Mikä ero juutalalaisella ja natsilla?

Ihan viaton kysymys

Saksalainen sotilas ampuu puolustuskyvytöntä juutalaista päähän toisen maailmansodan aikana. Vertaa: Israelin sotilas ampuu sidottua ja puolustuskyvytöntä palestiinalaista. Näettekö jotain eroa?

8

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      näen. mm. sun asenne on muokattu. Ota lisäksi selvää uutislähteestä!

      • ihmeellinen neuvonantaja

    • Ero on siinä, että saksalainen sotilas ampuu puolustuskyvytöntä juutalaista päähän ja surmaa hänet, kylläkin vielä natseille miedolla tavalla, suuremmin kiduttamatta. Israelin sotilas sen sijaan ampuu sidottua ja puolustuskyvytöntä arabia kumiluodilla jalkaan, tosin aiheuttaen kipua ja lievän haavoittumisen, mutta ilman surmaamistarkoitusta.

    • voi olla totta tai sit ei

      Yleensä ottaen, kaikkea ei pidä uskoa, mitä valokuvissa tai mediassa näkee. Ne voivat olla yhtä hyvin lavastettuja kuin tosia.

      Tätäkään tapausta emme voi varmuudella tietää. Olemme kaikessa propagandan varassa, valitettavasti.

      • selitellä mitä tahansa

        Valitettavasti emme ole "propagandan" varassa.

        Israelin puolustusvoimat tutkii tapausta. Kuvissa olevat on helppo tunnistaa.

        Se mitä tutkimuksista julkaistaan on toinen asia. Kuinka paljon on julkaistu tapauksesta nimeltä Khiam?.


    • lexlax

      Natseilla ei ole Liittoa Jumalan kanssa!
      Antikristus on Jeesuksen kilpailija. Jeesus edustaa tuota Jumalan tekemää liittoa Israelin kanssa!

      Kirjoittaja politikoi nuilla jutuilla, joita varmasti on historiassa ollut muillakin siellä, missä kansat ovat sotineet. Kommunistit lahtasivat tuolleen 25000 puolalaista esimerkiksi.

    • jaaha.

      jos se on natsismia, natseja on mailman armeijoissa ja poliisivoimissa kaikkialla. Miksi nostat esiin vain ne joita natsit tappoivat miljoonittain, millaisena pidät siivilejä kymmenin tuhansin tarkoituksella parasta aikaa tappavia ja raiskaavia Sudanin armeijan muslimisotilaista? Hyviksinäkö, koska natsinimike kuuluu laittaa vain juutalaisille?

    • vihasta

      Jumalan lakia ja asetuksia vastaan. Tässä olisi islsmilaiselta palstalta pätkä viestiketjusta.

      Ole hyvä: Suomen paamaja toimii jo
      Kirjoittanut: observerit 3.8.2008 klo 16.03

         
         http://www.islamtampere.com/palestiina.htm
         Vastaa tähän viestiin
      Kerro kaverille tästä viestistä       

         
      Ilmoita asiattomasta viestistä
         
         kuka kuuntelee Jumalaa?
      Kirjoittanut: ei ainakaan muslimit 3.8.2008 klo 16.12

         
         SURA 17,100-105
      Sura 14,4

      http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
         Vastaa tähän viestiin
      Kerro kaverille tästä viestistä       

         
      Ilmoita asiattomasta viestistä
         
         Kysymys Illmannille=(sairas mies)
      Kirjoittanut: miksi tama ei ole kiihotusta? 3.8.2008 klo 16.26

         
         olisi mielenkintoista kuulla taman vaipanvaihutajan sepustuksia.

      ..tietysti aate on huva mutta...eiko se sodi suvaitsevuutta vastaan?..

      ..vai oliko tama maahanmuuttaja muuttanut tarkoituksenann alistua hyvantekijansa lakienn alle?-vai tilapaisesti vain?

      -onko han todella pakolainen vai sisssisolu?
         Vastaa tähän viestiin
      Kerro kaverille tästä viestistä       

         
      Ilmoita asiattomasta viestistä
         
         Onko muslimit luotettavia?
      Kirjoittanut: lue koraania! 3.8.2008 klo 16.33

         
         lupaus:
      palestiinasta tulee vapaa maa, takaajana muslimit!

      hmm.
      -ajaako muslimit vapautta?
      -ajaako sosialismi vapautta?
      -esitteleeko mustafa meille vapautta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe