Parin viikon ajan tai ehkä ylikin nettimatkatoimisto myynyt olemattomia matkalippuja
hel-nyc-charlotte-orlando, kahden lipun hinta olis alle tuhat euroa, mutta ihme ja kumma lippuja ei löydy,
kään, aina kun varausjärjestelmä menee tilausvaiheesen, järjestelmä ei hyväksy lipun ostoa, mutta ihme ja kumma jos valitsee hinnan joka pari kolme satasta kalliimpi alkaa paikkoja löytyä, samallekin lennolle, johtopäätökseni on että yrittävät kalastella asiakkaita tyhjillä lupauksilla.
Soittaessani sinne sanoivat että lentoyhtiöllä hinnoitteluvirhe, mitä sitten vaikka olisi lentoyhtiön virhe, laittasivat faksii sinne niin oikaisisivat asian.
Huijaava nettimatkatoimisto
16
3831
Vastaukset
- M.J.M
Minä olen löytänut kaksi huijaavaa nettimatkatoimistoa
Toinen Töölön matkatoimisto (se joka teki konkan nimi vain uusilla yrittäjillä
Toinen Supersaver, kummassakaan firmassa ei vasta puhelimiin, jos olette yrittäneet varta ko yhtiöista matkaa kannattaa tehdä kuluttajaasiamiehelle valitus minä ainakin teen jotta tuollaiset huijaukset saadaan loppumaan,
(mistä löysit puhelinnumeron itse löysin vain yhden jossa nauhoitettu tiedote ja e-meiliosoite
mj- tipu1976
Jooh. Mulla aiemmin on ollut hyviä kokemuksia Supersaverista, mutta ilmeisesti se puulaaki kuuluu nykyään ei-suositeltavien joukkoon.
Koitin tossa varata lentoja sen kautta kun vertaa.fi listasi sieltä halvimmat hinnat. Jostain syystä niiden webbikauppa bugitti ja luottokorttitietojen lähettämisen jälkeen palautuikin suoraan supersaverin etusivulle ilman minkäännäköistä kuittausta tai virheilmoitusta.
Mitään sähköpostikuittaustakaan varauksesta ei tullut, joten koitin ottaa tuloksetta yhteyttä supersaverin asiakaspalveluun, jotta saisin selville tekikö se varausjärjestelmä nyt oikeasti jotain. Sillä aikaa kun koitin saada sieltä jotakin vastausta niin kerkesi sitten tarvitsemieni lentojen hinnat nousta (onneksi ei sentään pahasti).
Nyt on lennot suoraan lentoyhtiöltä, ja jos supersaverilta jostain syystä kuitenkin ilmestyy luottokorttilaskutus niin otan kyllä suoraan yhteyttä Luottokunnan Fraud & Dispute Managementiin. - juuri-
tipu1976 kirjoitti:
Jooh. Mulla aiemmin on ollut hyviä kokemuksia Supersaverista, mutta ilmeisesti se puulaaki kuuluu nykyään ei-suositeltavien joukkoon.
Koitin tossa varata lentoja sen kautta kun vertaa.fi listasi sieltä halvimmat hinnat. Jostain syystä niiden webbikauppa bugitti ja luottokorttitietojen lähettämisen jälkeen palautuikin suoraan supersaverin etusivulle ilman minkäännäköistä kuittausta tai virheilmoitusta.
Mitään sähköpostikuittaustakaan varauksesta ei tullut, joten koitin ottaa tuloksetta yhteyttä supersaverin asiakaspalveluun, jotta saisin selville tekikö se varausjärjestelmä nyt oikeasti jotain. Sillä aikaa kun koitin saada sieltä jotakin vastausta niin kerkesi sitten tarvitsemieni lentojen hinnat nousta (onneksi ei sentään pahasti).
Nyt on lennot suoraan lentoyhtiöltä, ja jos supersaverilta jostain syystä kuitenkin ilmestyy luottokorttilaskutus niin otan kyllä suoraan yhteyttä Luottokunnan Fraud & Dispute Managementiin.Varasin lennot supersaverilta ja ongelmia ei ollut. Finnairin lennot sain 16e halvemmalla verrattuna Finnairin sivuilla olevaan hintaan. Pystyin ottamaan myös yhteyttä supersaverin sivulla olevaan puhelinnumeroon ja varaamaan istumapaikan lennolle.
- suersaverin kanssa
tipu1976 kirjoitti:
Jooh. Mulla aiemmin on ollut hyviä kokemuksia Supersaverista, mutta ilmeisesti se puulaaki kuuluu nykyään ei-suositeltavien joukkoon.
Koitin tossa varata lentoja sen kautta kun vertaa.fi listasi sieltä halvimmat hinnat. Jostain syystä niiden webbikauppa bugitti ja luottokorttitietojen lähettämisen jälkeen palautuikin suoraan supersaverin etusivulle ilman minkäännäköistä kuittausta tai virheilmoitusta.
Mitään sähköpostikuittaustakaan varauksesta ei tullut, joten koitin ottaa tuloksetta yhteyttä supersaverin asiakaspalveluun, jotta saisin selville tekikö se varausjärjestelmä nyt oikeasti jotain. Sillä aikaa kun koitin saada sieltä jotakin vastausta niin kerkesi sitten tarvitsemieni lentojen hinnat nousta (onneksi ei sentään pahasti).
Nyt on lennot suoraan lentoyhtiöltä, ja jos supersaverilta jostain syystä kuitenkin ilmestyy luottokorttilaskutus niin otan kyllä suoraan yhteyttä Luottokunnan Fraud & Dispute Managementiin.Itselläni supersaverin sivu teki samaa että heittipihalle siinä vaiheessa kuin piti hyväksyä ostos. Seuraavana aamuna soitin asiakaspalveluun ja sain asiani selvitettyä. Syy siihen etten saanut varaustani läpi ttä lentoyhtiö oli muuttanut sen kyseisen päivän hintaa 30€ kalliimaksi. Kyttäilin pari päivää ja sain tilattua liput. Olen huvikseni seuraillut hintoja ja ne vaihtelevat lähes päivittäin n.15-85€ kalliimpia kuin mitä itse ostin.
- mikkiss111
Itse olen kanssa yrittänyt ostaa yhdellä pysähdyksellä matkaa phoenixiin, mutta ei onnistu vaikka lennot näkyy hintoineen hienosti netissä, on jopa tullut parein päivän aikana alaspäinkin. Onko noita edes tulossa myyntiin vai miksi pitävät näitä "haamuhintoja" siellä?
- LIPPUJEN OSTAJA
Nämä kyseiset nettimatkatoimistot huijaavat todellisuudessa niitä lippuja ei ole eikä tule, tahtovat että asiakkaat ostavat kalliilla hinnalla heiltä, (olen ottanut yhteyden kuluttaja-asiamieheen sekä sivujen ylläpitoon ja keronut kyseisestä huijauksesta) matkatoimistojen nimet ovat Toolo ja supersaver kummallakin sama ruotsalainen omistaja, eivätkä kyseiset yhtiöt vastaa mihinkään puheluihin, ovat todennäköisesti ajautumassa konkurssiin toiminta viittaa siihen aika vahvasti
- yritin juuri
Yritin juuri ostaa Supersaverin lentoa nyc kautta floridaan heillä halvin hinta ei saanut varattua halvinta eikä seuraavaa eikä sitäseuraavalla hinnalla, johtopäätökseni on että
kysymyjsessä huijausyritys.
Miksiköhän SMT onnistu heti lipun osto eikä tökkinyt yhtään. - mikkiss111
No, nyt on lennot ostettu, suoraan matkatoimistosta, minusta sain kohtuuhinnalla (n.680 eur per nenä) mitä olisi tullut maksamaan esim e-bookersilla yhdellä pysähdyksellä (tätä vaihtoehtoa en saanut nettitoimistojen kautta tai sitten vain en osannut etsiä), eikä tartte vaihtaa usan puolella olleskaan, lento lontoosta suoraan phoenixiin. Säästyypähän ainakin matkatavaroiden puljaamisilta. Että näin tein minä tällä kertaa.
- yleinen käytntö.
Tämähän oli asiakkaan oma virhe jolloin siitä ei voi syyttää supersaveria. Kyseinen hintatieto lukee kyllä ehdoissa jotka olisi syytä lukea. Air balticilla vastaava maksu on 50€ eli ainakin halpisyhtiöt käyttävät tätä.
- mulla
Olen varannut lukusia viikonloppu reissuja eurooppaan ja muutaman aasiaan, supersaver on kyllä onnistunut kaivamaan halvimmat hinnat ja ne olen myös onnistunut varaamaan. Hinta toki vaihtelee päivittäin, mutta kun niitä vähän aikaa kyttää niin pääsee kärryille kuinka halvaksi hinta edullsimmaan menee ja vraa sitten kun ko. päivä eteen tupsahtaa.
- ...ohjeistus heikko - rehel...
yleinen käytntö. kirjoitti:
Tämähän oli asiakkaan oma virhe jolloin siitä ei voi syyttää supersaveria. Kyseinen hintatieto lukee kyllä ehdoissa jotka olisi syytä lukea. Air balticilla vastaava maksu on 50€ eli ainakin halpisyhtiöt käyttävät tätä.
Kyse onkin siitä, että ohjeistuksen varauksen alkaessa pitäisi olla KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLINEN (eli huomautus nimien kirjoitusjärjestyksen tärkeydestä, vrt. "seat24"). Nimien järjestyksen vaihto 65 e/lippu on suoraan sanoen törkeä summa, vai ovatko eurot sekoittaneet ajattelun. Supersaverin selitys, että pääsimme muka vähällä, koska Finnair laskuttaisi meitä paljon enemmän = PALTURIA, se olisi ollut vain 20 e/lippu.
- vihaaa
Huijjaus firma konkurssiin tammonen sonta
- irkku
Huiputtajia???
Kannattaa varoa Supersaveria ja Kenian airways lentoyhtiötä. Supersaver ja / tai Lentoyhtiö peruutti lennon viikkoa ennen lähtöä ja ilmoitti, että rahat palautetaan tilillemme. Peruutuksesta kulunut jo yli 2 kuukautta eikä rahoja ole vieläkään maksettu. Ei siis voi suositella kyseisiä toimijoita. - Anonyymi
Ei jatkoon. Tilasimme matkaliput Supersaverin tarjoamalla ja erikseen laskuttamalla täydellä peruutusoikeudella. Kun halusimme peruuttaa liput, Supersaver ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Vaimo on jonotellut tuntitolkulla puhelinjonossa ja siltikään kukaan ei vastaa. Onkohan toimitusjohtaja tuo Hedlund Max Mathias? Vastaisikohan puhelimeen? Onko vinkkejä, miten kannattaa toimia? Kuluttajavirasto? Suoraan rikosilmoitus vai mikä?
- Anonyymi
Talinnan risteilylle ja pannu täyteen vinhoa. Siitä se siilaantuu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057