Hyacinth Bucket..,,öh... Bukee

tähdet kertovat

varmasti vaaka.

22

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juukalainen

      Rose on miestennielijä ja aina flirttaileva. Hän on iskenyt silmänsä pastoriin ja Hyacinthin naapurin veljeen Emmettiin. Rose pukeutuu usein minihameisiin ja hyvin paljastaviin vaatteisiin ja, hänen hiuksensa ovat usein melko sekaisin.

      • stemmais

        mut Rose-rukka ei ole ilkeän
        piikikäs kuten vaaka-ruusut


    • Vaa´an lapsi

      Ihan sanman analyysin olen tehnyt minäkin Hyacinthisä, samanlainen herrojen perseennuolija kuin rakas vaaka-äitini.

      • Vaaka mami

        ilkeesti todettu omasta äidistä!!!


      • Vaa´an lapsi
        Vaaka mami kirjoitti:

        ilkeesti todettu omasta äidistä!!!

        Just toi!! Vaa´at kuvittelevat olevansa kaiken arvostelun yläpuolella, sehän on vähintään pyhäinhäväistystä sanoa totuutta vaa´asta ja vieläpä pyhimysäidistä.


      • vaaka mami
        Vaa´an lapsi kirjoitti:

        Just toi!! Vaa´at kuvittelevat olevansa kaiken arvostelun yläpuolella, sehän on vähintään pyhäinhäväistystä sanoa totuutta vaa´asta ja vieläpä pyhimysäidistä.

        siitä vaan miten kohtelet omia vanhempia?
        Eipä tulis itselle koskaan mieleen haukkua omia vanhempia vaikka olisivat tehneet mitä.


      • Vaa´an lapsi
        vaaka mami kirjoitti:

        siitä vaan miten kohtelet omia vanhempia?
        Eipä tulis itselle koskaan mieleen haukkua omia vanhempia vaikka olisivat tehneet mitä.

        Heh-heh-heh-heh. Siis kaikki vanhempien edesottamukset ja mielipiteet pitäisi palvoen hyväksyä ja niellä purematta - ihan vielä aikuisenakin? Sinun vanhempasi eivät ole siis sanonet tai tehneet mitää kritiikin arvoista koko lapsuutesi ja aikuisikäsi aikana? Täydelliste vanhemmat! Aivan kuin sinäkin T Ä Y D E L L I N E N vaakaäiti, onneksiolkoon! Minun mielestäni taas vanhemmuus ei tee ketään täydelliseksi, ja kaikkien henkisesti aikuisten tulee kestää kritiikkiä. Ja toisekseen realistisen kriittisesti voi toki ajatella ilman että sitä välttämättä asianomaiselle haukkuu. Mittaan samalla vaakakupilla (ei siia horoskooppi vaaka) kaikkia ihmisiä - myös itseäni. Jos naapurin setä nuolee herrojen persettä, on se aivan yhtä ällöttävää kuin jos oma äitini sitä tekee.


      • vaaka mami
        Vaa´an lapsi kirjoitti:

        Heh-heh-heh-heh. Siis kaikki vanhempien edesottamukset ja mielipiteet pitäisi palvoen hyväksyä ja niellä purematta - ihan vielä aikuisenakin? Sinun vanhempasi eivät ole siis sanonet tai tehneet mitää kritiikin arvoista koko lapsuutesi ja aikuisikäsi aikana? Täydelliste vanhemmat! Aivan kuin sinäkin T Ä Y D E L L I N E N vaakaäiti, onneksiolkoon! Minun mielestäni taas vanhemmuus ei tee ketään täydelliseksi, ja kaikkien henkisesti aikuisten tulee kestää kritiikkiä. Ja toisekseen realistisen kriittisesti voi toki ajatella ilman että sitä välttämättä asianomaiselle haukkuu. Mittaan samalla vaakakupilla (ei siia horoskooppi vaaka) kaikkia ihmisiä - myös itseäni. Jos naapurin setä nuolee herrojen persettä, on se aivan yhtä ällöttävää kuin jos oma äitini sitä tekee.

        että kritiikkiä pitää kestää, mutta kysyin miksi haukut omaa äitiäsi?taidat olla aika nuori vielä?
        Nykyään mukulat ei osaa arvostaa vanhempiaan jos ne ei saa sitä mitä tahtoo? Toinen seikka miksi et sano suoraan mamillesi mitä ajattelet? Luulempa etä hän herää huomaamaan mikä hänen vaaviansa painaa?


      • Vaa´an lapsi
        vaaka mami kirjoitti:

        että kritiikkiä pitää kestää, mutta kysyin miksi haukut omaa äitiäsi?taidat olla aika nuori vielä?
        Nykyään mukulat ei osaa arvostaa vanhempiaan jos ne ei saa sitä mitä tahtoo? Toinen seikka miksi et sano suoraan mamillesi mitä ajattelet? Luulempa etä hän herää huomaamaan mikä hänen vaaviansa painaa?

        Kirjoitteluistasi puuttuu kaikki logiikka etkä pysty perustelememaan järkevästi mitään sanomaasi - tyypillistä vaakaa. Jankutetaan vain hienoa sanahelinää, että vaikuttaisi sivistyneeltä. Kritiikkiä pitäisi muiden kestää (myönnät)mutta ei "mamin"; ensin mielenterveytesi järkkyy "perseennuolija" - sanasta, ettei niin saisi sanoa ja nyt sitten kuitenkin pitäisi sanoa se suoraan mamille, joka minulle on kuitenkin "äiti" eikä "mami" - reilusti yli 40-v kun olen ja äitini ruokapöydän alla olen pitänyt jalkojani yli 20 v. sitten. Että se siitä "tämän teinin" kiukuttelusta ja vaativuudesta. Mutta nyt en jaksa enää kommentoida kanamaisia ajatuksiasi enempää. Jatka rääkymistäsi psykiatrin divaanilla - he ovat ammattiauttajia sinunkin kaltaiselle poloselle. LOPPU


      • vaaka mami
        Vaa´an lapsi kirjoitti:

        Kirjoitteluistasi puuttuu kaikki logiikka etkä pysty perustelememaan järkevästi mitään sanomaasi - tyypillistä vaakaa. Jankutetaan vain hienoa sanahelinää, että vaikuttaisi sivistyneeltä. Kritiikkiä pitäisi muiden kestää (myönnät)mutta ei "mamin"; ensin mielenterveytesi järkkyy "perseennuolija" - sanasta, ettei niin saisi sanoa ja nyt sitten kuitenkin pitäisi sanoa se suoraan mamille, joka minulle on kuitenkin "äiti" eikä "mami" - reilusti yli 40-v kun olen ja äitini ruokapöydän alla olen pitänyt jalkojani yli 20 v. sitten. Että se siitä "tämän teinin" kiukuttelusta ja vaativuudesta. Mutta nyt en jaksa enää kommentoida kanamaisia ajatuksiasi enempää. Jatka rääkymistäsi psykiatrin divaanilla - he ovat ammattiauttajia sinunkin kaltaiselle poloselle. LOPPU

        miten vaan haluat, ja koitahan pärjätä katkeran maku suussasi...ja katsoppa peiliin ! Ikävää että pitää olla noin ahistunut 40:nen joka on tosiaan jäänyt teinin asteelle.


      • Jukulainen

        Taisi nuo perseennuolenta kommentit osua vaaka-mamin omaan nilkkaan.


      • Leijonan mami
        Jukulainen kirjoitti:

        Taisi nuo perseennuolenta kommentit osua vaaka-mamin omaan nilkkaan.

        Eiköhän se osunut tuon vaa'an lapsen ärsytys nystyröihin :)


      • Jukulainen
        Leijonan mami kirjoitti:

        Eiköhän se osunut tuon vaa'an lapsen ärsytys nystyröihin :)

        Ja kukaan ei arvaa että: Vaaka mami = Leijonan mami?!


      • Siinä
        vaaka mami kirjoitti:

        siitä vaan miten kohtelet omia vanhempia?
        Eipä tulis itselle koskaan mieleen haukkua omia vanhempia vaikka olisivat tehneet mitä.

        tapauksessa molemmat vanhempasikin ovat ilmeisesti vaakoja!


      • vaaka mami
        Jukulainen kirjoitti:

        Ja kukaan ei arvaa että: Vaaka mami = Leijonan mami?!

        tottakait se on sama henkilö! Miksi ei olisi? olen vaaka mami joka on leijonan mami :)
        kaikesta sinäkin saat hernettä nenuun vaikka pitäisi olla aikuinen ihminen.

        Mutta susta huokuu selvästi se että sun vaaka mami on tenhyt sulle jotain aivan kamalaa kun noin hyökkäävästi olet heti kimpussa.

        Ihan rauhallisesti vaan, elä katkeruutesi pois ja aloita puhtaalta pöydältä, ja älä missään tapauksessa tee samoja virheitä omille lapsille, mitä sinun VAAKA MAMIS on sinulle .


      • vaaka mami
        Siinä kirjoitti:

        tapauksessa molemmat vanhempasikin ovat ilmeisesti vaakoja!

        ole vaakoja :)vaan minun vanhemmat joita rakastan ja kunnioitan.


    • kalaN

      Hyacinth Bukeehan on aivan mahtava täti! Eihän se ole haukkumista, jos hänet vaakoihin yhdistetään...

      :)

      enemmän nämä kommentit täällä taas kertovat..

      • rva "lausutaan bukee...

        on niin loistava tyyppi ettei kertakaikkiaan voi ainakaan vaakojen mielestä olla vaaka. ;)


    • miten on?

      Mulla tulee mieleen Sydämen asialla-sarjan Peggystä mieleen vaaka...Jotain niin tuttua ;)

    • Vaaka! :)

      Äitini, joka on Vaaka, on aivan samanlainen kuin Hyacinth. pakko olla vaaka :)

      • suostu

        siihen, et H-sintti on Vaaka, koska se on niin älyttömän upee!! :)
        t. kauris


    • rostam 100

      entä suomen bukeet?
      BUKEE pon pon pon ai bukeet YOU ARE MY FOREST BERRIES

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe