Hieno ääni tuolla Tapani Kansan tyttärelläkin on. Kyllä hän voittaa Anne Mattilat ja siskokset kirkkaasti.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=250853754
Laulunlahjoja tyttärelläkin
Zori
5
453
Vastaukset 5
Kyll lahjoja löytyy! Madeleinella on nätti ja kantavankuuloinen ääni.
- fanifani
Olen nähnyt Madeleinen muutaman kerran esiintyvän joulukonsertissa takavuosina ja silloin lauloi kuin pieni heleä-ääninen enkeli.
- ulinaa
Ei todellakaan voita Mattiloita tai edes muita. Täysin persoonaton ja kylmä ääni ja ulisee omituisesti.
- ei fani
kuin isänsäkkin on. Ei mitään tunnetta laulaessa.
Kyllä Mattilan siskoksilla on paljon kauniimmat äänet ym.... - grets
sitte yhtä helevettiä kun ei riitä Yksi vinkuva Kansa, pitää vielä vetää pentunsakkin mukanaan! No, jotenkinhan sitä pitää yrittää pinnalla pysytellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489