Googleen triumph thunderbird 1600 ja hups se on nyt julkistettu
hmmmm
7
2204
Vastaukset
- kehiin!!!!
Esim. tuolta löytyy uus malli: http://hellforleathermagazine.com/2008/07/2009-triumph-thunderbird-1600.html
- trumppailija
No joko on kuvat katsottu kertokaa rehellinen mielipide menikö triumph täysin metsään uuden mallin kanssa ja mitä mieltä nimestä thunderbird eiii hyvä vai? Niin ja jos hyviä viritys vinkkejä efi bonneen niin kertokaa
- ghfh
ihan HD softail kopiolta. Vain tuo konehuone paljastaa eron, niinkuin siinä tekstissäkin todetaan...
http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/HarleyDavidson/2006/wallpaper/Softail_Night_Train.jpg - tilavuutta on !
ghfh kirjoitti:
ihan HD softail kopiolta. Vain tuo konehuone paljastaa eron, niinkuin siinä tekstissäkin todetaan...
http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/HarleyDavidson/2006/wallpaper/Softail_Night_Train.jpgsiisti pyörä !
Onkohan millaiset tärinän vaimentimet oltava, kun parallel twin se on !!!
- 600 600 cc !!!!!!!!! takooooo!!!!!!!!! - 1600 se oli
tilavuutta on ! kirjoitti:
siisti pyörä !
Onkohan millaiset tärinän vaimentimet oltava, kun parallel twin se on !!!
- 600 600 cc !!!!!!!!! takooooo!!!!!!!!!-----siis 800 800 cc ..takoo samaan tahtiin !!
voi siinä limppu täristä jo ? - ehkä namm
Kuvat katsottu oikein ajatuksen kanssa. Tein itseäni varten vertailu kohteeksi lajitelman jossa oli American ja Speedmasterin kuvat uutuuden rinnalla. Annoin alkumielenkiinnon laantua ja aamukahvia siemaillessa olen mielipidettä koittanut saada kasaan. Ensinnäkin nimi on Triumhin imakoon osunut kohdalleen mutta ulkonäkö ei ole samaa linjaa mitä on totuttu ja se poikkeaakin huonompaan suuntaan,minun mielestäni. Tätä samaa sopivasti osui kommentoimaan sydämmensä hd:lle menettänyt softail mies ja hän löysi ison kasan yksityiskohtia jotka ei tee uutuudesta hd:kopiota,siis arvonsa tunteva softailisti vahvisti,ei ole kopio. Sensijaan häneltä tuli selvä oma mielipide millainen olisi tullut uutuuden ulkonäön olla. Vuoden 2007 Musta America on kuulema hänen mielestään yksi kauneimmista moottoripyöristä johon ei hänenkään mielenkiinto ole vielä kyllästynyt. Joten yhteistuumin olimme sitä mieltä että juuri tuo kyseinen Triumph kaunokainen olisi sopinut paremmin uutuuden ulkonäön suunnittelun pohjaksi.
- rengit puhuu
ehkä namm kirjoitti:
Kuvat katsottu oikein ajatuksen kanssa. Tein itseäni varten vertailu kohteeksi lajitelman jossa oli American ja Speedmasterin kuvat uutuuden rinnalla. Annoin alkumielenkiinnon laantua ja aamukahvia siemaillessa olen mielipidettä koittanut saada kasaan. Ensinnäkin nimi on Triumhin imakoon osunut kohdalleen mutta ulkonäkö ei ole samaa linjaa mitä on totuttu ja se poikkeaakin huonompaan suuntaan,minun mielestäni. Tätä samaa sopivasti osui kommentoimaan sydämmensä hd:lle menettänyt softail mies ja hän löysi ison kasan yksityiskohtia jotka ei tee uutuudesta hd:kopiota,siis arvonsa tunteva softailisti vahvisti,ei ole kopio. Sensijaan häneltä tuli selvä oma mielipide millainen olisi tullut uutuuden ulkonäön olla. Vuoden 2007 Musta America on kuulema hänen mielestään yksi kauneimmista moottoripyöristä johon ei hänenkään mielenkiinto ole vielä kyllästynyt. Joten yhteistuumin olimme sitä mieltä että juuri tuo kyseinen Triumph kaunokainen olisi sopinut paremmin uutuuden ulkonäön suunnittelun pohjaksi.
ja teidän tunareitten ja handyttajien mielipiteillä ei ole minkäänlaista merkitystä.... ei siis mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779