Sulkien löytäminen

siipineito

Mitä symboloi sulkien löytäminen? Mitä tarkoittaa eri väriset sulat? Olen alkanut löytämään ja poimimaan sulkia mitä ihmeellisemmistä paikoista. Ennen en sulkia edes nähnyt missään. Onko tällä jokin sanoma minulle? Sulkien löytyminen alkoi avioeron jälkeen, vuoden verran tässä on keräilty...ja unissa näen unta myös koko ajan sulista ja niiden löytymisestä. Mikä sanoma??

29

12893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen kuullut

muutaman tutun kertovan sulkien löytämisestä. En ole sitä noteerannut juurikaan, koska itsekin löydän sulkia puistosta esimerkiksi. Ovatko sulat tosiaan oudoissa paikoissa?

• sattumaa onkaan

sulat ovat symbolisia, vaikka eihän enkeleillä ole oikeasti sulkia. Siksi haluaisin kuulla sellaisia esimerkkejä, jotka ovat erikoisia.

• haukkuvat maalaisia
        sattumaa onkaan kirjoitti:

sulat ovat symbolisia, vaikka eihän enkeleillä ole oikeasti sulkia. Siksi haluaisin kuulla sellaisia esimerkkejä, jotka ovat erikoisia.

junteiksi.

Ei tässä voi oikeasti enää kuin nauraa teidän typeryydellenne.

Mistä ne sulat ovat peräisin, enkelin siivistäkö?

Lähettäkääs ne sulkanne vaikka jonnekin eläintieteilijälle, kaupungistanne varmasti löytyy joku, niin saatte tietää minkä elukan sulkia ne ovat.

"Sulat ovat symbolisia" - oikeasti hyvät ihmiset, kokeilkaa tutustua luontoon, muuhunkin luontoon kuin kesämökkinne rantaan, tai kaupunkinne hoidettuun puistoalueeseen. Viettäkää vuosi ihan oikeasti luonnossa, ei missään teltassa trangian ja retkimuonan kanssa, vaan hankkikaa ruokanne myös luonnosta. Silloin opitte mitä kaikkea luonnosta löytyy. Sieltä löytyy muunmuassa noita sulkia ja paljon. Siellä tulevat ketutkin ihmettelemään ihmistä ilman että ne olisivat jonkun edesmenneen viestiä tuomassa.

• Anonyymi
        haukkuvat maalaisia kirjoitti:

junteiksi.

Ei tässä voi oikeasti enää kuin nauraa teidän typeryydellenne.

Mistä ne sulat ovat peräisin, enkelin siivistäkö?

Lähettäkääs ne sulkanne vaikka jonnekin eläintieteilijälle, kaupungistanne varmasti löytyy joku, niin saatte tietää minkä elukan sulkia ne ovat.

"Sulat ovat symbolisia" - oikeasti hyvät ihmiset, kokeilkaa tutustua luontoon, muuhunkin luontoon kuin kesämökkinne rantaan, tai kaupunkinne hoidettuun puistoalueeseen. Viettäkää vuosi ihan oikeasti luonnossa, ei missään teltassa trangian ja retkimuonan kanssa, vaan hankkikaa ruokanne myös luonnosta. Silloin opitte mitä kaikkea luonnosta löytyy. Sieltä löytyy muunmuassa noita sulkia ja paljon. Siellä tulevat ketutkin ihmettelemään ihmistä ilman että ne olisivat jonkun edesmenneen viestiä tuomassa.

Mä olen samaa mieltä. Jumpe jos sulka löytyy ulkoa niin meillähän on täällä paljon lintuja joilta tippuu sulkia,on mustaa ja valkoista jne..hemmetti miettikää nyt, sitä paitsi jos kotiin tulee sisälle vaalea höyhen ei siis sulka niin on merkki ja jos itsellä ei ole lintuja jne..lopettakaa nyt jukolauta toi ihme säätäminen

• auttaja

Sulat kertovat että sinä olet sanan tuoja, viestin viejä. Niillä on hengellinen tarkoitus ja se selviää sinulle kyllä aikanaan.
      Keräile sulkia, iloitse niistä. Mitään pahaa ne eivät elämääsi tuo.

• sulkia

niin muistakaa putsata ne kunnolla, sillä ne ovat elävistä linnuista ja linnut eivät tosiaankaan ole mitään kaikkein puhtaimpia metsän elikoita.

Vaikka ne ovat kauniin näköisiä, niin silti ne ovat vain tippuneet linnuista joko sen vuoksi että ne ovat törmänneet johonkin, jokin haukka tai muu petolintu on kiusannut ja yrittänyt kahmaista lintua, tai sitten pikkulintujen joukko on hyökännyt suuremman niitä häirinneen linnun kimppuun. Saattaa olla myös niin että jokin haukka tai sen sellainen on saanut linnun kiinni ja repinyt sen sitten hajalle ja samalla levittänyt sulkia pitkin luontoa.

Mitään mystistä niissä ei kuitenkaan ole ja niissä voi olla ikävä yllätys lintukirppujen muodossa.

Joten unohtakaa tuollaiset höpinät muka viestintuojista ja hengellisistä tarkoituksista, isot ihmiset! Nauttikaa niistä putsaamisen jälkeen ihan muuten vain.

• anna jokaisen uskoa
        sulkia kirjoitti:

niin muistakaa putsata ne kunnolla, sillä ne ovat elävistä linnuista ja linnut eivät tosiaankaan ole mitään kaikkein puhtaimpia metsän elikoita.

Vaikka ne ovat kauniin näköisiä, niin silti ne ovat vain tippuneet linnuista joko sen vuoksi että ne ovat törmänneet johonkin, jokin haukka tai muu petolintu on kiusannut ja yrittänyt kahmaista lintua, tai sitten pikkulintujen joukko on hyökännyt suuremman niitä häirinneen linnun kimppuun. Saattaa olla myös niin että jokin haukka tai sen sellainen on saanut linnun kiinni ja repinyt sen sitten hajalle ja samalla levittänyt sulkia pitkin luontoa.

Mitään mystistä niissä ei kuitenkaan ole ja niissä voi olla ikävä yllätys lintukirppujen muodossa.

Joten unohtakaa tuollaiset höpinät muka viestintuojista ja hengellisistä tarkoituksista, isot ihmiset! Nauttikaa niistä putsaamisen jälkeen ihan muuten vain.

omalla tavallaan? Kyllä sulat tarkoittavat löytäjälleen jotain - kukin sen tuntee omassa sydämessään. Sinulle ne tarkoittavat kirppuja - muille jotain muuta. Sinulla on oikeus uskoa omalla tavallasi ja kukaan ei Sinua siitä tuomitse - älä sinäkään tuomitse muita.;).

• minä suinkaan
        anna jokaisen uskoa kirjoitti:

omalla tavallaan? Kyllä sulat tarkoittavat löytäjälleen jotain - kukin sen tuntee omassa sydämessään. Sinulle ne tarkoittavat kirppuja - muille jotain muuta. Sinulla on oikeus uskoa omalla tavallasi ja kukaan ei Sinua siitä tuomitse - älä sinäkään tuomitse muita.;).

kenenkään uskomuksia tuomitse, mutta älä väitä omia uskomuksiasi totuudeksi.

Vaikka sinun mielikuvituksesi keksiikin kaikenlaista, niin ei se ole välttämättä millään tasolla totta. Se asia kannattaa pitää mielessä.

• suinkaan kiinnostunut?
        minä suinkaan kirjoitti:

Vaikka sinun mielikuvituksesi keksiikin kaikenlaista, niin ei se ole välttämättä millään tasolla totta. Se asia kannattaa pitää mielessä.

Ovatko henkiset asiat, selvänäkö ja ennustaminen kuitenkin niin mielenkiintoisia että haluat aina uudestaan tulla tänne palstalle tutustumaan noihin asioihin? Jos niitä ei Sinulle kerran ole, niin miksi käyt täällä säännöllisesti? Toivotan Sinulle mielenkiintoista matkaa!

• auttaja
        minä suinkaan kirjoitti:

Olet oikeassa, sulat kannattaa puhdistaa. Sinulle ne on vain sulkia, kirppuineen kaikkineen. Ja niin on ihan hyvä. Ei niillä mitään sen kummempaa merkitystä olekaan,ei sinun tarvitse huolestua jos löydät sulan. Merkitys tulee muusta, sulat on vain välineitä tässä asiassa. Löytäjä tietää ja ymmärtää kyllä koska niin on.
        Asiaa on vaikea selvittää sanojen rajallisuuden takia mutta tiedän että ne joiden pitääkin ymmärtää ymmärtävät kyllä.

• Siipineito
        auttaja kirjoitti:

Olet oikeassa, sulat kannattaa puhdistaa. Sinulle ne on vain sulkia, kirppuineen kaikkineen. Ja niin on ihan hyvä. Ei niillä mitään sen kummempaa merkitystä olekaan,ei sinun tarvitse huolestua jos löydät sulan. Merkitys tulee muusta, sulat on vain välineitä tässä asiassa. Löytäjä tietää ja ymmärtää kyllä koska niin on.
        Asiaa on vaikea selvittää sanojen rajallisuuden takia mutta tiedän että ne joiden pitääkin ymmärtää ymmärtävät kyllä.

Asiasta nousee esiin erilaisia mielipiteitä, niin kuin on meitä ihmisiäkin. Tiedän, että jossain voi olla linnunsulkia pilvin pimein. Asun kuitenkin paikassa, jossa niitä harvoin näkee. Ennen kun aloin niitä kerärä (aloin kiinnittää niihin huomiota), en niitä missään ollut nähnytkään. Nyt löydän niitä mitä ihmeelisimmistä paikoista ja näen jopa niiden tippuvan taivaalta suoraan eteeni. Niitä ilmestyy myös sisätiloihin, olen poiminut kirjaston lattialta, kaupasta, ja kotinikin lattialta. Itselläni on tunne, että ne ovat minulle jokin sanoma. Kun olen niitä kerännyt tarpeeksi, voi, olla, että taas en niitä enää huomaakaan (vaikka niitä sitten edellen onkin). Eikös ihminen näe sitä mitä haluaa. Mihin keskittyy se lisääntyy elämässä. Olen päätynyt itse siihen, että ne tuovat minulle lohtua ja suojelusta. Ja vapauttavat minua menneisyyden kahleita, antavat minulle kuin symbolisesti siivet, lentää omilla siivilläni vaikeiden aikoijen jälkeen. No, ei minulla ainakaan vielä ole syyhyjä, en pelkää kirppuja. En näe niitä kirppupesinä vaan kauniina erivärisinä ja kokoisina sulkina, joita asettelen pieneen maljakkoon, joka on nyt kuin taideteos!

• Enkelit
        Siipineito kirjoitti:

Asiasta nousee esiin erilaisia mielipiteitä, niin kuin on meitä ihmisiäkin. Tiedän, että jossain voi olla linnunsulkia pilvin pimein. Asun kuitenkin paikassa, jossa niitä harvoin näkee. Ennen kun aloin niitä kerärä (aloin kiinnittää niihin huomiota), en niitä missään ollut nähnytkään. Nyt löydän niitä mitä ihmeelisimmistä paikoista ja näen jopa niiden tippuvan taivaalta suoraan eteeni. Niitä ilmestyy myös sisätiloihin, olen poiminut kirjaston lattialta, kaupasta, ja kotinikin lattialta. Itselläni on tunne, että ne ovat minulle jokin sanoma. Kun olen niitä kerännyt tarpeeksi, voi, olla, että taas en niitä enää huomaakaan (vaikka niitä sitten edellen onkin). Eikös ihminen näe sitä mitä haluaa. Mihin keskittyy se lisääntyy elämässä. Olen päätynyt itse siihen, että ne tuovat minulle lohtua ja suojelusta. Ja vapauttavat minua menneisyyden kahleita, antavat minulle kuin symbolisesti siivet, lentää omilla siivilläni vaikeiden aikoijen jälkeen. No, ei minulla ainakaan vielä ole syyhyjä, en pelkää kirppuja. En näe niitä kirppupesinä vaan kauniina erivärisinä ja kokoisina sulkina, joita asettelen pieneen maljakkoon, joka on nyt kuin taideteos!

Ole onnellinen sulista joita löydät, ne ovat merkki suojelusta sinulle matkalla valoisampaan tulevaisuuteen. Sinua kannatetaan vaikeuksien yli. Enkelit auttavat ja tukevat aina kun pyydät sitä. Muista myös kiittää siitä. Sulkia ei välttämättä tarvitse kerätä ja säilyttää, riittää että näet niitä ja havahdut. Olet herkistynyt aistimaan verhon toista puolta. Hienoa ja mukavaa elämää jatkossakin enkeleiden maailmassa!

• sinulle----
        Enkelit kirjoitti:

Ole onnellinen sulista joita löydät, ne ovat merkki suojelusta sinulle matkalla valoisampaan tulevaisuuteen. Sinua kannatetaan vaikeuksien yli. Enkelit auttavat ja tukevat aina kun pyydät sitä. Muista myös kiittää siitä. Sulkia ei välttämättä tarvitse kerätä ja säilyttää, riittää että näet niitä ja havahdut. Olet herkistynyt aistimaan verhon toista puolta. Hienoa ja mukavaa elämää jatkossakin enkeleiden maailmassa!

Uskotko ja luotatko Jumalan johdatukseen ja uskotko että Jumala on kaikkivaltias ja Jeesus Kristus on Jumalan poika joka vuodatti verensä meidän syntiemme tähden?

Eli toisinsanoen, oletko kasteen saanut kristitty?

• Siipineito
        Enkelit kirjoitti:

Uskon enkeleihin ja Jumalaan. Uskon, että minua suojellaan ja johdatetaan. Rukoilen päivittäin johdatusta, että eteeni tulisi se mitä juuri minä tarvitsen ja luotan siihen. Olen alkanutkin nyt jättää sulkia maahan, en enää ole kerännyt kaikkia, hyvä mieli tulee jo pelkästä sulkien näkemisestäkin. Niistä tulee luotavainen olo ja tunnen myös kuin jokainen niistä symbolisesti kohottaisi omanarvontuntoani. Onhan sanontakin, että saa sulan hattuun, kun saa arvostusta. Näen muutenkin paljon asioita symbolisesti. Unissa ja mitä suuremmassa määrin nykyään myös valveilla. Sama symboliikka mielestäni koskee unia ja valve-elämää.

• sinä et
        Siipineito kirjoitti:

Uskon enkeleihin ja Jumalaan. Uskon, että minua suojellaan ja johdatetaan. Rukoilen päivittäin johdatusta, että eteeni tulisi se mitä juuri minä tarvitsen ja luotan siihen. Olen alkanutkin nyt jättää sulkia maahan, en enää ole kerännyt kaikkia, hyvä mieli tulee jo pelkästä sulkien näkemisestäkin. Niistä tulee luotavainen olo ja tunnen myös kuin jokainen niistä symbolisesti kohottaisi omanarvontuntoani. Onhan sanontakin, että saa sulan hattuun, kun saa arvostusta. Näen muutenkin paljon asioita symbolisesti. Unissa ja mitä suuremmassa määrin nykyään myös valveilla. Sama symboliikka mielestäni koskee unia ja valve-elämää.

näköjään johdatusta havaitse vaikka se tuotaisiin lautasella sinun eteesi koska olet niin uppoutunut symboleihin.

AVAA SILMÄSI!

Lopeta symbolien tuijottaminen ja sitävastoin tiedä ja ymmärrä!

• hosanna
        Siipineito kirjoitti:

Olen iloinen puolestasi, Jumala selvästi puhuu sinulle ja vuodattaa suojelustaan. On uskomatonta miten erilaisilla tavoilla Jumala voi osoittaa että Hän välittää. Ja mikä parasta, parantaa haavat ja vahvistaa uusia koettelemuksia varten. Siunausta :)

• höyhen
        suinkaan kiinnostunut? kirjoitti:

Ovatko henkiset asiat, selvänäkö ja ennustaminen kuitenkin niin mielenkiintoisia että haluat aina uudestaan tulla tänne palstalle tutustumaan noihin asioihin? Jos niitä ei Sinulle kerran ole, niin miksi käyt täällä säännöllisesti? Toivotan Sinulle mielenkiintoista matkaa!

Jotku tiputttelee ja tuo sulkia. nillä on jollekin ryhmälle joku merkitys. Nyt on kaauheesti kaupallista enkeli kauppatavaraa, jolla ei ole merkitystä uskonollisesti tai lahkojen kanssa. Tuo sulkien tuominen, nyt ei ole pahimmasta päästä ihmisten teoista. Ehkä joku ryhmittymä haluaa auttaa tai merkkailee jotenkin joitakin paikkoja, joissa asiat ei ole niin kuin pitäisi olla. Jotku enkeliryhmät ja uskonolliset ryhmät ei pidä ennustamisesta ainakaan kaupallisessa mielessä. Mitä se kellekkään kuuluu mitä kukin tekee, kun ei tee paskamaisuuksia toisille. Itse taidat provosoida ja urkkia toisten asioita, tekemisiä ja olla julkisesti mollaamassa. Kerto vaan heikosta itsetunnosta ja narsistisesta persoonasta, toisten arvostelu ja alentaminen. Uskokoon vaan jokainen mihin haluaa kaikella kunnioituksella.

• Anonyymi

Minunkin eteeni niitä ilmestyy tämän tästä 💖 ja jokin tarkoitus niillä täytyy olla.

• Luuviulu*

Alkuperin enkeleillä ei ollut siipiä.

Antiikin taiteen vaikutuksesta kirkkotaiteessakin enkeleille alettiin jossain vaiheessa maalata siivet, jotta heidät voisi erottaa kuolevaisista. Enkeleiden ajateltiin koostuvan valosta ja eetteristä.

• sulkasatoaika

skywalkers

viestintuojat

dakinit

messengers

käytä noita hakusanoina ja etsi tiibetiläisyyteen ja shamanismiin liittyviltä sivuilta.

Sulkien löytyminen on aina ollut merkki minulle että nyt on taas aktiiviaika ja juttuja tapahtuu.
      Pidä hauskaa, anna mielikuvituksesi lentää, sulat tulevat seuraamaan sinua aina, vaikka välillä olisi jotain taukoa.

Kun sulkasatokausi on päällä, pane merkille, kirjoita muistiin tapahtumia elämässäsi siltä ajalta, ketä tapaat, mitä tapahtuu, vaikka ihan tavallisia asioita. Vuosien kuluessa näet punaisen langan :D

• Bur

Itsekkin löytelen sulkia ja käytän nuolimateriaaleina, kuten esi-isät konsanaan.
      Sulkiahan on tosiaan ihan kaikkialla, melkeen kuin elukan/ihmisen karvaa.

Metsät on pullollaan, kannattaa varsinkin kuoppiin tiirailla sun muuta koska sulat kevyinä ottaa tuulta allensa ja lentää sinne loogisimpaan paikkaan.

Risukkoihinkin jäävät kiinni, välillä löytää ihan hyväkuntosia kun rauhallisesti käy kasan läpi.

Kaupungilla löytää usein paikoista joissa on ovi tai akkuna auki, ja samasta syystä sinne lentäneet, olet vain tarpeeksi tarkkaavainen huomataksesi/välittääksesi.

On ne vaan niin kauniita, mutta ettehän te nyt revontuliakaan jumalan merkkinä pidä?

Jos jotain eriskummallista tahtoo sulista löytää, se voisi tosiaan olla se että miten ihmeessä me osaamme niitä hyödyntää, sekä kuinka muinaiset esi-isämme ovat käsitelleet fysiikkaa juuri niitä sulkia pohtimalla..

• yxnäkijä

jos sulkia löytyy ulkoa...niin hei haloo!!!!! ne on ulkolintujen sulkia, eri asia jos sulkia löytyy sisältä esim. siivouspäivän jälkeen kun tietää että on mahdotonta niitä sisältä muuten löytää on hippasen eri juttu, silloin tietää löytävänsä enkelin tuoman sulan. Tai esim. taskusta jos löytyy. älkää nyt olko niin pellejä että ulkona kuvittelette niiden olevan

• Linnut_vastuussa_asiasta

Höyheniä tippuu useimmiten tyynyistä ja untuvahöyhentakeista, joissa niitä aika yleisesti materiaalina käytetään. Ja jos ulkona, metsästä, maastosta, tai ihan vaikkapa tavalliselta kävelykadulta sattuu löytämään sulkia, niillekin on olemassa ihan järkevä ja luonnollinen selitys. Tiettyinä aikoina vuodesta linnuilla on sulkasato, jolloin ne tiputtavat vanhat sulkansa ja höyhenensä pois. Kauoungeissakin on lintuja, mm. puluja. lokkeja ja varislintuja.

Tämä on aivan luonnollinen, tähän maailmaan kuuluva selitys. Nk. kaikelle ja kaikkeen on olemassa aina rationaalinen selitys. Ja jos ei usko, niin kannattaa lähettää löytämänsä höyhen, tai sulka jollekin analysoitavaksi.

• Maanpäällistä_menoa

Edelliseen kirjoitukseen pujahti kirjoitusvirhe sanankohdalla kaupunki. Eli lause kuului oikeasti näin: Kaupungeissakin on lintuja, mm. puluja, lokkeja, ja erilaisia varislintuja.

• Anonyymi

Itse aloin myös avioeron jälkeen löytää sulkia ja höyheniä. Olin pitkään surullinen ja allapäin. Pohdiskelin asioita mielessäni jatkuvasti. Jos näin harmaan/musta höyhenen, tiesin, että jotain ikävää tapahtuisi pian. Valkoinen höyhen toi lohtua ja sai hymyilemään. Kun käy läpi kärsimystä, alkaa kiinnittää enemmän huomiota ympäristön pieniin merkkeihin ja ohjaukseen. Olen myös huomannut, miten paljon toisen, tuntemattomankin puolesta rukoileminen voi saada aikaan. Tästä on monta hyvää esimerkkiä.

• Anonyymi

Mietihän ihan maalaisjärjellä, suomi on täynnä lintuja, miks ihmeessä ei puistoissa, peltojen lähistöllä, pihoilla olisi sulkia, niitähän on tää maailma täynnä, kun niitä nyt irtoaa linnuista jatkuvasti :) Ei kai tähän selvänäkijää tarvita, muutenkaan ehkä niin kannata niiden juttuja uskoa, eihän ne teidän tulevaisuudesta mitään oikeeta tiedä :) Mäkin oon sitä työtä tehnyt, puhunut paljon paskaa ja ihmiset vielä uskoo kaiken :)

• Anonyymi

Jos täällä on ketään ihmistä joka ymmärtäö symboliikasta ja muinasuuden kunniottamisesta yhtään mitään... (tai siitä mitänemme edes osaa ymmärtää, mutta 100% vatmaba totuukdiamme selvitämme... lue:

Yksittäisen sulan SAAMINEN urotyöstä/viisaudesta ja kunnioituksesta on mm. intiaaneille kunniamerkki. Siksi mokilla intiaaneilla olibsulkapäähineet, useimmilla heimoissa vain yksi.

Nykymaailmassa sulka SYMBOLOI vapautta, toivoa, ekstaattisen kokemuksen kokenutta (shamismissa) toispuoleista, elämää kuoleman jälkeen, esi-isiämme, rohkeutta (olla oma itsensä nykyään) ja on kuin amuletti oli aikoinaan.

Kypärässäni on kiinnitettynä sulka, on aina ollut. Se on minulle suoja. Mutta myös rohkeuden ja vapauden merkki..

Musta sulka on yleensä taistelijan ja henkisen vahvuuden muistutus löytyessä yllättäen.
      Vaalea tai valkoinen sulka on viesti; joku ajattelee sinua hyvällä.
      Hän voi olla nuori, vanha, edesmennyt, mutta aina positiivinen merkki. Toivo, onni ja enne jostain hyvästä.
      poikkeus:
      Nuori yksittäinen höyhen (pieni sulka) on merkki kuolemasta ja murheesta , muttei kohdistu löytäjään.

• Anonyymi

Sori typot, just nukahtamassa...

• Anonyymi

Vain sinä itse voit vastata tuohon.

Symbolien käyttö henkimaailman viestintänä ei mene siten, että alat löytää tavaraa X ja sen jälkeen mietit, mitä se tarkoittaa.

Sen sijaan se menee niin, että sinä ensin asetat symbolille merkityksen. Sen jälkeen symboleita alkaa ilmestyä elämääsi niinä hetkinä, kun tarvitset niitä.

Minä olen asettanut rahalle symboliarvon. Olen kertonut elämääni kuuluville näkymättömille olennoille, että raha symboloi minulle heidän rakkauttaan ja huolenpitoaan minua kohtaan. Rahaa on tullut mukavasti. Samalla tavalla voit asettaa jollekin esineelle jonkin symboliarvon ja katsoa, mitä sitten tapahtuu. Olen kuullut, että joku muu on asettanut esimerkiksi luonnonvalolle merkitykseksi rakkauden ja huolenpidon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe