8.3 syntyneet

kalat

Minkälaisia te 8.3 syntyneet kalat olette luonteeltanne? esim. Miten reagoitte eritilanteissa ja kompromisseissa? Oletteko luovia tai muuten taiteellisia? Musiikkimakunne? Vastatkaa mahdollisimman laajasti ja kertokaa persoonastanne!

8

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut joku muu

      En ole itse syntynyt 8.3. Kaverini on todellakin musikaalinen (soittaa itse) ja dikkaa popahtavasta musiikista. Ei uskalla sitoutua on kieltämättä aina vähän sellainen vasta rannan kiiski. Mies josta ei saa mitään selvää. Utopistinen taivaan rannan maalari, mutta ihan herkullinen.

    • ...

      - taivaanrannan maalari, voin viettää tunteja pelkästään haaveillen
      - taiteellinen, tykkään piirtää
      - musikaallinen, soitan kitaraa
      - rakastan kuunnella kavereita :) ja niitten ongelmia :D
      - ehkä vähän sulkeutunu
      - marttyyri
      - joskus saatan olla vähän huomionkipee :D
      - herkkä/tunteellinen
      - laiska
      - hyvä muisti
      - ongelmat ja stressi ratkee alkoholilla, tupakalla
      - syömishäiriö.. toiki oli nyt pakko lisätä tohon.

      tossa nyt luonne enimmäkseen :) osa saattaa tietenki johtuu nousevasta merkistä :)

      • 8.3

        Katoppas 99% samaa! Koska en juo😏 Syömishäiriöitä, laiska, herkkä ja sulkeentunu jne. Mietinpähä ketä muita on syntynyt naisten päivänä😂


    • jep!!!

      Naistenpäivänä olen myös syntynyt! Vähän riippuu tilanteesta, miten reagoi asioihin. Yleensä voimakkaasti jokaiseen tunnetilaan. Kompromisseissa aika itsepäinen, mutta osaan myös kuunnella toistakin/toisiakin osapuolia. Musiikkimaku ihan laidasta laitaan. Kaikki käy! Herkkä mutta samalla "vahva", tempperamenttinen, rauhallinen, villi jne :D

    • 8.3.-63

      En käytä alkoholia kovinkaan paljoa ja tupakoinnin olen lopettanut aikapäiviä sitten.
      En osaa soittaa juurikaan mitään instrumenttia enkä ole mitenkään erityisesti taiteellisesti lahjakas. HOROSKOOPIT on täyttä hömppää...

    • 8.3.muusikko

      Olen muusikko, ihan ammatti. Hyvä soittamaan. Ihmiset itkee kun soitan, menee niin syvälle soitto.

      Syntynyt 8.3.
      Muita muusikoita jotka ovat syntyneet samana päivänä: Tapani Rautavaara ja Anneli Sari.

      Edellä luetellut (...) luonteenpiirteet täsmää melko hyvin, joskaan ei ihan kaikki.

      Onpa täällä ollut hiljaista.
      Viimeksi joku käväissyt v 2008, eli noin 10 vuotta sitten

    • edellinen

      Siis Tapio Rautavaara.
      (Kauhee moka, sori).

    • Pinkfish

      Olen luotettava, äärimmäisen lojaali ystävilleni, villi, outo, laiska, haaveellinen. Toisaalta hyvinkin skarppi, enkä koskaan jätä hoitamatta asioita, jotka olen luvannut hoitaa. Soitan, laulan, piirrän ja kirjoitan. Rakastan nauraa ja pitää hauskaa kaikin tavoin. Rakastan myös viinan kanssa läträämistä ja ihmissuhdekiemuroita. Olen romanttinen ja herkkä, mutta tarvittaessa raivoisan ärhäkkä. Huumori, erityisesti musta sellainen, ohjaa maailmankatsomustani, ts. kaikelle voi nauraa. Vaikka olen taiteellinen, olen akateemisesti koulutettu. Olen utelias ja laiskuudestani huolimatta haluan jatkuvasti oppia uutta. Vaikka ajoittain olen hyvinkin melankolinen, jopa erakkomainen, rakastan elämää, ystäviäni ja kaikkea tätä absurdia sekamelskaa yli kaiken. Ihan best.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe