Hei Kaikki,
Olisko joku vaeltanut tämän reitin?Olisi kiva tietää enemmän.Olemme ajatelleet vaeltaa tämän loka-marraskuussa.
Kiitoksia Etukäteen
Saint Jean Pied de Port - Santiago de Compostela
6
2622
Vastaukset
- Anni
Pyydystä jostain luettavaksesi Susanna Linnan kirja 'Simpukankuorelta kotiin'.
- Simpukka (#)
Itse olen myös aikeissa vaeltää tämän reissun syksyllä. Sellaista vain pähkäilen, että pääseekö Barcelonasta bussilla Pamplonaan tai junalla?? Sants -asemalta yritän metsästää kyydin kyseiseen mestaan...Entäpä kyyti Santiagosta Barcelonaan?
- syssymmällä
elolokakuussa oltaisiin lädössä. kerrotko kokemuksia, pärjääkö huonolla kielitaidolla. junalla olis ájatus mennä espanjaan, neljä
- Vaeltelija
Löydät kyllä netistä paljon tietoa tuosta reitistä. Oman vaelluskokemukseni voit lukea blogistani www.vaelluksillasielljatll.blogspot.com , jossa on myös muita vaelluskuvauksia, mm. Etelä-Ranskassa olevalta Via Podensis-pyhiinvaellusreitiltä.
- tWalker
Minua kiinnostaa kovasti vaelluksen myöhäinen ajankohta. Kuinka meni? Itse vaelsin Arles - Puenta la Reina 11.9. - 27.10.2008 (mun kuudes camino) ja ajankohta oli mainio. Hyvät säät ja vähän vaeltajia (toisi upeita kanssavaeltajia). Keväällä 2009 (maaliskuun lopussa) lähden taas reppu selässä Puenta la Reina - Santiago de Compostela. Antaisinkin vinkin - vaeltakaa myös Ranskan caminot - ainakin Le Puy tai Arles caminot; upeat vaellukset!
Me siirretiin se kevääseen,
Kun siellä ei kuulemma ollut niin paljon värejä kun luulin.
Etkö voisi ottaa minuun yhteyttä
sähköpostin kautta olisi kiinnostavaa kuulla
enemmän?
Terveisin
Birgitta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427