Moi
Onko mitää mahdollisuutta maalata alumiinia? Kyseessä siis venettä kiertävä alumiinilista, joka aikojen saatossa on hieman saanut osumaa ja naarmuuntunut.
Koko listaa ei voi irroittaa (tai voi varmaan, mutta homma paisuu aivan toivottomaksi sen jälkeen).
Alumiinissa ei ilmeisesti kovin moni maali hyvin pysy, mutta olisiko jotain vaihtoehtoa, että listan saisi taas siistin näköiseksi. Mieluiten vielä alumiinin/hopean hohtoiseksi.
Alumiinin maalaus?
10
13735
Vastaukset
- maalaat
Kiillota se kiillotuskoneella ja hiomatahnalla
- gnuu
Moi
Kiitoksia vinkistä. Ei tullutkaan kiillotus mieleen, vaan heti olin maalaamassa. Täytyy kokeilla, josko kiillottamalla saisi vähän nätimmän näköiseksi. - maalari maalaa
gnuu kirjoitti:
Moi
Kiitoksia vinkistä. Ei tullutkaan kiillotus mieleen, vaan heti olin maalaamassa. Täytyy kokeilla, josko kiillottamalla saisi vähän nätimmän näköiseksi.Kyllä maalaus onnistuu. Onhan Busteritkin nykyään maalattu. Tarvitaan oikeat aineet joita kannattaa kysellä maalikaupasta. Tärkein on pohjamaali, joka alun kanssa on oltava happomaalia.
- maalilla voit
saada tuhoa alumiiniveneessä (syöpyy)
- juu jaa
että syöpyy,mutta vasta sitten, jos maalattu osa on veden alla
- Alusafe
Hempelillä on alumiinille tarkoitettua Alusafe nimistä maalia. Että sellasta.
- "asentaja"
Voipi olla, että kiillottamalla saat kauniin viikoksi, alumiinin jos hioo ns. luita myöden.. hapettuu hetkessä kamalaksi.
Maaliksi kannattaa kysellä myös automaalarilta/maalikaupasta ohjeita, mm. linja-autot on alumiinipeltiä kokonaan ja pysyy maaali vuosien jokapäiväisen konepesun.
Ei veneeseenkään ole pakko laittaa venemaalia, ei se maali tiedä onko se autossa vaiko veneen kyljessä.
Sama pätee myös vahoihin sekä pesuaineisiin.- maalattava aina mustalla ma...
Ohjaamon alumiinilistat on maalattava aina mustalla, mattapintaisella ja heijastamattomalla maalilla.
- myös.........
maalattava aina mustalla ma... kirjoitti:
Ohjaamon alumiinilistat on maalattava aina mustalla, mattapintaisella ja heijastamattomalla maalilla.
vaihtaa kalsarit aina kun olet kirjoittanut tuon viestin!
- Rantatarkkailija
Olen itse pitänyt Busterin pohjassa puunsuoja maalia PINOTEKS-Ekstra. Ilmain mitään pohjamaalia. On käyttäjän tavoista kiinni miten rantautuu ja samalla raapii veneen pohjaa hiekkaan ja kiviin. Mutta senkin Pinoteks kestää melko hyvin. Olen myös maalannut veden yläpuoliset sivut samalla maalilla sävy on vain vaihtunut veden rajapinnassa.Hyvin kestää 10-vuotta. PS. Ethän kerro maalikaupassa mitä maalaat,soittavat pii paa miehet paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851