Huijaava nettimatkatoimisto

kmoon

Parin viikon ajan tai ehkä ylikin nettimatkatoimisto myynyt olemattomia matkalippuja
hel-nyc-charlotte-orlando, kahden lipun hinta olis alle tuhat euroa, mutta ihme ja kumma lippuja ei löydy,
kään, aina kun varausjärjestelmä menee tilausvaiheesen, järjestelmä ei hyväksy lipun ostoa, mutta ihme ja kumma jos valitsee hinnan joka pari kolme satasta kalliimpi alkaa paikkoja löytyä, samallekin lennolle, johtopäätökseni on että yrittävät kalastella asiakkaita tyhjillä lupauksilla.
Soittaessani sinne sanoivat että lentoyhtiöllä hinnoitteluvirhe, mitä sitten vaikka olisi lentoyhtiön virhe, laittasivat faksii sinne niin oikaisisivat asian.

16

3774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.J.M

      Minä olen löytänut kaksi huijaavaa nettimatkatoimistoa
      Toinen Töölön matkatoimisto (se joka teki konkan nimi vain uusilla yrittäjillä
      Toinen Supersaver, kummassakaan firmassa ei vasta puhelimiin, jos olette yrittäneet varta ko yhtiöista matkaa kannattaa tehdä kuluttajaasiamiehelle valitus minä ainakin teen jotta tuollaiset huijaukset saadaan loppumaan,
      (mistä löysit puhelinnumeron itse löysin vain yhden jossa nauhoitettu tiedote ja e-meiliosoite
      mj

      • tipu1976

        Jooh. Mulla aiemmin on ollut hyviä kokemuksia Supersaverista, mutta ilmeisesti se puulaaki kuuluu nykyään ei-suositeltavien joukkoon.

        Koitin tossa varata lentoja sen kautta kun vertaa.fi listasi sieltä halvimmat hinnat. Jostain syystä niiden webbikauppa bugitti ja luottokorttitietojen lähettämisen jälkeen palautuikin suoraan supersaverin etusivulle ilman minkäännäköistä kuittausta tai virheilmoitusta.

        Mitään sähköpostikuittaustakaan varauksesta ei tullut, joten koitin ottaa tuloksetta yhteyttä supersaverin asiakaspalveluun, jotta saisin selville tekikö se varausjärjestelmä nyt oikeasti jotain. Sillä aikaa kun koitin saada sieltä jotakin vastausta niin kerkesi sitten tarvitsemieni lentojen hinnat nousta (onneksi ei sentään pahasti).

        Nyt on lennot suoraan lentoyhtiöltä, ja jos supersaverilta jostain syystä kuitenkin ilmestyy luottokorttilaskutus niin otan kyllä suoraan yhteyttä Luottokunnan Fraud & Dispute Managementiin.


      • juuri-
        tipu1976 kirjoitti:

        Jooh. Mulla aiemmin on ollut hyviä kokemuksia Supersaverista, mutta ilmeisesti se puulaaki kuuluu nykyään ei-suositeltavien joukkoon.

        Koitin tossa varata lentoja sen kautta kun vertaa.fi listasi sieltä halvimmat hinnat. Jostain syystä niiden webbikauppa bugitti ja luottokorttitietojen lähettämisen jälkeen palautuikin suoraan supersaverin etusivulle ilman minkäännäköistä kuittausta tai virheilmoitusta.

        Mitään sähköpostikuittaustakaan varauksesta ei tullut, joten koitin ottaa tuloksetta yhteyttä supersaverin asiakaspalveluun, jotta saisin selville tekikö se varausjärjestelmä nyt oikeasti jotain. Sillä aikaa kun koitin saada sieltä jotakin vastausta niin kerkesi sitten tarvitsemieni lentojen hinnat nousta (onneksi ei sentään pahasti).

        Nyt on lennot suoraan lentoyhtiöltä, ja jos supersaverilta jostain syystä kuitenkin ilmestyy luottokorttilaskutus niin otan kyllä suoraan yhteyttä Luottokunnan Fraud & Dispute Managementiin.

        Varasin lennot supersaverilta ja ongelmia ei ollut. Finnairin lennot sain 16e halvemmalla verrattuna Finnairin sivuilla olevaan hintaan. Pystyin ottamaan myös yhteyttä supersaverin sivulla olevaan puhelinnumeroon ja varaamaan istumapaikan lennolle.


      • suersaverin kanssa
        tipu1976 kirjoitti:

        Jooh. Mulla aiemmin on ollut hyviä kokemuksia Supersaverista, mutta ilmeisesti se puulaaki kuuluu nykyään ei-suositeltavien joukkoon.

        Koitin tossa varata lentoja sen kautta kun vertaa.fi listasi sieltä halvimmat hinnat. Jostain syystä niiden webbikauppa bugitti ja luottokorttitietojen lähettämisen jälkeen palautuikin suoraan supersaverin etusivulle ilman minkäännäköistä kuittausta tai virheilmoitusta.

        Mitään sähköpostikuittaustakaan varauksesta ei tullut, joten koitin ottaa tuloksetta yhteyttä supersaverin asiakaspalveluun, jotta saisin selville tekikö se varausjärjestelmä nyt oikeasti jotain. Sillä aikaa kun koitin saada sieltä jotakin vastausta niin kerkesi sitten tarvitsemieni lentojen hinnat nousta (onneksi ei sentään pahasti).

        Nyt on lennot suoraan lentoyhtiöltä, ja jos supersaverilta jostain syystä kuitenkin ilmestyy luottokorttilaskutus niin otan kyllä suoraan yhteyttä Luottokunnan Fraud & Dispute Managementiin.

        Itselläni supersaverin sivu teki samaa että heittipihalle siinä vaiheessa kuin piti hyväksyä ostos. Seuraavana aamuna soitin asiakaspalveluun ja sain asiani selvitettyä. Syy siihen etten saanut varaustani läpi ttä lentoyhtiö oli muuttanut sen kyseisen päivän hintaa 30€ kalliimaksi. Kyttäilin pari päivää ja sain tilattua liput. Olen huvikseni seuraillut hintoja ja ne vaihtelevat lähes päivittäin n.15-85€ kalliimpia kuin mitä itse ostin.


    • mikkiss111

      Itse olen kanssa yrittänyt ostaa yhdellä pysähdyksellä matkaa phoenixiin, mutta ei onnistu vaikka lennot näkyy hintoineen hienosti netissä, on jopa tullut parein päivän aikana alaspäinkin. Onko noita edes tulossa myyntiin vai miksi pitävät näitä "haamuhintoja" siellä?

      • LIPPUJEN OSTAJA

        Nämä kyseiset nettimatkatoimistot huijaavat todellisuudessa niitä lippuja ei ole eikä tule, tahtovat että asiakkaat ostavat kalliilla hinnalla heiltä, (olen ottanut yhteyden kuluttaja-asiamieheen sekä sivujen ylläpitoon ja keronut kyseisestä huijauksesta) matkatoimistojen nimet ovat Toolo ja supersaver kummallakin sama ruotsalainen omistaja, eivätkä kyseiset yhtiöt vastaa mihinkään puheluihin, ovat todennäköisesti ajautumassa konkurssiin toiminta viittaa siihen aika vahvasti


      • yritin juuri

        Yritin juuri ostaa Supersaverin lentoa nyc kautta floridaan heillä halvin hinta ei saanut varattua halvinta eikä seuraavaa eikä sitäseuraavalla hinnalla, johtopäätökseni on että
        kysymyjsessä huijausyritys.
        Miksiköhän SMT onnistu heti lipun osto eikä tökkinyt yhtään.


      • mikkiss111

        No, nyt on lennot ostettu, suoraan matkatoimistosta, minusta sain kohtuuhinnalla (n.680 eur per nenä) mitä olisi tullut maksamaan esim e-bookersilla yhdellä pysähdyksellä (tätä vaihtoehtoa en saanut nettitoimistojen kautta tai sitten vain en osannut etsiä), eikä tartte vaihtaa usan puolella olleskaan, lento lontoosta suoraan phoenixiin. Säästyypähän ainakin matkatavaroiden puljaamisilta. Että näin tein minä tällä kertaa.


      • yleinen käytntö.

        Tämähän oli asiakkaan oma virhe jolloin siitä ei voi syyttää supersaveria. Kyseinen hintatieto lukee kyllä ehdoissa jotka olisi syytä lukea. Air balticilla vastaava maksu on 50€ eli ainakin halpisyhtiöt käyttävät tätä.


      • mulla

        Olen varannut lukusia viikonloppu reissuja eurooppaan ja muutaman aasiaan, supersaver on kyllä onnistunut kaivamaan halvimmat hinnat ja ne olen myös onnistunut varaamaan. Hinta toki vaihtelee päivittäin, mutta kun niitä vähän aikaa kyttää niin pääsee kärryille kuinka halvaksi hinta edullsimmaan menee ja vraa sitten kun ko. päivä eteen tupsahtaa.


      • ...ohjeistus heikko - rehel...
        yleinen käytntö. kirjoitti:

        Tämähän oli asiakkaan oma virhe jolloin siitä ei voi syyttää supersaveria. Kyseinen hintatieto lukee kyllä ehdoissa jotka olisi syytä lukea. Air balticilla vastaava maksu on 50€ eli ainakin halpisyhtiöt käyttävät tätä.

        Kyse onkin siitä, että ohjeistuksen varauksen alkaessa pitäisi olla KÄYTTÄJÄYSTÄVÄLLINEN (eli huomautus nimien kirjoitusjärjestyksen tärkeydestä, vrt. "seat24"). Nimien järjestyksen vaihto 65 e/lippu on suoraan sanoen törkeä summa, vai ovatko eurot sekoittaneet ajattelun. Supersaverin selitys, että pääsimme muka vähällä, koska Finnair laskuttaisi meitä paljon enemmän = PALTURIA, se olisi ollut vain 20 e/lippu.


    • vihaaa

      Huijjaus firma konkurssiin tammonen sonta

    • irkku

      Huiputtajia???
      Kannattaa varoa Supersaveria ja Kenian airways lentoyhtiötä. Supersaver ja / tai Lentoyhtiö peruutti lennon viikkoa ennen lähtöä ja ilmoitti, että rahat palautetaan tilillemme. Peruutuksesta kulunut jo yli 2 kuukautta eikä rahoja ole vieläkään maksettu. Ei siis voi suositella kyseisiä toimijoita.

    • Anonyymi

      Ei jatkoon. Tilasimme matkaliput Supersaverin tarjoamalla ja erikseen laskuttamalla täydellä peruutusoikeudella. Kun halusimme peruuttaa liput, Supersaver ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Vaimo on jonotellut tuntitolkulla puhelinjonossa ja siltikään kukaan ei vastaa. Onkohan toimitusjohtaja tuo Hedlund Max Mathias? Vastaisikohan puhelimeen? Onko vinkkejä, miten kannattaa toimia? Kuluttajavirasto? Suoraan rikosilmoitus vai mikä?

      • Anonyymi

        Talinnan risteilylle ja pannu täyteen vinhoa. Siitä se siilaantuu...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe