nuori rakkaus

* * * * * *

kaksi nuorta yhdessä, katseet
vielä ujoja, arastellen
toisiaan

ruusu nupussaan, kehittäen
itseään

pieni hetki, käsi
koskettaa toista

rakkauden ensi hetki
maailma tulvillaan
perhosia

naurua huoletonta, se
riittää

11

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilo elämästä

      ja tunne suuri voi olla huoletonta oli kyseessä sitten vanha tai nuori. Nuori joskus elämän edessä saattaa liiankin vakavasti kaiken ottaa, vanhempana voi jo vähän irrottaa. ;)

      • kaikki on vielä edessä

        älköön kukaan hajottako sitä
        nuori ei ole vielä kokenut
        niinkuin vanhempi ihminen on

        nuori ottaa vakavasti, nyt voi
        tosiaan vähän irrotella löysin ottein;)

        tunne voi olla huoleton iässä kuin iässä,
        mutta ensirakkaus....


    • Kaunista,nuorta kuin
      viattomuuden ensi
      hedelmää,joka odottaa
      aukeavaa Rakkauden
      luvattua Ruusutarhaa,

      jossa Elämän realiteetit
      kaikkineen on edessä
      päin- toiveikkaana.

      Niin kuin pitääkin olla.

      Juuri tälläistä se on
      kun pehmeän sirosti
      kuvaat hienoilla
      sana valinnoilla.

      Runo josta jopa me
      keski-ikäiset muistelemme
      ja haaveilemme omalta
      osaltamme.
      Nätin siro ja pehmeä Runo.

      • sydämet heillä

        kaksi ihmislasta, kokeilemassa uutta elämää.
        Niin iki-ihanaa...niinkuin se olikin. kiitos.


      • sydämet heillä kirjoitti:

        kaksi ihmislasta, kokeilemassa uutta elämää.
        Niin iki-ihanaa...niinkuin se olikin. kiitos.

        Kyllä...ja Onnea heille Paljon.

        Minä myös Kiitän.

        Toivotan Hyvät Yöt
        kuin Aamutkin.


      • sinulle, kun vastasit ja
        dolan kirjoitti:

        Kyllä...ja Onnea heille Paljon.

        Minä myös Kiitän.

        Toivotan Hyvät Yöt
        kuin Aamutkin.

        välitän toivotuksesi heille.
        Hyvää huomenta myös sinne
        Näsijärven rantaan.


      • sinulle, kun vastasit ja kirjoitti:

        välitän toivotuksesi heille.
        Hyvää huomenta myös sinne
        Näsijärven rantaan.

        Huomenet vastaanotettu
        Auringon kera

        ja nyt sitten

        Päivä terveiset.


      • aurinkoon, joka on hukassa
        dolan kirjoitti:

        Huomenet vastaanotettu
        Auringon kera

        ja nyt sitten

        Päivä terveiset.

        vai sinne se jäi paistelemaan
        eikä päässyt tänne p-poh.maalle
        ei sada onneksi, mutta niitäkin
        voi tulla, toivon mukaan ei..


      • aurinkoon, joka on hukassa kirjoitti:

        vai sinne se jäi paistelemaan
        eikä päässyt tänne p-poh.maalle
        ei sada onneksi, mutta niitäkin
        voi tulla, toivon mukaan ei..

        Terve...nyt vasta aamulla alkoi
        paistamaan,sillä edelliset
        päivät täällä Treen Näsin
        seuduilla on ollut edellis
        päivinä tälläistä...

        ...lorinaa,litinää,läiskintää
        tihu ja sumutus tyyppistä
        arvailu harmaa sekoitusta
        seassa pientä pilkkeenkin
        siritystä.
        Tämä aamu näyttää
        kirkkaan keltaista
        kirkkaan sinistä

        - maailmaa.

        Mielelläni tätä iloparaatia
        lähettäisin myös sinne. Morjens.


    • minä täällä

      Koskettaa varoen,
      hiljaa,hellästi,
      milloin tulee aika,
      oikea hetki?

      • * * * * * *

        kohtalo on määräävä
        milloin oikea aika on
        hiljaa...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe