Mistä voisi ostaa sikareita

pössyttelijä

Moi.

Tarvitsisi ostaa huomiseksi pippaloihin muutama sikari. Siis ihan kunnollinen pölli, eikä mitään pikkurillin paksuisia markettisiggejä. Mahtaako Porista löytyä mitään paikkaa, mistä sikareita saisi ostettua?

Kiitos etukäteen.

11

8904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löysin joskus

Sokoksella myytiin ainakin joku vuosi takasin.. Oli siinä katutasos mis myytiin lehtiä ja kortteja.. Mahtaisko siellä olla vieläkin???

• Tytti11

ett tupakkaa polttaa vaan äämmät ja ämmämäiset miehet!

• pössyttelijä

Isäsi oli aivan oikeassa.

Onneksi sikarit ja tupakka ovat aivan eri asia. Sikareita pössyttelevät miehekkäät miehet ja muuten vain easy-living -tyypit.

• löytyä

Gallesta ja Anttonista,en tiedä missä kaupassa myytäisiin.

• grgrgay

Itse hain viimeksi havanasta, saa myös gallesta ja antonista.

• tulee..

sikari itsestään pönttöön. ei tarvitse kaupasta ostaa. näin joka päivä. pahus vain, että en oo käyttänyt. ootkos kiinnostunut ?

• pössyttelijä

Kiitos kaikille, jotka vaivautuivat vastaamaan asiallisesti.

• ainakin ennen

Nykyään en ole varma.

• nimmoo
    • 5v. Petteri

hyvvää nostoo

• Joulu sikaari

harmitaa kun jäi ostamatta, mistä niitä voisi ostaa nyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5712
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4304
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2931
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      333
      1518
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1259
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      224
      1170
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    Aihe