Sellaista olisin tiedustellut, että pystynkö esimerkiksi minä avaamaan omalla nimelläni pikkuveljelle jonkunlaisen nettiliittymän/läppäri-liittymä paketin? Ja onko jollain operaattorilla mahdollisesti läppäri/liikkuva laajakaista paketteja? Pikkuveljellä ollut aikoinaan vähän hankaluuksia ja luottotiedothan siinä meni sitten samalla ja nyt hän vannottaa, että antaisi minulle kuun taivaalta, jos olisin niin ihana, että auttaisin häntä tässä mäessä. Siispä, tietääkö joku miten homma toimii? Asumme siis eri osoitteissa. Kiitokset etukäteen vastaamaan saakka vaivautuville. Tarkoitus on itsekkin maanantaina selvitellä liikkeistä, huominen kuluu oman työn parissa, niin en kerkeä asiaa vielä hoitamaan.
Aurinkoista viikonloppua!
Netti kotiin, toisen nimellä?
2
678
Vastaukset
Veljesi saa kyllä omalla nimellään laajakaistayhteyden kertomalla rehellisesti ongelmistaan operaattorille. Yleensä sovitaan joku etukäteen operaattorille maksettava panttisumma, josta rästit voidaan ongelmatilanteessa ottaa ja joka summa maksetaan takaisin sopimuksen päättyessä.
Ajattelemasi käytäntö jättää sinut roikkumaan löysään hirteen ja luuserin jatkamaan elämäänsä niinkuin ennenkin ja tekemään niinkuin lystää muiden kustannuksella. Valitan, on omaakin kokemusta, joten en rupea nimittämään asioita muuten kuin niiden oikeilla nimillä.- Pystyt avaamaan
Pystyt tekemään sopimuksen ja avaamaan nettiyhteyden vaikka minulle tai kenelle tahansa, vaikkakin asutaan eri puolilla suomea jos luottotietosi ovat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765