Mun tallentava dvd soitin hajosi nyt kolmannen kerran vajaan vuoden sisään. Kaksi edellistä kertaa kun se on hajonnut niin se on mennyt takuuseen, mutta ei kuitenkaan ole sen jälkeen toiminut kovin kauan. Nyt ajattelin että vaadin kokonaan uuden laitteen tai rahat takaisin kun ei se näytä toimivan vaikka sitä kuinka korjattaisiin. Miten kannattaa tehdä? onko mahdollista saada kokonaan uusi laite tai rahoja takaisin? takuuta siinä on vielä voimassa
Dvd soitin
6
708
Vastaukset
Mikä merkki, mistä ostit? Minulla oli samanlainen kokemus Lidlistä ostamani tallentavan Targa-merkkisen DVD-aseman kanssa. Aluksi asioin ohjeiden mukaan suoraan valmistajan takuuhuollon kanssa. Kun laite oli ollut 2 kertaa Saksassa takuukorjauksessa, mutta siinä oli taas vikaa, soitin Lidlin asiakaspalvelunumeroon ja kerroin ongelmasta. Parin viikon kuluttua sieltä ilmoitettiin, että kauppa puretaan ja saan rahat takaisin lähimmästä Lidlin myymälästä. Niin tapahtuikin, vaikka laite oli silloin jo melkein vuoden ikäinen ja samassa liikkeessä oli silloin jo myytävänä saman laitteen uudempaa versiota halvempaan hintaan. Minulle ei siis ehdotettu vaihtoa eikä mitään kompromissia, mistä olin hyvin tyytyväinen. Sen ansiosta minusta tulikin sitten Lidlin kanta-asiakas! Takuu oli 3 vuotta, joten sitä oli vielä 2 vuotta jäljellä.
Myöhemmin ostin muualta vastaavanlaisen Sony-merkkisen laitteen, joka oli kalliimpi ja teknisiltä ominaisuuksiltaan vaatimattomampi. Siinä oli vain yhden vuoden takuu, joka on kulunut umpeen jo runsas vuosi sitten, mutta ensimmäistäkään vikaa ei ole vielä esiintynyt.- Nigel09
Merkki on LG ja ostin sen citymarketista
- tyyppi88
Nigel09 kirjoitti:
Merkki on LG ja ostin sen citymarketista
Jos on samaa laitetta käytetty kaksi kertaa jo hnuollossa olet oikeutettu saamaan uuden laitteen.
- Nigel09
tyyppi88 kirjoitti:
Jos on samaa laitetta käytetty kaksi kertaa jo hnuollossa olet oikeutettu saamaan uuden laitteen.
Joo ne sano itsekkin tänään, että ei sitä kannata alkaa korjailemaan enään
- kuluttaja minäkin
tyyppi88 kirjoitti:
Jos on samaa laitetta käytetty kaksi kertaa jo hnuollossa olet oikeutettu saamaan uuden laitteen.
Onko jossain" virallisissa" tiedotteissa näin ilmoitettu, vain onko kysymys vain jonkin merkin
käytännöstä.Eli onko jossain sellaista tietoa,johon
tuollaisessa tapauksessa voin vedota - tyyppi88
kuluttaja minäkin kirjoitti:
Onko jossain" virallisissa" tiedotteissa näin ilmoitettu, vain onko kysymys vain jonkin merkin
käytännöstä.Eli onko jossain sellaista tietoa,johon
tuollaisessa tapauksessa voin vedota... epäsuorasti kuluttajansuojalaista. En muista sitä sanatarkasti, mutta kaksi kertaa takuuaikana on riittävä määrä korjausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592