Tapasin tässä kaurismiehen ja menetin sydämmeni. Hän tuntuu niin hyvältä ja katsoo niin kaunnisti, että olen mennyttä.Hänen kosketuksessa on kemiaa. Miten ihmeessä saisin hänen kiinnostuksena säilymään? Olen jousimiesnainen eli sovimmeko edes yhteen?
Vastaukset 4
- vecimies
todella hyvin tai sitten ette ollenkaan. :D Katso teidän kuumerkit vaikka astro.fi sivulta. Se kertoo sitten enemmän. :)
- The Sarvi
Törmäsin lomalla leijonamieheen, on siis niiin leijona, niiin leijona! Täytyypä käydä kurkkaamassa astrossa, onko meillä tulevaisuutta:D
Olen siis niiiin rakastanut, että hyvää päivää! Voisin olla vaikka sen sylikoira, tai talutusrakki:D Wuh! - vecimies
The Sarvi kirjoitti:
Törmäsin lomalla leijonamieheen, on siis niiin leijona, niiin leijona! Täytyypä käydä kurkkaamassa astrossa, onko meillä tulevaisuutta:D
Olen siis niiiin rakastanut, että hyvää päivää! Voisin olla vaikka sen sylikoira, tai talutusrakki:D Wuh!että olet hyvin hyvin rakastunut. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin.
- The Sarvi
The Sarvi kirjoitti:
Olen siis niiiin rakastanut, että hyvää päivää! Voisin olla vaikka sen sylikoira, tai talutusrakki:D Wuh!vitsituulella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1501912- 1321095
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1111076- 47961
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72918- 53799
- 38707
- 34667
- 64652
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan238651