Kyllä Puolangan vaarat ovat kauniita,samoin Hepoköngäs nähtävyys.
http://matkailu.puolanka-lehti.fi/index.php?page=14
Puolanka
9
2353
Vastaukset
- Kainuulainen
Olen kanssasi samaa mieltä,Puolanka on todella kaunis vaaroineen ja koskineen ja suot sekä jäkäläkankaat ovat mahtavia.
- Ex-puolankalainen
Tuota kotiseudun jylhyyttä on oppinut arvostamaan vasta sen jälkeen, kun sieltä on muuttanut pois. Ei tuollaisia vaaramaisemia ole muita, varsinkin ruskan aikaan ne ovat mykistäviä.
- Metsähallituksen
Ex-puolankalainen kirjoitti:
Tuota kotiseudun jylhyyttä on oppinut arvostamaan vasta sen jälkeen, kun sieltä on muuttanut pois. Ei tuollaisia vaaramaisemia ole muita, varsinkin ruskan aikaan ne ovat mykistäviä.
Raiskaamat suosaarekkeet.
- erikoisen mykistävää
Ex-puolankalainen kirjoitti:
voe voe, kun täällä assuu.Kaikki hyvä-veli linkit on koettu. voe voe.
Sisus on kyllä märännyt, mutta kakku on päältä kaunis. Se on Luoja tehnyt eikä ihmiset.
- on nykysuomeksi
stringi ;-)
- 37 vuotta muualla asunu
kaekista kaonein. Sanokoot vaekka sittä persenaruksi eli stringiksi, ei vaekuta.
- Pois en lähde
ja nyt jo ruska-aika käsillä, upeita maisemia myös syssymmällä....
- kyllä mä sinne
vielä joskus palaan. Ihanaa seutua, oikein sydäntä kutkuttaa :)
- ex-puolankalainen
En koskaan palaa sinne, ahistaa koko paikka. Kaunista on muuallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882