kukaan katsellut kyseiset leffat...ja millaisia ovat?
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=25274&productId=213812&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Master Of Horror boxi
5
384
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
En omista kyseistä boxia, mutta leffat olen nähnyt (ne esitettiin tv-sarjana satelliittikanavalla aikanaan.) Taso vaihteli, mutta kohtuuhyviä ne kaikki oli. Varsinkin John Carpenterin "Cigarette Burns" ja Dario Argenton "Jenifer" oli sellaisia joista tykkäsin. Tuosta Masters of Horror -sarjastahan on tehty lisääkin osia. Ja huolimatta siitä että kyseessä on tv-elokuvat, niin kyllä niissä veri lentää kunnolla... suosittelen kyllä kauhun ystävälle.
Aikamoista roskaa tarjoaa mielestäni koko sarja.
Ainoa jota voi varauksetta suositella on juuri tuo Carpenterin pätkä, Argenton luomus taasen on sen luokan sontaläjä, että voi vain ihmetellä mihin mies on hukannut kykynsä.
Tuossa Jeniferissä, joka on naisvastaisin leffa jonka olen nähnyt aikoihin, ei näy edes pientä pilkahdusta siitä Argenton kosketuksesta joka tekee hänen monista aiemmista töistään vähintäänkin mielenkiintoisia.
Eli kaikki visuaalisuus loistaa poissaolollaan, sen sijaan henkilöohjauksen saralla tekele on perinteistä Argentoa parempaa, mutta kun yhtä pätevää ohjausta löytyy kolmetoista tusinasta jopa TV-elokuvista, niin se ei pahemmin säväytä, toisin kuin ne hänen leffansa joissa ohjaaja on näemmä keskittänyt enimmän tarmonsa raflaavien värisävyjen ja veritekojen esittämiseen.
Raaka ja väkivaltainen kyllä sarja on siitä pieni plussa, jopa uskallettiin rikkoa tabua, ja näyttää lasten surmia, siitä toinen pieni plussa.- Mr.White
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Aikamoista roskaa tarjoaa mielestäni koko sarja.
Ainoa jota voi varauksetta suositella on juuri tuo Carpenterin pätkä, Argenton luomus taasen on sen luokan sontaläjä, että voi vain ihmetellä mihin mies on hukannut kykynsä.
Tuossa Jeniferissä, joka on naisvastaisin leffa jonka olen nähnyt aikoihin, ei näy edes pientä pilkahdusta siitä Argenton kosketuksesta joka tekee hänen monista aiemmista töistään vähintäänkin mielenkiintoisia.
Eli kaikki visuaalisuus loistaa poissaolollaan, sen sijaan henkilöohjauksen saralla tekele on perinteistä Argentoa parempaa, mutta kun yhtä pätevää ohjausta löytyy kolmetoista tusinasta jopa TV-elokuvista, niin se ei pahemmin säväytä, toisin kuin ne hänen leffansa joissa ohjaaja on näemmä keskittänyt enimmän tarmonsa raflaavien värisävyjen ja veritekojen esittämiseen.
Raaka ja väkivaltainen kyllä sarja on siitä pieni plussa, jopa uskallettiin rikkoa tabua, ja näyttää lasten surmia, siitä toinen pieni plussa.No argentollahan on tunnetusti hieman mopo karannut käsistään... valitettavasti, mutta silti Jenifer oli selvästi koko sarjan parasta antia, naisvastaisuudesta nyt ei voi oikeen puhua ainakaan omasta mielestäni jokainenhan näkee asian tavallaan, ei siinä mitään.
Muista jaksoista en sitten sano mitään paitsi sen että Hooperin teos oli karmeinta sontaa mitä on tullut nähtyä vuosiin.
- bbbbbbb
Katsoin kaikki ensimmäisen kauden jaksot, silloin kun tulivat Neloselta. Kenties toinenkin kausi tulee joskus.
o Incident on and off a Mountain Road
Ei mitään erikoista.
o Dreams in the Witch-House
Vähän parempi, ei kummoinen kuitenkaan.
o Jenifer
Ihan tavallinen.
o Homecoming
Enemmän poliittinen satiiri, kuin kauhua. Ihan jees.
o Cigarette Burns
Sarjan parhaita, ei mikään mestariteos kuitenkaan.
o Sick Girl
Yksi sarjan huonoimmista jaksoista.
Muut ekan kauden jaksot:
o Dance of the Dead
Ihan OK, tunnelmallinen.
o Chocolate
Huonoin jakso.
o Deer Woman
Komediallisempia jaksoja. Menettelee.
o Fair Haired Child
Ihan OK.
o Pick Me Up
Keskitasoa parempi.
o Haeckel's Tale
Ihan OK.
o Imprint
Tämä oli paras. Rujoa menoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381