Moi.
Tarvitsisi ostaa huomiseksi pippaloihin muutama sikari. Siis ihan kunnollinen pölli, eikä mitään pikkurillin paksuisia markettisiggejä. Mahtaako Porista löytyä mitään paikkaa, mistä sikareita saisi ostettua?
Kiitos etukäteen.
Mistä voisi ostaa sikareita
11
8904
Vastaukset
- löysin joskus
Sokoksella myytiin ainakin joku vuosi takasin.. Oli siinä katutasos mis myytiin lehtiä ja kortteja.. Mahtaisko siellä olla vieläkin???
- Tytti11
ett tupakkaa polttaa vaan äämmät ja ämmämäiset miehet!
- pössyttelijä
Isäsi oli aivan oikeassa.
Onneksi sikarit ja tupakka ovat aivan eri asia. Sikareita pössyttelevät miehekkäät miehet ja muuten vain easy-living -tyypit.
- löytyä
Gallesta ja Anttonista,en tiedä missä kaupassa myytäisiin.
- grgrgay
Itse hain viimeksi havanasta, saa myös gallesta ja antonista.
- tulee..
sikari itsestään pönttöön. ei tarvitse kaupasta ostaa. näin joka päivä. pahus vain, että en oo käyttänyt. ootkos kiinnostunut ?
- pössyttelijä
Kiitos kaikille, jotka vaivautuivat vastaamaan asiallisesti.
- ainakin ennen
Nykyään en ole varma.
- nimmoo
Olen yrittänyt muutaman tallentaa verkossa ja tämä on paras paikka ostaa http://www.direct-dutyfree.com/cigars.php?aid=10620791 Minulla ei ollut mitään ongelmia niiden kanssa useita tilauksia.
- 5v. Petteri
hyvvää nostoo
- Joulu sikaari
harmitaa kun jäi ostamatta, mistä niitä voisi ostaa nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151