Mikä on kunnon ADSL-modeemi?

,,,....,,,

Haussa olisi mahdollisimman luotettava ADSL-boksi, vaikkakin hintaa sitten olisikin vähän enemmän. Mikään ei ärsytä enempää kun tilttaava purkki. Vähintään 4 konetta pitäisi purkkiin saada kiinni, Wlania ei tarvitse. Varmasti myös jonkinlainen palomuuri olisi hyvä purkissa olla.
Nuo Verkkokaupassa myynnissä olevat 60 euron hintaluokan boxit kävin googlella läpi ja tuntui, että kaikista oli pahaa sanottavaa, joten mikä avuksi? Luotia en päähäni haluaisi pistää, mutta pahalta näyttää.

4

2232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kai Tim...

Mulla on ollut Wippies purkki jo toista vuotta. Olen tyytyväinen. Sekä ethernet-liitäntään että wlaniin. Sen saa peräti ilmaiseksi! www.wippies.fi. Mulla on tosin neljästä ethernet pistokkeesta käytössä vain kaksi. Palomuuri päivitetään verkon kautta, itse ei tarvitse tehdä mitään.

• et voi ostaa mitään!

> Nuo Verkkokaupassa myynnissä olevat 60 euron hintaluokan boxit kävin googlella läpi
      > ja tuntui, että kaikista oli pahaa sanottavaa, joten mikä avuksi?

Kyllä siellä on niitä oikein hyviäkin. Ei ole laitetta eikä mallia, josta jollakin ihmisellä ei olisi pahaa sanottavaa. Yleensä syynä on vain se, ettei osata eli asetukset ovat väärin modeemissa tai mikrossa tms. Tietysti viallisiakin kappaleita sattuu, mutta sitten vaihdetaan laite takuuseen.

Esim. itse käytän verkkokauppa.com:n myydyintä modeemia. Aiempi myydyin malli oli 3,5 vuotta käytössä, kunnes sitten sain siitä nykyisin myytävän uudemman mallin ilmaiseksi, joten annoin sen vanhan modeemini kaverille käyttöön. Uudemmassa on ehkä parempi WLAN-antenni, muuten ei tässä ole eroja.

Et voi ostaa mitään, jos haluat, ettei kenelläkään ole siitä mitään pahaa sanottavaa! :-)

• on toiminut hyvin

Mulla on kolme vuotta toiminut hyvin A-linkin RR24 Elisan adsl:ssä. Ei jumiutumisia eikä muutakaan häikkää. En ole päivittänyt sitä. Kolme konetta on kiinni. Yksi vielä mahtuisi lisää. Tässä on natti perusasetuksissa.

Yksi asia mihin kannattaa kiinnittää huomiota, valitset minkä purkin tahansa. Ylijännitesuojaus on oltava kunnossa. Tarkoittaa siis, että on sellainen ylijännitesuoja, joka suojaa sekä puhelin- että sähköliitännän. Sähkö on otettava maadoitetusta pistorasiasta. Muutoin ei suojaus toimi kunnolla.

• ,,,,,,

Itsellä on purkki UPSissa kiinni, voiko tuossa olla syy pätkimiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      256
      1862
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      15
      1398
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1277
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1125
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      65
      933
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      923
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      894
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      846
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      810
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      803
    Aihe