Hei Kaikki,
Olisko joku vaeltanut tämän reitin?Olisi kiva tietää enemmän.Olemme ajatelleet vaeltaa tämän loka-marraskuussa.
Kiitoksia Etukäteen
Saint Jean Pied de Port - Santiago de Compostela
6
2638
Vastaukset
- Anni
Pyydystä jostain luettavaksesi Susanna Linnan kirja 'Simpukankuorelta kotiin'.
- Simpukka (#)
Itse olen myös aikeissa vaeltää tämän reissun syksyllä. Sellaista vain pähkäilen, että pääseekö Barcelonasta bussilla Pamplonaan tai junalla?? Sants -asemalta yritän metsästää kyydin kyseiseen mestaan...Entäpä kyyti Santiagosta Barcelonaan?
- syssymmällä
elolokakuussa oltaisiin lädössä. kerrotko kokemuksia, pärjääkö huonolla kielitaidolla. junalla olis ájatus mennä espanjaan, neljä
- Vaeltelija
Löydät kyllä netistä paljon tietoa tuosta reitistä. Oman vaelluskokemukseni voit lukea blogistani www.vaelluksillasielljatll.blogspot.com , jossa on myös muita vaelluskuvauksia, mm. Etelä-Ranskassa olevalta Via Podensis-pyhiinvaellusreitiltä.
- tWalker
Minua kiinnostaa kovasti vaelluksen myöhäinen ajankohta. Kuinka meni? Itse vaelsin Arles - Puenta la Reina 11.9. - 27.10.2008 (mun kuudes camino) ja ajankohta oli mainio. Hyvät säät ja vähän vaeltajia (toisi upeita kanssavaeltajia). Keväällä 2009 (maaliskuun lopussa) lähden taas reppu selässä Puenta la Reina - Santiago de Compostela. Antaisinkin vinkin - vaeltakaa myös Ranskan caminot - ainakin Le Puy tai Arles caminot; upeat vaellukset!
Me siirretiin se kevääseen,
Kun siellä ei kuulemma ollut niin paljon värejä kun luulin.
Etkö voisi ottaa minuun yhteyttä
sähköpostin kautta olisi kiinnostavaa kuulla
enemmän?
Terveisin
Birgitta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303867Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83179Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai332867Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122732Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1332441- 451992
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611225"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For891201Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361119Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781109