Master Of Horror boxi

onko...

5

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      En omista kyseistä boxia, mutta leffat olen nähnyt (ne esitettiin tv-sarjana satelliittikanavalla aikanaan.) Taso vaihteli, mutta kohtuuhyviä ne kaikki oli. Varsinkin John Carpenterin "Cigarette Burns" ja Dario Argenton "Jenifer" oli sellaisia joista tykkäsin. Tuosta Masters of Horror -sarjastahan on tehty lisääkin osia. Ja huolimatta siitä että kyseessä on tv-elokuvat, niin kyllä niissä veri lentää kunnolla... suosittelen kyllä kauhun ystävälle.

      • Aikamoista roskaa tarjoaa mielestäni koko sarja.

        Ainoa jota voi varauksetta suositella on juuri tuo Carpenterin pätkä, Argenton luomus taasen on sen luokan sontaläjä, että voi vain ihmetellä mihin mies on hukannut kykynsä.
        Tuossa Jeniferissä, joka on naisvastaisin leffa jonka olen nähnyt aikoihin, ei näy edes pientä pilkahdusta siitä Argenton kosketuksesta joka tekee hänen monista aiemmista töistään vähintäänkin mielenkiintoisia.
        Eli kaikki visuaalisuus loistaa poissaolollaan, sen sijaan henkilöohjauksen saralla tekele on perinteistä Argentoa parempaa, mutta kun yhtä pätevää ohjausta löytyy kolmetoista tusinasta jopa TV-elokuvista, niin se ei pahemmin säväytä, toisin kuin ne hänen leffansa joissa ohjaaja on näemmä keskittänyt enimmän tarmonsa raflaavien värisävyjen ja veritekojen esittämiseen.

        Raaka ja väkivaltainen kyllä sarja on siitä pieni plussa, jopa uskallettiin rikkoa tabua, ja näyttää lasten surmia, siitä toinen pieni plussa.


      • Mr.White
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Aikamoista roskaa tarjoaa mielestäni koko sarja.

        Ainoa jota voi varauksetta suositella on juuri tuo Carpenterin pätkä, Argenton luomus taasen on sen luokan sontaläjä, että voi vain ihmetellä mihin mies on hukannut kykynsä.
        Tuossa Jeniferissä, joka on naisvastaisin leffa jonka olen nähnyt aikoihin, ei näy edes pientä pilkahdusta siitä Argenton kosketuksesta joka tekee hänen monista aiemmista töistään vähintäänkin mielenkiintoisia.
        Eli kaikki visuaalisuus loistaa poissaolollaan, sen sijaan henkilöohjauksen saralla tekele on perinteistä Argentoa parempaa, mutta kun yhtä pätevää ohjausta löytyy kolmetoista tusinasta jopa TV-elokuvista, niin se ei pahemmin säväytä, toisin kuin ne hänen leffansa joissa ohjaaja on näemmä keskittänyt enimmän tarmonsa raflaavien värisävyjen ja veritekojen esittämiseen.

        Raaka ja väkivaltainen kyllä sarja on siitä pieni plussa, jopa uskallettiin rikkoa tabua, ja näyttää lasten surmia, siitä toinen pieni plussa.

        No argentollahan on tunnetusti hieman mopo karannut käsistään... valitettavasti, mutta silti Jenifer oli selvästi koko sarjan parasta antia, naisvastaisuudesta nyt ei voi oikeen puhua ainakaan omasta mielestäni jokainenhan näkee asian tavallaan, ei siinä mitään.
        Muista jaksoista en sitten sano mitään paitsi sen että Hooperin teos oli karmeinta sontaa mitä on tullut nähtyä vuosiin.


    • bbbbbbb

      Katsoin kaikki ensimmäisen kauden jaksot, silloin kun tulivat Neloselta. Kenties toinenkin kausi tulee joskus.


      o Incident on and off a Mountain Road
      Ei mitään erikoista.

      o Dreams in the Witch-House
      Vähän parempi, ei kummoinen kuitenkaan.

      o Jenifer
      Ihan tavallinen.

      o Homecoming
      Enemmän poliittinen satiiri, kuin kauhua. Ihan jees.

      o Cigarette Burns
      Sarjan parhaita, ei mikään mestariteos kuitenkaan.

      o Sick Girl
      Yksi sarjan huonoimmista jaksoista.


      Muut ekan kauden jaksot:

      o Dance of the Dead
      Ihan OK, tunnelmallinen.

      o Chocolate
      Huonoin jakso.

      o Deer Woman
      Komediallisempia jaksoja. Menettelee.

      o Fair Haired Child
      Ihan OK.

      o Pick Me Up
      Keskitasoa parempi.

      o Haeckel's Tale
      Ihan OK.

      o Imprint
      Tämä oli paras. Rujoa menoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe