Voiko nussiessa kusta? Pystyykö nainen tai mies kusemaan nussiessa? Mua kiinnostas kokeilla sellaista pissaleikkiä, mutta en viä ihan varma asiasta. Olis kiva kuulla onko muilla kokemuksia asiasta ja millasia kokemukset ovat?
Pissaleikeistä
4
2364
Vastaukset
- Kultasuihkut nannaa
NAM!!!
Varsinkin naisella saattaa kusi lentää kaaressa jos virtsarakkoa päästään ärsyttämään oikein kunnolla seksin aikana.
Juot vartavasten vaikka oikein paljon, että muutenkin alkaisi kusettamaan kunnolla. Voit kokeilla vaikka itsekkin ensin ensin dildolla ja ärsytät klittiäkin samalla (jos voit)..
Kyllä se alkaa sieltä roiskumaan... ;)
Autan mielelläni ;)- Anonyymi
Olen pari kertaa päässyt kokeilemaan 22V neidon kanssa. Tosin hänen piti keskittyä ensin, ennen kuin tuli... lämmin pissa valui penistäni pitkin... tyttö hymyili, toistaen: voi VITTU, VITTU, ihanaa. Yritä pissata pilluuni. Sillä kertaa ei onnistunut. Harjoittelin, säästin todella kovan pissahädän... sitten onnistui! Lasu
- voi...!
olen pissannut vaimoni sisään ja kutaa teki molemmille!!!
- Anonyymi
Olen myös usein vaimoni sisään pissannut. Ei kovin helppo ole mutta kun keskittyy ja kova hätä niin onnistuu. Tuntuu muuten aivan sairaan hyvälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 463550
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.383032Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1472867SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722343Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s421807Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.871588Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671114- 821071
- 511056
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?41895