Kameralaukku.com

mitä kuuluu?

Onkohan sivusto lakkautettu kokonaan?
Ei ole ainakaan auennut pitkään aikaan.

9

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kameralaukulle

      Pari minuuttia sitten kävin sivustolla ja hyvin toimi, samoin eilen illalla. Ei ole ollut mitään ongelmia täällä joten sulla on varmaan urlissa kirotusvihre...

    • daapaaa

      kameralaukussa pyörii piiri pieni sisäinen.
      Siellä tutut ja kaverit taputtelee toisiaan selkään ja kehuvat kilpaa toistensa kuvia kun eivät kehtaa mitään nekatiivista sanoa:D
      Ei siellä ole kunnon keskustelua aiheesta ollut pitkään aikaan. Sääli et paikka on muuttunut noin sisäsiittoseksi. Alussa se oli hyvä paikka. nyt lähinnä leikki paikka.

      • japajapa..

        Ei päljon kiinnosta kenenkään kuvien kommentointi enkä kyllä omilta kuviltakaan odottaisi mitään kommentteja. Sellainen tuntuisi siltä kuin kuvaisi vain muiden kehujen takia. Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla, toisin kuin tällä palstalla joissa mopoikäiset neuvoo kokeneempia ja esittävät kaikkien alojen erikoisasiantuntijaa.


      • jiidaduuda
        japajapa.. kirjoitti:

        Ei päljon kiinnosta kenenkään kuvien kommentointi enkä kyllä omilta kuviltakaan odottaisi mitään kommentteja. Sellainen tuntuisi siltä kuin kuvaisi vain muiden kehujen takia. Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla, toisin kuin tällä palstalla joissa mopoikäiset neuvoo kokeneempia ja esittävät kaikkien alojen erikoisasiantuntijaa.

        "Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla"

        Laite tietoutta siellä on jonkin verran mitä nyt netti google tarjoo mut ei valokuvauksesta oikeestaan ollenkaan. poppoo luulee et kun kuvataan filkalle ollaan hyviö kuvaajia
        Kitti objektiivi on perseestä ja piirto tosi huono mut muovi kameran suttukuvat on sitten hienoja. lapset leikkii:D


      • muijafoorumia?
        jiidaduuda kirjoitti:

        "Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla"

        Laite tietoutta siellä on jonkin verran mitä nyt netti google tarjoo mut ei valokuvauksesta oikeestaan ollenkaan. poppoo luulee et kun kuvataan filkalle ollaan hyviö kuvaajia
        Kitti objektiivi on perseestä ja piirto tosi huono mut muovi kameran suttukuvat on sitten hienoja. lapset leikkii:D

        Mitä vähän vilkaisin, niin taitavat olla aika miesvaltaisia noi valokuvafoorumit.
        Ei ollut kuin yksi nainen uskaltautunut mukaan.

        Löytyiskö mitään sukupuolitasa-arvoisempaa foorumia valokuvausta harrastavalle naiselle jota kiinnostaa enemmän kuvat kuin tekniikka ja hienot laitteet?


      • muijafoorumi
        muijafoorumia? kirjoitti:

        Mitä vähän vilkaisin, niin taitavat olla aika miesvaltaisia noi valokuvafoorumit.
        Ei ollut kuin yksi nainen uskaltautunut mukaan.

        Löytyiskö mitään sukupuolitasa-arvoisempaa foorumia valokuvausta harrastavalle naiselle jota kiinnostaa enemmän kuvat kuin tekniikka ja hienot laitteet?

        vaikka www.käsilaukkukamera.com. vain muijille ja tosi muijille.


      • harkintaan
        muijafoorumi kirjoitti:

        vaikka www.käsilaukkukamera.com. vain muijille ja tosi muijille.

        ---;D


    • raddaddy

      ilpaileva kameralaukku on myös: FB: kameralaukku.nyt

    • En kameralaukussa ole aikoihin käynyt. Kirjautumien muuttunut, mikä ärsyttää. En jaksanut miettiä miten pääsisi sisälle. Tuo varmaan tiputti osan pois ja jäljelle jäi vain aktiiviset kävijät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe