tsemppiä!

      • toivon niin

        Olen siis jousimies,en haluakaan sitoa ketään,en pidä siitä itsekään enää näin vanhempana,hän on luvannut palata asiaan ,mutta eiliseen viestiin ei ole vastannut,ainakaan vielä.Pitäisikö minun olla aktiivinen vai ahdistaako se häntä.Kiitos kun vastasit minulle.


      • Vaalea Vesimiestyttö
        toivon niin kirjoitti:

        Olen siis jousimies,en haluakaan sitoa ketään,en pidä siitä itsekään enää näin vanhempana,hän on luvannut palata asiaan ,mutta eiliseen viestiin ei ole vastannut,ainakaan vielä.Pitäisikö minun olla aktiivinen vai ahdistaako se häntä.Kiitos kun vastasit minulle.

        Minun nykyiseni on muuten jouskari! Onhan hänessäkin omat vikansa ja en tiedä tulemmeko olemaan ikuisesti yhdessä, mutta täytyy todeta, että hyvin toimii, koska vapaata "hengitystilaa" on, kun kumpikin sitä kaipaa.

        Jatko riippuu siitäkin mitä eilisessä viestissä oli :) muistitko kysyä häneltä kysymyksen, että hän (miehenä) älyää vastata? :D Jos hän kuitenkin pitää sinusta mitä en ihmettelisi (itse tunnen ylipäätään vetoa jousimiesmiehiin)niin ei hän ratkaisevasti ahdistu vaikka laittaisitkin lisää viestiä. Päin vastoin, sinähän siinä ahdistut kun mietit että josko laittaisi vai eikö laittaisi :D

        Minun ja (avio)mieheni suhde alkoi aivan rakkaudella ensi silmäyksellä, kesti kuitenkin 1 viikon ensitapaamisesta ennen kuin suudeltiin, ja seuraavana päivänä sitten alettiin. Toisaalta oltiin teinejä, joten ei nyt ehkä voi sillä tavalla verrata tilanteita. Mutta meillä se oli niin, että jouskarini halusi tapailla minua tiheämmin vasta 2kk seurustelun jälkeen, ja se sopi mulle. Meille tiheä tapailurytmi oli 3-4 viikossa. Ei siis olla koskaan oltu vain toisen kyljessä nyhjääjiä.

        Tsemiä!!! :) Ja kerrohan miten tilanne edistyy


      • toivon niin
        Vaalea Vesimiestyttö kirjoitti:

        Minun nykyiseni on muuten jouskari! Onhan hänessäkin omat vikansa ja en tiedä tulemmeko olemaan ikuisesti yhdessä, mutta täytyy todeta, että hyvin toimii, koska vapaata "hengitystilaa" on, kun kumpikin sitä kaipaa.

        Jatko riippuu siitäkin mitä eilisessä viestissä oli :) muistitko kysyä häneltä kysymyksen, että hän (miehenä) älyää vastata? :D Jos hän kuitenkin pitää sinusta mitä en ihmettelisi (itse tunnen ylipäätään vetoa jousimiesmiehiin)niin ei hän ratkaisevasti ahdistu vaikka laittaisitkin lisää viestiä. Päin vastoin, sinähän siinä ahdistut kun mietit että josko laittaisi vai eikö laittaisi :D

        Minun ja (avio)mieheni suhde alkoi aivan rakkaudella ensi silmäyksellä, kesti kuitenkin 1 viikon ensitapaamisesta ennen kuin suudeltiin, ja seuraavana päivänä sitten alettiin. Toisaalta oltiin teinejä, joten ei nyt ehkä voi sillä tavalla verrata tilanteita. Mutta meillä se oli niin, että jouskarini halusi tapailla minua tiheämmin vasta 2kk seurustelun jälkeen, ja se sopi mulle. Meille tiheä tapailurytmi oli 3-4 viikossa. Ei siis olla koskaan oltu vain toisen kyljessä nyhjääjiä.

        Tsemiä!!! :) Ja kerrohan miten tilanne edistyy

        Täytyy kai laittaa itsensä peliin jos jotain haluaa näin kovasti.Pidäpä peukut pystyssä.Tuntuu vain että olen tyrkky.


      • pohjalaenen

        Itse olen vesimies (M) ja itse olen erittäin avoin ihminen kerron niin surut ja ilot ystävilleni. Eräs esimerkki tapaus sattui juuri tässä kesällä kun tutustuin työkaveriini olemme erittäin hyvät ystävät ja soitan ja laitan viestiä päivittäin tälle ystävälle ja käymme baarissa ja muutenkin pidämme yhteyttä. Mutta vesimies ei tykkää siitä että sitä kahlitaan paikoillaan nja sen elämää ruvetaan ohjaamaan ja määräämään.
        Kuten myös minulla on jos jokin rupeaa neuvomaan tai määrään elämään niin silloin ei hyvää seuraa. Vesimiehen kanssa tulee parhaiten toimeen siten että hänelle antaa välillä omaa aikaa ja hänen asioihinsa ei puututa. Sillä vesimies kun ottaa asiasta oman kantansa niin sitä ei enää käännetä. Jos vesimies riitaantuu jonkun kanssa niin vesimies osaa ola erittäin pitkä vihainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe