Nyt laukeaa...

Puutostila

Nyt laukeaa, tarkoitan samppakalja pullo.

Tulee lauantaina kaksi vuotta täynnä puutostilaa. Saa puoliso kysellä mitä nyt juhlitaan. Ei ole tainnut itse huomata ajankulumista.

Mitä kuuluukaan Línalle ja aviovaimo41v:lle? Oletteko vielä puutteessa vaiko onko tilanne lauennut kohdaltanne onnellisesti?

10

2311

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma007

      Moikka vaan Puutostila, mutta kysyisin mikä on johtanut tähän tilanteeseen. Jos itse joutuisin tälläiseen tilanteisiin niin varmaankin valitsisin vieraissa käynnin. Entä mikäs sinut saa pysymään kotona... poissa vieraista "pippeleistä"? Kaksi vuotta on kuitenkin pitkä aika ja luulisi jo uskollisimmankin vaimon alkavan katselevan jo ympärilleen. Ihan vaan kyselen uteliaisuuttani.

      • Puutostila

        Terve vaan Jorma007. Olen kylläkin mies ja mikäli haluat perehtyä paremmin minun "ongelmaani" niin selaile vanhempia keskustelaiheita niin löydät samalla nimimerkillä aiheen.


    • Aviovaimo41v

      Oma selibaattini päättyi jo keväällä!
      Mieheni selibaatti jatkuu.....

      Ja nyt olen löytänyt miehen, jonka kanssa on jutut sen verran vakavia, että harkitsen avioeroa pihtaristani.

      Haluaisin myös kuulla mitä kuuluu Linalle ja Jandylle?

      Onko jollakin tallessa ne Jandyn keksimät laulun sanat? En huomannut silloin kopioda niitä, ennen kuin vanhenivat täältä. On muuten tosi hyvin keksityt sanat!

      • Puutostila

        Onnea. Ja hienoa että olet löytänyt itsellesi uutta ja toimintarikasta seuraa. Jokaisellahan pitäisi olla oikeus onneen.


        Itsellä ei ole ilmeisestikään rohkeutta/uskallusta erota, tärkeimpänä syynä, (selittelyn makua), upea ja viehättävä lapsi, ei tunnu oikealta "viedä" häneltä onnellista ja turvallista lapsuutta. Eli vielä täytyy odotella.


      • Aviovaimo41v
        Puutostila kirjoitti:

        Onnea. Ja hienoa että olet löytänyt itsellesi uutta ja toimintarikasta seuraa. Jokaisellahan pitäisi olla oikeus onneen.


        Itsellä ei ole ilmeisestikään rohkeutta/uskallusta erota, tärkeimpänä syynä, (selittelyn makua), upea ja viehättävä lapsi, ei tunnu oikealta "viedä" häneltä onnellista ja turvallista lapsuutta. Eli vielä täytyy odotella.

        Pakkoselibaattini kesti siis 6v ja 1kk !!!

        Ja niistä kuukausista kadun jokaista, jonka olin ilman! Ratkaisu olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten.

        Nimimerkille Puutostila toivotan voimia paljon!
        Muistathan, että ei lapsikaan ole onnellinen liitossa, jossa vanhemmat eivät voi sietää toisiaan!
        Tosin en tiedä miten huono tilanne teillä kotona henkisellä tasolla on?


    • jjkl

      Ja minä kun valittelin 2kk selibaattiani.

      Mutta että 2v (tai ton yhen viestin 6v!) kuulostaa rikokselta ihmisyyttä ja ennenkaikkea miehisyyttä kohtaan (kohta tiukkapipot teilaa meitsin).

      Mutta onnittelut ja osanotot 2v päivän johdosta!

      • että teilaa

        Jos joku yrittää, niin minä ainakin pidän rintamaa kun muut miehet kokoavat voimiaan! On se jo saatana jos parisuhteessa ei saa seksiä ja kun pihtaajasta valittaa niin tiukkapipot vielä painaa päälle syyllistämään!

        Tulkaa tiukkapipot, minulla riittää kyllä kommentoitavaa vaikka muut vetäytyisivät!


      • jkll
        että teilaa kirjoitti:

        Jos joku yrittää, niin minä ainakin pidän rintamaa kun muut miehet kokoavat voimiaan! On se jo saatana jos parisuhteessa ei saa seksiä ja kun pihtaajasta valittaa niin tiukkapipot vielä painaa päälle syyllistämään!

        Tulkaa tiukkapipot, minulla riittää kyllä kommentoitavaa vaikka muut vetäytyisivät!

        That's the spirit!


      • feminiini77

        Siis että pitkä selibaatti on mielestäsi rikos MIEHISYYTTÄ kohtaan? Voiko pitkä selibaatti olla ollenkaan rikos naiseutta kohtaan, jos naisen kumppani pihtaa?? Ei varmaan sinun mielestäsi, senkin sovinisti!!! Ajattelutapasi viittaa syvään sovinismiin ja siihen, että seksi on oikeus vain miehelle! Ja sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa, sorry!!!


      • Mieti uudelleen
        feminiini77 kirjoitti:

        Siis että pitkä selibaatti on mielestäsi rikos MIEHISYYTTÄ kohtaan? Voiko pitkä selibaatti olla ollenkaan rikos naiseutta kohtaan, jos naisen kumppani pihtaa?? Ei varmaan sinun mielestäsi, senkin sovinisti!!! Ajattelutapasi viittaa syvään sovinismiin ja siihen, että seksi on oikeus vain miehelle! Ja sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa, sorry!!!

        Kirjoittaja tarkoitti varmaankin ennenkaikkea "miehistä itsetuntoa". Et tämä mikään mies-nais -kysymys ole loppujen lopuksi. Surullisista parisuhdepulmista, ihmisten tunnesolmuista enemmänkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe