kaksi nuorta yhdessä, katseet
vielä ujoja, arastellen
toisiaan
ruusu nupussaan, kehittäen
itseään
pieni hetki, käsi
koskettaa toista
rakkauden ensi hetki
maailma tulvillaan
perhosia
naurua huoletonta, se
riittää
nuori rakkaus
11
488
Vastaukset
- ilo elämästä
ja tunne suuri voi olla huoletonta oli kyseessä sitten vanha tai nuori. Nuori joskus elämän edessä saattaa liiankin vakavasti kaiken ottaa, vanhempana voi jo vähän irrottaa. ;)
- kaikki on vielä edessä
älköön kukaan hajottako sitä
nuori ei ole vielä kokenut
niinkuin vanhempi ihminen on
nuori ottaa vakavasti, nyt voi
tosiaan vähän irrotella löysin ottein;)
tunne voi olla huoleton iässä kuin iässä,
mutta ensirakkaus....
Kaunista,nuorta kuin
viattomuuden ensi
hedelmää,joka odottaa
aukeavaa Rakkauden
luvattua Ruusutarhaa,
jossa Elämän realiteetit
kaikkineen on edessä
päin- toiveikkaana.
Niin kuin pitääkin olla.
Juuri tälläistä se on
kun pehmeän sirosti
kuvaat hienoilla
sana valinnoilla.
Runo josta jopa me
keski-ikäiset muistelemme
ja haaveilemme omalta
osaltamme.
Nätin siro ja pehmeä Runo.- sydämet heillä
kaksi ihmislasta, kokeilemassa uutta elämää.
Niin iki-ihanaa...niinkuin se olikin. kiitos. sydämet heillä kirjoitti:
kaksi ihmislasta, kokeilemassa uutta elämää.
Niin iki-ihanaa...niinkuin se olikin. kiitos.Kyllä...ja Onnea heille Paljon.
Minä myös Kiitän.
Toivotan Hyvät Yöt
kuin Aamutkin.- sinulle, kun vastasit ja
dolan kirjoitti:
Kyllä...ja Onnea heille Paljon.
Minä myös Kiitän.
Toivotan Hyvät Yöt
kuin Aamutkin.välitän toivotuksesi heille.
Hyvää huomenta myös sinne
Näsijärven rantaan. sinulle, kun vastasit ja kirjoitti:
välitän toivotuksesi heille.
Hyvää huomenta myös sinne
Näsijärven rantaan.Huomenet vastaanotettu
Auringon kera
ja nyt sitten
Päivä terveiset.- aurinkoon, joka on hukassa
dolan kirjoitti:
Huomenet vastaanotettu
Auringon kera
ja nyt sitten
Päivä terveiset.vai sinne se jäi paistelemaan
eikä päässyt tänne p-poh.maalle
ei sada onneksi, mutta niitäkin
voi tulla, toivon mukaan ei.. aurinkoon, joka on hukassa kirjoitti:
vai sinne se jäi paistelemaan
eikä päässyt tänne p-poh.maalle
ei sada onneksi, mutta niitäkin
voi tulla, toivon mukaan ei..Terve...nyt vasta aamulla alkoi
paistamaan,sillä edelliset
päivät täällä Treen Näsin
seuduilla on ollut edellis
päivinä tälläistä...
...lorinaa,litinää,läiskintää
tihu ja sumutus tyyppistä
arvailu harmaa sekoitusta
seassa pientä pilkkeenkin
siritystä.
Tämä aamu näyttää
kirkkaan keltaista
kirkkaan sinistä
- maailmaa.
Mielelläni tätä iloparaatia
lähettäisin myös sinne. Morjens.
- minä täällä
Koskettaa varoen,
hiljaa,hellästi,
milloin tulee aika,
oikea hetki?- * * * * * *
kohtalo on määräävä
milloin oikea aika on
hiljaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701