Onkohan sivusto lakkautettu kokonaan?
Ei ole ainakaan auennut pitkään aikaan.
Kameralaukku.com
9
1872
Vastaukset
- kameralaukulle
Pari minuuttia sitten kävin sivustolla ja hyvin toimi, samoin eilen illalla. Ei ole ollut mitään ongelmia täällä joten sulla on varmaan urlissa kirotusvihre...
- daapaaa
kameralaukussa pyörii piiri pieni sisäinen.
Siellä tutut ja kaverit taputtelee toisiaan selkään ja kehuvat kilpaa toistensa kuvia kun eivät kehtaa mitään nekatiivista sanoa:D
Ei siellä ole kunnon keskustelua aiheesta ollut pitkään aikaan. Sääli et paikka on muuttunut noin sisäsiittoseksi. Alussa se oli hyvä paikka. nyt lähinnä leikki paikka.- japajapa..
Ei päljon kiinnosta kenenkään kuvien kommentointi enkä kyllä omilta kuviltakaan odottaisi mitään kommentteja. Sellainen tuntuisi siltä kuin kuvaisi vain muiden kehujen takia. Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla, toisin kuin tällä palstalla joissa mopoikäiset neuvoo kokeneempia ja esittävät kaikkien alojen erikoisasiantuntijaa.
- jiidaduuda
japajapa.. kirjoitti:
Ei päljon kiinnosta kenenkään kuvien kommentointi enkä kyllä omilta kuviltakaan odottaisi mitään kommentteja. Sellainen tuntuisi siltä kuin kuvaisi vain muiden kehujen takia. Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla, toisin kuin tällä palstalla joissa mopoikäiset neuvoo kokeneempia ja esittävät kaikkien alojen erikoisasiantuntijaa.
"Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla"
Laite tietoutta siellä on jonkin verran mitä nyt netti google tarjoo mut ei valokuvauksesta oikeestaan ollenkaan. poppoo luulee et kun kuvataan filkalle ollaan hyviö kuvaajia
Kitti objektiivi on perseestä ja piirto tosi huono mut muovi kameran suttukuvat on sitten hienoja. lapset leikkii:D - muijafoorumia?
jiidaduuda kirjoitti:
"Siellä on valokuvaukseen liittyvää tietoa asiallisesti tarjolla"
Laite tietoutta siellä on jonkin verran mitä nyt netti google tarjoo mut ei valokuvauksesta oikeestaan ollenkaan. poppoo luulee et kun kuvataan filkalle ollaan hyviö kuvaajia
Kitti objektiivi on perseestä ja piirto tosi huono mut muovi kameran suttukuvat on sitten hienoja. lapset leikkii:DMitä vähän vilkaisin, niin taitavat olla aika miesvaltaisia noi valokuvafoorumit.
Ei ollut kuin yksi nainen uskaltautunut mukaan.
Löytyiskö mitään sukupuolitasa-arvoisempaa foorumia valokuvausta harrastavalle naiselle jota kiinnostaa enemmän kuvat kuin tekniikka ja hienot laitteet? - muijafoorumi
muijafoorumia? kirjoitti:
Mitä vähän vilkaisin, niin taitavat olla aika miesvaltaisia noi valokuvafoorumit.
Ei ollut kuin yksi nainen uskaltautunut mukaan.
Löytyiskö mitään sukupuolitasa-arvoisempaa foorumia valokuvausta harrastavalle naiselle jota kiinnostaa enemmän kuvat kuin tekniikka ja hienot laitteet?vaikka www.käsilaukkukamera.com. vain muijille ja tosi muijille.
- harkintaan
muijafoorumi kirjoitti:
vaikka www.käsilaukkukamera.com. vain muijille ja tosi muijille.
---;D
- raddaddy
ilpaileva kameralaukku on myös: FB: kameralaukku.nyt
En kameralaukussa ole aikoihin käynyt. Kirjautumien muuttunut, mikä ärsyttää. En jaksanut miettiä miten pääsisi sisälle. Tuo varmaan tiputti osan pois ja jäljelle jäi vain aktiiviset kävijät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540