Vihaan elämää

sara.

Oon kohta viikon ahminut putkeen ja lihon koko ajan. En osaa edes oksentaa. En tajuu miten en pysty oleen ahmimatta. Vihaan itseäni ja aiheutan mielipahaa muille. Puolen vuoden aikana laihduin n. 5 kg, nyt lihon taas entisiin mittoihin. Kaikki menee aina pieleen...

5

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämän vihaaja

      Mäkin olen taas alkanut ahmimaan ruokaa. Noin pari vuotta sitten mulla todettiin BED, kun lihoin lyhyessä ajassa monta kymmentä kiloa, osa lihomisesta kyllä johtui lääkkeistä. Kun painoni oli ylittänyt 100 kg, tajusin vihdoin etten voi jatkaa sitä elämäntapaa, silloin, siis tätä ennen en tehnyt muuta kun söin ja nukuin. Yöllä heräsin siihen että mun teki mieli herkkuja-joten söin niitä, aamulla heräsin karkkia tms. suussa, päivän mittaan söin kaikkea mihin rahani riittivät, mm. pitsaa ja hamppareita joka päivä, karkkien ja sipsien lisäksi. Rupesin laihduttamaan, lopetin lääkkeen, joka oli aiheuttanut minulle ahmimisvimman, lopetin syömisen, laihduin takaisin normaalipainoon-BMI 21, eli laihduin noin 40 kiloa. Nyt, tämä tilanne: olen taas joutunut syömään makeannälkää lisääviä lääkkeitä ja alkanut lihomaan, ostan taas kaikilla rahoillani herkkuja, käyn viereisessä kaupassa päivittäin, ajatuksena vain että jos nyt vielä tänään herkuttelen ja huomenna sitten lopetan. Olen tehnyt tätä muutaman viikon ja paino nousee. Kohta varmaan taas olen ylipainon puolella. Asialle täytyisi tehdä jotain, mutta tahdonvoimani ei riitä. Jos vaikka ajattelenkin että ostan nyt vain tupakkaa ja hedelmiä, en kaupassa enää sitä muista. En tiedä siis onko BED tullut jo takaisin, kun oon alle viikossa lihonut yli kolme kiloa, masentavaa mutta totta.

      • kohta liian lihava

        mullakin aina siirtyy kummasti seuraavaan päivään laihdutus..mutta nyt päätin että EN sorru ostamaan mitään herkkuja ! pudottaa pitäs 10 kiloa et ois unelma paino :S mut tuntuu niin kaukaselta haaveelta.


      • wannabethinner
        kohta liian lihava kirjoitti:

        mullakin aina siirtyy kummasti seuraavaan päivään laihdutus..mutta nyt päätin että EN sorru ostamaan mitään herkkuja ! pudottaa pitäs 10 kiloa et ois unelma paino :S mut tuntuu niin kaukaselta haaveelta.

        mulla on sama homma. kymmenen kiloo ainakin pitäis saada pois. ehkä jotain 60 painan. tai tod näk reilut koska huijaan itteeni aina. pari viikkoo syöny nyt ko possu. tai välipäiviä ollu joo, mut viikonloput pahimpia. mietin jos haluut antaa mailiosoitteen niin vois laittaa sähköpostia tai mesetellä.

        ite oon miettiny vhh dieettiä, koska oon yksinkertaisesti todennu, ettei sokeri sovi mulle. ja samoin leipätuotteiden kanssa voi lähtee käsistä, ite en leipää juuri ostakaan siks. välillä yrittäny tota ja on kyl paljon tasaisempi olo ollu sillo henkisesti.

        todellisuudessa mulla ei oo BED täysin vaan enemmänkin EDNOS. kerran viikkoon/kahteen ehkä oksennan mut siitä haluan eroon. anoreksiastahan tämä kaikki normaali syömiskäyttäytyminen lähti =)


    • tilanteessa.

      Tänään tuli tasan viikko siitä, kun tämä ahmimisputki alkoi. Että pikkusen vituttaa, kun on tullut 5 kg takaisin, jotka vasta laihdutin! En vaan voi hallita itseäni.. Tuntuu kuin jalat vain itsestään kävelisivät sinne kauppaan ostamaan kaikenmaailman herkkuja.. Ja kädet ottaa hyllystä suklaata, pullaa, munkkeja yms. Rahatkin alkaa olla jo vähissä...
      Mutta huomenna yritän aloittaa tosissani jonkinlaisen dieetin, jolla saisin nuo 5 kg pois, on niin kamalan turvonnut ja läski olo.

      • idie

        Minä laihdun. Pystyn siihen. En ahmi. En syö herkkuja.

        Mutta en kumminkaan pysty tähän yksin. Mulla pitäis olla koko maailma tukemassa ja sanomassa, että "älä syö".turhauttavaa ja masentavaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe