millainen on tavallisesti

nuoren skorpioni-naisen

seksielämä. Miten skorppari näyttää ihastustaan. Miten skorppari viettelee sänkyyn. Miten Skorppari käyttäytyy sängyssä(antava vai ottava osapuoli.)?

ja palio muuta. kertakoaa mitä tiedätte ja olette kuulleet.

6

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai tyhmä?

      Kun täällä tälläista kyselet.

    • skorpionien

      puolesta enkä "skorpionien" puolesta. Skorpparinaisella (miksei miehelläkin) on yleensä korkea moraali, tai ainakaan he eivät ole pinnallisia ihmisiä. Jakorasian mainetta skorpioni harvoin saa, koska seksi ei ole pelkkää seksiä, vaan se on jotain missä on tunteet ja sielu mukana. Haluaa seksiä ihmisen kanssa johon tuntee syvää intohimoa, tai jopa rakkautta. Ei hypi sängystä toiseen, osaa hallita himojaan ja tietää mitä tekee.

      • Verimiesx

        "Korkea moraali, ei pinnallisia". Että osaattekin kaunomaalailla itseänne. Mitä vittua tekee ihmisellä joka luulee itsestään liikoja siviilielämässä ,,,mutta uikuttaa heti kun tulee vaikeuksia.


    • Nimetön

      olen 18v ja seksuaalisesti aktiivinen, mutta en liian aktiivinen. kaipaan oikeaa rakkautta, mutta yhden illan juttuihin pitää joskus tyytyä. (n. kerran kuussa tai ehkä hieman useammin) en halua jakarin mainetta..:) tykkään antaa suulla ja saan taidoistani aina kehuja. tietysti tykkään myös ottaa. miehen pitää olla hellästi raju. olen aika villi, varsinkin, jos mies saa haluni korkealle. kaikki asennot käy.

      Viettelytapani: kun jonkun miehen kanssa on ajautunut läheiseksi illan aikana, viettelen heidät hieman temppuilemalla ensin niin, että en anna suudelmaa vaan näykin huulia ja korvan lehtiä plus pidän kättä miehen aarteiden lähellä, mutten kosketa plus sen tapaista. tämä tekee miehet hulluiksi.

      • Nimetön

        skoputytön ihastuksen huomaa katseesta ja siitä, että hän ujostuu seurassasi. hän saattaa myös ehkä hieman hakea huomiotasi.
        skoputytöt hurmaavat yleensä myös sillä, että voivat aluksi vaikuttaa melko viattomilta ja ujoilta, ennenkuin pääsevät vauhtiin


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        skoputytön ihastuksen huomaa katseesta ja siitä, että hän ujostuu seurassasi. hän saattaa myös ehkä hieman hakea huomiotasi.
        skoputytöt hurmaavat yleensä myös sillä, että voivat aluksi vaikuttaa melko viattomilta ja ujoilta, ennenkuin pääsevät vauhtiin

        skorpioninainen tarvitsee miehen, joka ottaa ohjat käsiinsä. välillä skopu itse haluaa kuitenkin olla määräävä osapuoli.
        riippuu päivästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe