Pitääkä vanhempien ylipäätään antaa ruusu omalle lapselleen ruusu??
Siis rippijuhlissa?
Ylioppilasjuhlissa?
Missä vaiheessa?
Kertokaa mielipiteenne!
Ruusu omalle lapselle?
6
3382
Vastaukset
- Nimetön
olen antanut ruusun kummallekin pojalleni rippijuhlissa kirkon aulassa. Ja ylioppilasjuhlissa koulun pihalla. En sen kummemmin miettinyt pitäisikö vai ei vaan tuntui kivalta antaa ruusu. Pojat ei niitä niin ainakaan ääneen kiittele, mutta luulen että olivat ihan mielissään.
- ???
Ihan yhtä hyvin voisit kysyä, pitääkö omaa lasta onnitella. Eihän se mikään pakko ole, mutta kohteliastahan se tietysti on.
- Seija46
Jaaha, kyllä minä olen omaa lastani onnitellut sekä rippijuhlissa että ylioppilaaksi kirjoittamisesta, mutta kas enpä tullut kukkia hänelle ostaneeksi.
Meitä on kai sitten moneksi.
Lahjan kyllä olen antanut mutta että kukkia vielä?
Mielestäni kukkia viedään vieraille. - Galla
Seija46 kirjoitti:
Jaaha, kyllä minä olen omaa lastani onnitellut sekä rippijuhlissa että ylioppilaaksi kirjoittamisesta, mutta kas enpä tullut kukkia hänelle ostaneeksi.
Meitä on kai sitten moneksi.
Lahjan kyllä olen antanut mutta että kukkia vielä?
Mielestäni kukkia viedään vieraille.Olen lapsilleni kukat vienyt ja näin halusin myös tehdä. En ole asiaa pohtinut, mutta meidän porukoissa ovat vanhemmatkin lapsiaan kukitelleet...
Saan minäkin kukkia lapsilta ja mieheltäni eivätkä nuo meillä ole vieraita. Toki kuitenkin kukin tekee kuten hyväksi katsoo.
- ko. juhlissa?
vai mistä tietämättömyytesi johtuu?
Totta kai lapselle annetaan ruusu! Ja ihanko tosissasi kysyit että missä vaiheessa... Haloo!- Kukkis44
Tapana on antaa omalle lapselleen KUKKA,
ruusut on vähän "has been" ja paremmin erottuu vieraidenkin tuomasta ruusupaljoudesta jos viitsii viedä jonkun muun kukan kuin ruusut. Nuoret tykkää usein gerbeeroista ym.
Yksi ruusu hukkuu joukkoon eikä kukaan muista enää vartin päästä keneltä mikäkin ruusu on,
kestääkö se jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898