Sellaista olisin tiedustellut, että pystynkö esimerkiksi minä avaamaan omalla nimelläni pikkuveljelle jonkunlaisen nettiliittymän/läppäri-liittymä paketin? Ja onko jollain operaattorilla mahdollisesti läppäri/liikkuva laajakaista paketteja? Pikkuveljellä ollut aikoinaan vähän hankaluuksia ja luottotiedothan siinä meni sitten samalla ja nyt hän vannottaa, että antaisi minulle kuun taivaalta, jos olisin niin ihana, että auttaisin häntä tässä mäessä. Siispä, tietääkö joku miten homma toimii? Asumme siis eri osoitteissa. Kiitokset etukäteen vastaamaan saakka vaivautuville. Tarkoitus on itsekkin maanantaina selvitellä liikkeistä, huominen kuluu oman työn parissa, niin en kerkeä asiaa vielä hoitamaan.
Aurinkoista viikonloppua!
Netti kotiin, toisen nimellä?
2
658
Vastaukset
Veljesi saa kyllä omalla nimellään laajakaistayhteyden kertomalla rehellisesti ongelmistaan operaattorille. Yleensä sovitaan joku etukäteen operaattorille maksettava panttisumma, josta rästit voidaan ongelmatilanteessa ottaa ja joka summa maksetaan takaisin sopimuksen päättyessä.
Ajattelemasi käytäntö jättää sinut roikkumaan löysään hirteen ja luuserin jatkamaan elämäänsä niinkuin ennenkin ja tekemään niinkuin lystää muiden kustannuksella. Valitan, on omaakin kokemusta, joten en rupea nimittämään asioita muuten kuin niiden oikeilla nimillä.- Pystyt avaamaan
Pystyt tekemään sopimuksen ja avaamaan nettiyhteyden vaikka minulle tai kenelle tahansa, vaikkakin asutaan eri puolilla suomea jos luottotietosi ovat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802